joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
In b4: spinazie a la boursin met gebakken aardappels en een speklap..![]()
het was spinazie met aardappelen en gehaktbal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In b4: spinazie a la boursin met gebakken aardappels en een speklap..![]()

Duhh, van boven naar beneden gefotografeerd, ipv recht van voren in de spiegel of zo....![]()

Nieuwsgierig wat nu precies de eventuele meerwaarde is van achterwaarts in plaats van voorwaarts?yes, alleen bij een split squat stap je uit naar voren, ik stap uit naar achteren.

Nieuwsgierig wat nu precies de eventuele meerwaarde is van achterwaarts in plaats van voorwaarts?![]()
, maar wel lekker om te doen.
geen idee of er een meerwaarde is, orginele opzet was reverse lunges op een verhoging, en omdat ik bij een split squat me been mag laten staan beviel me dat een stuk beter. en daarnaast scheelt het me weer zeulen met een bankje.
Laat je je daar gaan of ga je je wat inhouden?
Huh...deze twee zinnen rijmen niet met elkaar..Kcals gaan omhoog. +300 op trainingsdagen en +100 op rustdagen. mini cut tot de vakantie...
+1.. maar je wilt ook 'genieten' op vakantie..Laat je je daar gaan of ga je je wat inhouden?
Zou zonde zijn om je shape kwijt te raken daar terwijl je er zo lang voor hebt gecut.
Alle eenbenige squat varianten zijn goed vermoeiend, maar wel lekker om te doen.
Episch verbranden als je niet uitkijkt
Ik heb het vermoeden dat je achterwaards meer met glutes en hams moet werken en voorwaards meer met quads. Of is dat niet zo?
Laat je je daar gaan of ga je je wat inhouden?
Zou zonde zijn om je shape kwijt te raken daar terwijl je er zo lang voor hebt gecut.
Huh...deze twee zinnen rijmen niet met elkaar..
+1.. maar je wilt ook 'genieten' op vakantie..

Duidelijk! En verstandig! Hoe groot is nu ongeveer je wekelijkse deficit?was al heel de week chagerijnig en snel geirriteerd, daarnaast zat ik ook echt totaal niet lekker in me vel dus besloten om me kcals wat op te schroeven om zo een iets minder kcal deficit te creeren.
Duidelijk! En verstandig! Hoe groot is nu ongeveer je wekelijkse deficit?