MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.901
Wat maakt een oefening 'bayesian'?

Ben ik ook wel benieuwd naar..

En wat is het verschil tussen buyasian fly's en gewone cable fly's?

Zit geen verschil in afaik

Het maakt de 'begeleider' intelligenter *kuch kuch* want hij gebruikt een woord/term wat niemand anders gebruikt

er zal vast wel een redenatie achter zitten :o

Het maakt de 'begeleider' intelligenter *kuch kuch* want hij gebruikt een woord/term wat niemand anders gebruikt
Nou .... niemand.... Het is een term uit de wiskunde. Meneer Bayes heeft filtering algorithmes bedacht waarmee je met bepaalde statistische regels elementen kan filteren uit een stroom. Bv spam uit heel veel email, of verdacht gedrag uit een heleboel camera opnames. Maar wat dat dan weer met gewicht tillen heeft te maken, heeft niemand me nog kunnen uitleggen. :(

Nou .... niemand.... Het is een term uit de wiskunde. Meneer Bayes heeft filtering algorithmes bedacht waarmee je met bepaalde statistische regels elementen kan filteren uit een stroom. Bv spam uit heel veel email, of verdacht gedrag uit een heleboel camera opnames. Maar wat dat dan weer met gewicht tillen heeft te maken, heeft niemand me nog kunnen uitleggen. :(
Heerlijk dit!:roflol:

Wat je dus eigenlijk wilt zeggen is dat de heer Bayes zijn algoritme alle fly filmpjes heeft geanalyseerd en alle cheats eruit heeft gefilterd om zo een
ultieme perfecte rep te verkrijgen van een fly? Die je dan eigenlijk naar eigen goedwill en hartelust mag uitvoeren?

• #3.905
Wat je dus eigenlijk wilt zeggen is dat de heer Bayes zijn algoritme alle fly filmpjes heeft geanalyseerd en alle cheats eruit heeft gefilterd om zo een
ultieme perfecte rep te verkrijgen van een fly? Die je dan eigenlijk naar eigen goedwill en hartelust mag uitvoeren?
orginele opzet van een bayesian fly is een andere grip en draai van je schouders. maar word niet gebruikt nu.

Mind muscle connectie...

Hue, hue

ik doe meestal fly's

Ben blond.
Snap er geen kut van.
Kan iemand het gewoon heel simpel uitleggen?

Ben blond.
Snap er geen kut van.

Ja hoor. Trainer gebruikt wat fancy shmancy woorden om zichzelf interessant/speciaal te laten klinken. Eigenlijk is het gewoon een fly. Doet haast
elke trainer wel die wat geld wilt verdienen aan onwetende trainers

Ja hoor. Trainer gebruikt wat fancy shmancy woorden om zichzelf interessant/speciaal te laten klinken. Eigenlijk is het gewoon een fly. Doet haast
elke trainer wel die wat geld wilt verdienen aan onwetende trainers
Maar termen uit de wiskunde in een training gebruiken, zie je maar heel zelden :roflol:

Ben blond.
Snap er geen kut van.

Mensen die niet liften en geen progressie maken hebben een geweldige, onbegrijpelijke methode nodig om dit voor zichzelf te kunnen verklaren, zodat ze niet in hoeven te zien hoe bout ze bezig zijn. Dat is het enige dat je hierover hoeft te weten, verder kun je dit beter volledig links laten liggen.

• #3.915
@TheWasp, als jij nou gewoon is terug gaat naar de powerliftingslog, word een beetje moe van die kansloze reacties van jou elke keer.
Je gedrag is echt te kinderachtig voor woorden.

Back on topic ;)

noem het een cable fly, noem het maar hoe je wil.

planning voor vanavond:

1a Unilateral leg press:47x x4
1b Overhead press:42x x4
1c Neutral grip chin-up:4x x5
2a standing bayesian flyes:13,5x x3
2b Unilateral liggende leg curl:23x x3
2c one-arm rope push down: 19,25x x2
3 side plank (optioneel):

Ja @TheWasp ! Iedereen wat geen +600 totaal heeft moet gewoon zijn bek houden!

Mensen die niet liften en geen progressie maken hebben een geweldige, onbegrijpelijke methode nodig om dit voor zichzelf te kunnen verklaren, zodat ze niet in hoeven te zien hoe bout ze bezig zijn. Dat is het enige dat je hierover hoeft te weten, verder kun je dit beter volledig links laten liggen.

Los van het woordje: de methode zelf, of in ieder geval het houvast dat de schemas bieden werkt zeker wel voor Joost. Dat heeft hij hier al laten zien!

• #3.920
Trainingen van gisteravond en vanochtend. onderrug loopt nog steeds te b**chen sinds vorige week zaterdag. hyperextensions dus weer overgeslagen :(

gewicht vanochtend:71,6
weightxreps
rood=rep target failed

1a Unilateral leg press
47,5x11
47,5x11
47,5x11
47,5x11
weer een nette 2,5kg verhoging.

1b Overhead press
42x3
30x5x3 speedset
Godver.

1c Neutral grip chin-up
bw+5x11
bw+5x9
bw+5x5
bw+5x5
bw+5x5

2a standing bayesian flyes
13,5x8
13,5x6
13,5x6

2b Unilateral liggende leg curl
23x12
23x10
23x10

2c one-arm rope push down
19,25x19
19,25x16

3 side plank (optioneel)
95 sec static plank.

1a Unilateral hip extension
-skip it-

1b Bench press
69,5x5
69,5x5

50x5x2 speedset
1 rep te weinig voor rep target. volgende keer heb ik em.

2a Pull-up
bw+6x9
bw+6x9

2b High dumbbell row[Link niet meer beschikbaar]
30x8
30x8
Moest uitkijken voor me rug, dus explosiviteit was er niet.

2c Donkey calf raise machine
42x11
42x11
42x11
42x11
Deze machine is het niet helemaal voor 1 been.

2d Unilateral cable side raise
11x12
11x8
11x8
Lekker, VPR.

3a Unilateral leg extension
36x15
37x15
37x15
PR

3b Bayesian curl
20x13 VPR
20x10
20x10

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

maar 3 vanwege me rug. ook heel de week weer stress op me nek / rechterschouder gehad. was ook nogal een hectische week op me werk.. belangrijkste server gecrashed etc.

Als ik naar me gewicht kijkt kan me voeding wat omhoog.. heb deze week redelijk wat junk onverwachts bij gehad maar toch is me gewicht niet omhoog gegaan. vanaf volgende week dus toch die 100 kcals toevoegen.

Terug
Naar boven