SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Ugh, die stress zal sowieso ook wel wat te maken kunnen hebben met je onderrug en schouder lijkt me.. Je zit en loopt onbewust dan toch al snel wat verkrampt.
Hopelijk lukt het dit weekend om even bij te tanken en is volgende week een betere week..
Nice dat je in ieder geval meer kunt eten, is altijd een goede boodschap
Hopelijk lukt het dit weekend om even bij te tanken en is volgende week een betere week..
Nice dat je in ieder geval meer kunt eten, is altijd een goede boodschap

not sure of dit een complete troll is of dat et deels serieus is. ik heb een haat liefde verhouding (vooral haat) met unilaterale oefeningen. ik heb een half jaar lang bij dienase wekelijks op de koffie gezeten maar me blessures bleven terug komen. waarom dit is? geen idee. ik weet wel dat unilaterale oefeningen op dit moment me heupen recht houden, waardoor ik dus tenminste KAN trainen ipv te skippen.
bij mij is het juist andersom. ik schiet er niks mee op om full mad te gaan bulken om vervolgens weer 5 maanden nodig te hebben om het eraf te krijgen. zo heb ik het de afgelopen jaar geprobeerd en heeft me precies niks gebracht. clean bulk waarin ik ongeveer een kilo per 2 maanden aankom is het doel. Dat zou betekenen dat ik volgende maand ongeveer 73kg mag wegen. vanaf 27 augustus ben ik begonnen met een weekgemiddelde van 71,7 en zit nu op 72. voeding zal binnenkort ook stijgen maar heb telkens vettigheid buiten me schema om.