MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

Deed Roelly ook enkel bayesian oefeningen?:trollface:

Yeah buddy! 4 humps :)

Waar is die roelly pic dan? :)

Netjes die RKC plank. Dat is een kreng om te doen hoor ;)

Welke roelly pic :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.026
Hier dan :)

25t7uh2.jpg

Hatsikidee zeg! Het is pas duidelijk hoe groot die kerels zijn als ze tussen de normale mensen staan :D

is wel te zien dat dat bayesian goed werkt, want het is duidelijk te zien dat je langer bent dan roelly:thumbs:

BAM! :eek:

• #4.032
Hatsikidee zeg! Het is pas duidelijk hoe groot die kerels zijn als ze tussen de normale mensen staan :D
ja die armen.. holy shit.

Roelly zat eens voor me bij hrt NK in Schiedam...zijn rug nam doodleuk twee stoeltjes in beslag
ja wat een beest.

is wel te zien dat dat bayesian goed werkt, want het is duidelijk te zien dat je langer bent dan roelly:thumbs:
De enige oefening die ik "bayesian" doe is een cable curl :o die cable flyes zijn gewoon normale.

:D

Muscle Confusion voor wijdte. Bayesian voor hoogte. Combi = win win :D

en vergeet de MMC niet!

Zo... die armen zeg :eek:
En die Roellie is ook wel flink :D.

Boh vette foto

• #4.035
hierbij mijn voeding die ik hanteer, onbewust wat meer smiddags omdat ik al een tijd 300gr erwten eet. had even niet in de gaten dat dit 3x zoveel kcals bevatte dan dat ik eigenlijk mocht hebben lol.

atx15j.jpg

Lol 300 gr erwten elke dag crew.

Komende bulk ga ik ook eens overdag minder kcals eten en voor en na de training de meeste. Ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Doe nu in mijn cut in principe al hetzelfde.

je eet wel vrij veel in de avond nu? Kan je dit niet beter wat meer verspreiden over de dag?

• #4.039
Lol 300 gr erwten elke dag crew.

Komende bulk ga ik ook eens overdag minder kcals eten en voor en na de training de meeste. Ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Doe nu in mijn cut in principe al hetzelfde.

bevalt prima man! in je cut en toch nog lekker veel eten. ook als ik nu ff een weekje wil cutten hoef ik alleen maar bij me laatste meal voedsel te schrappen.

je eet wel vrij veel in de avond nu? Kan je dit niet beter wat meer verspreiden over de dag?

want? ik heb een kantoorbaan, weinig kcals nodig overdag. meeste kcals worden tijdens de eiwitsyntese gegeten.

Ik denk dat avond 1 pre wo is en avond 2 post wo. Dan heb je ook de meeste kcals nodig lijkt me.

precies! :thumbs:

Ben je aan het cutten?

Terug
Naar boven