- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
O, ik zit nergens mee hoor. Laat me niet tegenhouden door conventies![]()
Haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, ik zit nergens mee hoor. Laat me niet tegenhouden door conventies![]()
De OHP is een beetje ongesteld vandaag, ze heeft er geen zin injup..
volume ligt over het algemeen nu ook iets hoger dus ook voor schouders. over een tijdje ga ik het gewoon nog eens proberen, misschien ligt het aan me gewicht
jep..

De OHP is een beetje ongesteld vandaag, ze heeft er geen zin in
Is de schoudermobility goed? Op het hoogste punt moet het gewicht een beetje achter je schouders liggen, bij mij is dat ook wel een dingetje....

Op het hoogste punt moet het gewicht een beetje achter je schouders liggen
Wat?
Always make sure the barbell lines up with your ears, shoulders, hips, knees, and ankles during the lockout.
https://www.t-nation.com/training/man-up-and-military-press

Ik denk dat het schouderblad in die positie helemaal tegen je ribben ligt en niet verder kan (zo voelt het tenminste).Toen ik op enter drukte wist ik dat jij een opmerking ging maken
Wat mensen door stijve schouders nog wel eens doen is het zwaartepunt voor de schouders houden, en om dat te kompenseren wordt er met de lage rug gearched zodat het zwaartepunt weer in het midden komt. Dat is niet goed. Je moet je armen meer naar achteren houden, voor een waarnemer is dat idd in een lijn met je oren, verder naar achteren lukt je niet eens, probeer maarIk denk dat het schouderblad in die positie helemaal tegen je ribben ligt en niet verder kan (zo voelt het tenminste).

Dus duim op de bar ipv er rond. Dan gaat je bar path ook gelijk veel rechter en kan je je ellebogen beterJe schrapt toch ook je DL niet om hem te wisselen voor bv Rackpulls & Hack SQ? Nee, die doe je erbij dan. Dat is net de bedoeling van assistance.

gewicht vanochtend: 73,1
Voelde nog wat klote aan, heb wel gevonden waar het verrekte spiertje zat, tussen me onderrug en glutes.

Stiekem ga je wel iedere keer een stapje omhoog. Ben helaas te lui om op te zoeken waar je begon met bench bv.
Mij zit daar een bot (heiligbeen)![]()
Yeah buddy! Dat is wat we willen zien..4 humps..reps target halen..PR erbij![]()
een beetje naar me onderrug wel ja
Kan me dat heel goed voorstellen.. Enig idee wanneer dat zou kunnen? Of wellicht is het wel mogelijk bepaalde variaties erop te doen?qua training mag het niet klagen nee, zou alleen graag weer deadliften en squatten, maar denk dat ik blij moet zijn met dit..
Nice
qua training mag het niet klagen nee, zou alleen graag weer deadliften en squatten, maar denk dat ik blij moet zijn met dit..
godver gisteren begonnen met dat plekje te foamrollen, kan nu amper lopen zoveel (spier?)pijn bij me heiligbeen(denk ik, zit onder me heupen)

Kan me dat heel goed voorstellen.. Enig idee wanneer dat zou kunnen? Of wellicht is het wel mogelijk bepaalde variaties erop te doen?