XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Ojee...weer een afnemend aantal humps! Waarom start je niet gewoon je recomp bulk..? Als je dat goed aanpakt kom je spiermassa bij en verlies je nog wat vet..

Het hele proces duurt wat langer, maar iets meer kcals zal ook voor het blessure leed positief zijn..

hoor mij nou..
..als eeuwige cutter

ach marv, of ik nou bulk of cut, blessures houd ik toch wel ;)

Denk dat het nog een nasleep is van jarenlang met scheve heupen rond lopen.

Het is niet zo dat ik een spier verrekt heb, maar er zit gewoon weer iets scheef.

Me cut kan ik net zo goed doortrekken, ik verlies weinig kracht, komt zelfs kracht bij op sommige vlakken en ga over 4,5 week op vakantie. dan stopt me cut ook meteen.

Ojee...weer een afnemend aantal humps! Waarom start je niet gewoon je recomp bulk..? Als je dat goed aanpakt kom je spiermassa bij en verlies je nog wat vet..

Het hele proces duurt wat langer, maar iets meer kcals zal ook voor het blessure leed positief zijn..

hoor mij nou..
..als eeuwige cutter

Als ik het verhaal van Joost hoor kan ik me niet zo goed voorstellen dat het met dieet te maken heeft. Zit gewoon in zijn heupen niet lekker. Heel misschien een kwestie van onvoldoende herstel (teveel trains in een week, kan dat zijn?). Even die fysio afwachten maar.

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

ach marv, of ik nou bulk of cut, blessures houd ik toch wel ;)

Denk dat het nog een nasleep is van jarenlang met scheve heupen rond lopen.

Het is niet zo dat ik een spier verrekt heb, maar er zit gewoon weer iets scheef.

Me cut kan ik net zo goed doortrekken, ik verlies weinig kracht, komt zelfs kracht bij op sommige vlakken en ga over 4,5 week op vakantie. dan stopt me cut ook meteen.

Dit dus.

• #3.303
Als ik het verhaal van Joost hoor kan ik me niet zo goed voorstellen dat het met dieet te maken heeft. Zit gewoon in zijn heupen niet lekker. Heel misschien een kwestie van onvoldoende herstel (teveel trains in een week, kan dat zijn?). Even die fysio afwachten maar.

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Dit dus.

exactly.

Ik moet alleen een plan opstellen, misschien in overleg met de fysio om ervoor te zorgen dat mijn heupen niet meer scheef blijven gaan. en dan ervoor zorgen dat ik dit ook blijf uitvoeren.

exactly.

Ik moet alleen een plan opstellen, misschien in overleg met de fysio om ervoor te zorgen dat mijn heupen niet meer scheef blijven gaan. en dan ervoor zorgen dat ik dit ook blijf uitvoeren.

Misschien vragen of er bepaalde stretches of zo, goed voor jou zijn.
En had je niet speciale zooltjes? Daar nog even naar laten kijken of ze nog goed zijn voor jouw situatie.

• #3.305
Misschien vragen of er bepaalde stretches of zo, goed voor jou zijn.
En had je niet speciale zooltjes? Daar nog even naar laten kijken of ze nog goed zijn voor jouw situatie.

jep, op maat gemaakte. ga het allemaal maar eens overleggen. zit nu bij een tijdelijke fysio omdat me redder in nood (dienase) op vakantie is :o

Is een manueel therapeut dan niet beter, als je last van je heupen hebt?

ik ga ook elke twee weken naar de manicure. vrijdag ga ik weer voor roze. gr.

• #3.312
training van gisteren bij deze, eindelijk weer eens spierpijn :cool:

gewicht vanochtend: 71,4

1a reverse lunges
blehh dit deed ook zeer.
Wat setjes walking lunges gedaan en nog wat machine hack squats. niks genoteerd.

1b Sumo overhead press
35x10
35x9
35x6

1c Neutral grip chin-up
bw+9x9
bw+9x6
bw+9x8
bw+9x5

2a Low incline db flyes
16x13 VPR
16x8
16x7

2b Unilateral liggende leg curl
30x5
30x4
20x12

3a High dumbbell row
22x12
22x12
strict.

3b one-arm rope push down
22x12
22x9

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif

ondanks alles toch blij dat ik nog enigzins kan trainen. word na zaterdag wel foamrollen als een malle aangezien me rechterbeen ook helemaal zeer doet.

Balen weer van die pijntjes zeg

Je bent flink aan het tobben de laatste tijd, vindiknietleuk :(

Ja shit man, niet cool. Hou eens op met dat getob :(

Terug
Naar boven