Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.366
Training van gisteren.
Gewicht vanochtend: 72,0

1a Reverse split squat
14x14
14x14
14x14
Pfoe das best zwaar.

1b Sumo overhead press
10x35
9x35
9x35

1c Neutral grip chin-up
bw+10x7
bw+5x6
bw+5x6
bw+5x5

2a standing bayesian flyes
10x10
10x9
10x9

2b Unilateral liggende leg curl
25x8
25x7
25x8

3a High dumbbell row
24x12
24x11

3b one-arm rope push down
23,75x10
23,75x8

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

Kcals gaan omhoog. +300 op trainingsdagen en +100 op rustdagen. mini cut tot de vakantie en daarna clean bulk.

Goeie chins!
Wilde vakantieplannen?

Is dat een DB split SQ dus?

• #3.372
Nieuwsgierig wat nu precies de eventuele meerwaarde is van achterwaarts in plaats van voorwaarts? :)

geen idee of er een meerwaarde is, orginele opzet was reverse lunges op een verhoging, en omdat ik bij een split squat me been mag laten staan beviel me dat een stuk beter. en daarnaast scheelt het me weer zeulen met een bankje.

Alle eenbenige squat varianten zijn goed vermoeiend :eek: , maar wel lekker om te doen.

Episch verbranden als je niet uitkijkt ;)

geen idee of er een meerwaarde is, orginele opzet was reverse lunges op een verhoging, en omdat ik bij een split squat me been mag laten staan beviel me dat een stuk beter. en daarnaast scheelt het me weer zeulen met een bankje.

Ik heb het vermoeden dat je achterwaards meer met glutes en hams moet werken en voorwaards meer met quads. Of is dat niet zo?

• #3.376
Alle eenbenige squat varianten zijn goed vermoeiend :eek: , maar wel lekker om te doen.

Episch verbranden als je niet uitkijkt ;)

Ik heb het vermoeden dat je achterwaards meer met glutes en hams moet werken en voorwaards meer met quads. Of is dat niet zo?

geen idee.

Laat je je daar gaan of ga je je wat inhouden?
Zou zonde zijn om je shape kwijt te raken daar terwijl je er zo lang voor hebt gecut.

Ik zit niet in een of ander all in resort, en ga ook een hoop dingen doen, dus geloof niet dat ik heel veel ga aankomen. wel uiteraard elke avond uit eten maar dat past wel.

Huh...deze twee zinnen rijmen niet met elkaar..

+1.. maar je wilt ook 'genieten' op vakantie..

Moet het rijmen dan? :o

Nee...maar cutten en kcals verhogen...huh??

• #3.378
was al heel de week chagerijnig en snel geirriteerd, daarnaast zat ik ook echt totaal niet lekker in me vel dus besloten om me kcals wat op te schroeven om zo een iets minder kcal deficit te creeren.
Duidelijk! En verstandig! Hoe groot is nu ongeveer je wekelijkse deficit?

• #3.380
Terug
Naar boven