Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

was je vroeger dikzakje van 100+ zoals robke? :D

stomme dikke powerlifters ook altijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.804
was je vroeger dikzakje van 100+ zoals robke? :D

haha jazeker. ik woog 95+ op een lengte van 177cm.

Staat hier nog ergens een vergelijkingsfoto :cool:

na een maandje of 10 woog 78, en na nog wat maandjes later had ik er nog 5 kilo afgekregen. daarna heel lang aan et kutten geweest omdat ik mezelf nog steeds veel te dik vond, stond toen denk ik op een procentje of 16/18. heeft lang geduurd voordat ik tevreden was met mezelf. en daarna redelijk wat uit de hand gelopen bulk(en)

op dit moment kan ik helaas voorlopig nog niet squatten of deadliften... dus echt krachtstats word lastig..

benchpress en ohp zou een +15 tot 20kg wel nice zijn.

Oke, maar ik bedoelde meer in bw/vp.

Die krachtstats zijn ook prima zonder bw winst/verlies haalbaar.

Het feit dat voeding een x aantal uur nodig heeft om omgezet te kunnen worden naar bruikbare bouwstof en energie is gewoon algemene biologie kennis dat je op de basisschool en middelbare school leert.

Ik hoef zeker geen gelijk, ik kwam gewoon even uitleggen waarom het niet nuttig is om je voedingsschema compleet aan te passen aan rust- en trainingsdagen en full potato te gaan op je kcal deficit, op basis van de rust- en trainingsdagen.
Zoals ik al zei, is het jouw keuze.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Je vroeg om een bron in karma:

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.bioplek.org/4mavo/4tl_samenvatting_Ce/4TL.K9_samenvatting_CE_stofwmens_1.html
Je hoeft geen gelijk, als er maar naar je o zo wijze raad geluisterd wordt. :roflol:
De eerste 24u na je training is je eiwitsynthese verhoogd. Je eet een pre workout meal met voedsel wat sneller verwerkt wordt dan die volledige vaste 6u die jij aangeeft (eet eens veel vlees? Duurt langer dan 6u zelfs, volledig afhankelijk van je voedingsbron), daarna eet je een grote maaltijd en nog wat kleinere maaltijden op je trainingsdag. Dan is die eerste 24u verhoogde synthese gedekt en eet je op je rustdag niet full r*tard zodat je geen vet varken wordt. Dit werkt zoals meerdere mensen hier al hebben aangetoond. Dat jij dit niet wil snappen en bij oude ideeen blijft hangen (je basisschool biologie kennis is hiervoor niet voldoende meid) is jouw probleem. Probeer het anders eens? Dan gaat het cutten om een gewichtklasse te halen de volgende keer vast beter.

Je belerende toontje die je als reactie zult plaatsen binnen 5min omdat je dit log waarschijnlijk zal F5en als een malle, kijk ik ten zeerste naar uit. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.807
Oke, maar ik bedoelde meer in bw/vp.

Die krachtstats zijn ook prima zonder bw winst/verlies haalbaar.

pfoe das een goeie, durf echt niet te zeggen hoeveel kilo massa mogelijk is in een jaar. ik ga het gewoon zo goed mogelijk proberen te doen en me vetpercentage onder de 15% houden.

Je hoeft geen gelijk, als er maar naar je o zo wijze raad geluisterd wordt. :roflol:
De eerste 24u na je training is je eiwitsynthese verhoogd. Je eet een pre workout meal met voedsel wat sneller verwerkt wordt dan die volledige vaste 6u die jij aangeeft (eet eens veel vlees? Duurt langer dan 6u zelfs, volledig afhankelijk van je voedingsbron), daarna eet je een grote maaltijd en nog wat kleinere maaltijden op je trainingsdag. Dan is die eerste 24u verhoogde synthese gedekt en eet je op je rustdag niet full r*tard zodat je geen vet varken wordt. Dit werkt zoals meerdere mensen hier al hebben aangetoond. Dat jij dit niet wil snappen en bij oude ideeen blijft hangen (je basisschool biologie kennis is hiervoor niet voldoende meid) is jouw probleem. Probeer het anders eens? Dan gaat het cutten om een gewichtklasse te halen de volgende keer vast beter.

Je belerende toontje die je als reactie zult plaatsen binnen 5min omdat je dit log waarschijnlijk zal F5en als een malle, kijk ik ten zeerste naar uit. :thumbup:

Sorry, ik was te druk met andere dingen om dit log te F5en :roflol:

Inhoudelijke reactie:

Ik zeg nergens dat het 6 uur is.
Daarbij, over mijn situatie (jij haalt het aan in dit logje, joost mag weten waarom), ook jij weet niet alles en zeker niet over mijn privé situatie. Ik heb duidelijk aangegeven dat het niet kwam omdat afvallen niet lukte, als je beter op had gelet dan wist je ook dat ik in de afgelopen maanden veel (in vet) ben afgevallen terwijl ik flink in kracht ben gestegen. Dát is mijn ervaring.
Ik heb mijn ervaring niet eens doorgedrukt in dit log, enkel aangegeven dat het simpelweg niet zo is dat als je een hapje kip neemt, je direct bent hersteld van de training van 5 minuten geleden. Dat is basis kennis en het leek erop dat joostd hier niet aan dacht.

Je kunt weinig verschillende opvattingen hebben over een vast gegeven.
Het is jouw keuze om niet het optimale eruit te halen wat er in zit, maar je kunt gewoon verwachten dat mensen je methode raar vinden (omdat het zo is) en dit dan ook zeggen, als je dit uit probeert te leggen.
Ik volg de zelfde "rare" methodes. Ben in mijn cut op elke oefening sterker geworden.
Zie ik weinig mensen doen die hier die de dutchbodybuilding adviezen volgen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/laatst-genomen-foto-348447/index1192.html#post9262421

gezellig hier

Sorry, ik was te druk met andere dingen om dit log te F5en :roflol:

Inhoudelijke reactie:

Ik zeg nergens dat het 6 uur is.
Daarbij, over mijn situatie (jij haalt het aan in dit logje, joost mag weten waarom), ook jij weet niet alles en zeker niet over mijn privé situatie. Ik heb duidelijk aangegeven dat het niet kwam omdat afvallen niet lukte, als je beter op had gelet dan wist je ook dat ik in de afgelopen maanden veel (in vet) ben afgevallen terwijl ik flink in kracht ben gestegen. Dát is mijn ervaring.
Ik heb mijn ervaring niet eens doorgedrukt in dit log, enkel aangegeven dat het simpelweg niet zo is dat als je een hapje kip neemt, je direct bent hersteld van de training van 5 minuten geleden. Dat is basis kennis en het leek erop dat joostd hier niet aan dacht.
Als je dit log ook maar enigszins had gevolgd zonder je o zo geweldige kennis te delen, dan had het er nooit op geleken dat Joost zo over voeding denkt.

Jouw ervaring heeft ook helemaal niets met "een vast gegeven" te maken he. In kracht stijgen terwijl je afvalt is ook easy als je start vet% relatief hoog ligt.

Als je dit log ook maar enigszins had gevolgd zonder je o zo geweldige kennis te delen, dan had het er nooit op geleken dat Joost zo over voeding denkt.

Jouw ervaring heeft ook helemaal niets met "een vast gegeven" te maken he. In kracht stijgen terwijl je afvalt is ook easy als je start vet% relatief hoog ligt.

Wat ben je toch een naar persoon om steeds te beginnen over persoonlijke kwesties. Ik heb duidelijk gezegd dat het zijn eigen keuze is om op deze manier zijn voeding aan te pakken, maar dat het mijn mening is dat het niet nuttig is en ik heb nergens gezegd dat mijn ervaring ook maar iets te maken heeft met een vast gegeven. Waar haal je deze onzin toch allemaal vandaan?
Als je dan toch zo goed weet wat mijn relatief hoge vetpercentage is, deel het dan ook even met mij, want ik ben hier niet van op de hoogte.

Wat ben je toch een naar persoon om steeds te beginnen over persoonlijke kwesties. Ik heb duidelijk gezegd dat het zijn eigen keuze is om op deze manier zijn voeding aan te pakken, maar dat het mijn mening is dat het niet nuttig is en ik heb nergens gezegd dat mijn ervaring ook maar iets te maken heeft met een vast gegeven. Waar haal je deze onzin toch allemaal vandaan?
Als je dan toch zo goed weet wat mijn relatief hoge vetpercentage is, deel het dan ook even met mij, want ik ben hier niet van op de hoogte.
Die onzin haal ik allemaal uit jouw reacties. Je zegt dat zijn manier niet goed is op basis van vaste gegevens, vervolgens post je een paar niets zeggende linkjes, waarna je over gaat op "uit eigen ervaring".

Dat persoonlijke komt dus doordat je over gaat op je eigen ervaring als voorbeeld hoe het volgens jou wel zou moeten. :o

Die onzin haal ik allemaal uit jouw reacties. Je zegt dat zijn manier niet goed is op basis van vaste gegevens, vervolgens post je een paar niets zeggende linkjes, waarna je over gaat op "uit eigen ervaring".

Dat persoonlijke komt dus doordat je over gaat op je eigen ervaring als voorbeeld hoe het volgens jou wel zou moeten. :o

Holy shit wat kan jij dingen vreselijk uit verband halen zeg :roflol:
Je zet dingen bij elkaar die totaal los van elkaar staan. Goed bezig :thumbs:

pfoe das een goeie, durf echt niet te zeggen hoeveel kilo massa mogelijk is in een jaar. ik ga het gewoon zo goed mogelijk proberen te doen en me vetpercentage onder de 15% houden.

gewoon lekker gaan bulken man van 70kg wegen word niemand blij, ik zelf iig niet

das allemaal heel leuk, maar zoals ik 100 posts geleden al aangaf: heb nog nooit zoveel gains gemaakt als nu. never change a winning team.

Ik denk dat je maar in je sig moet zetten:
"Vragen over de methode alleen per PM", en die dan dicht zetten ;) Ben je d'r even van af.

Terug
Naar boven