- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd hoe jouw voedingsprincipes uit gaan pakken..Persoonlijk ben ik meer fan van een +10-20% bulk met wekelijkse +2.5% gewichtsverhoging op de hoofdoefening, waarbij je op 90% begint. Maarja dat is ook het enige dat ik geprobeerd heb dusver.
Die avond 2... meng je dan die kwark met die yogurt en al het fruit? Dan nog rijstwafel met stroop erbij en als dessert die chocolade?
Klinkt wel lekker eigenlijk![]()
Combinatie chocolade - pindakaas - banaan is hemels, just sayin'![]()
Ja man, vliegt met 400 g/week omhoog!

Imo, no hate Joost, zou ik liever lekkere bulk tegen aan gooien om wat massa te winnen wat Joost dus best wel mist.Ik snap nog steeds niet waarom zoveel hier een progress willen zien van ~0.5-1kg per week. Is naar mijn mening veel te snel..
Dan mag je nadien die hele zwemband er weer af cutten. Beter gewoon een trage lineaire progressie zoals Joost nu heeft..
dit preciesIk snap nog steeds niet waarom zoveel hier een progress willen zien van ~0.5-1kg per week. Is naar mijn mening veel te snel..
Dan mag je nadien die hele zwemband er weer af cutten. Beter gewoon een trage lineaire progressie zoals Joost nu heeft..
Dat zie ik niet als hate hoorImo, no hate Joost, zou ik liever lekkere bulk tegen aan gooien om wat massa te winnen wat Joost dus best wel mist.
ieder zo ze eigen mening. echter heb ik dat al jaren geprobeerd en dat zorgde er weer voor dat ik een half jaar moest cutten / massa inleveren om weer fatsoenlijk er uit te zien.
dit preciesliever trage linieare progressie dan na een half jaar weer 5 maanden te moeten cutten om me shape weer een beetje recht te trekken.

rond de 2700 / 2800 idd. blijft altijd maar gokken natuurlijk.

Een hoop mensen overschatten hun massa ernstig als ze wat vetter zijn. Voor een natty en voor Joost zijn doelen gaat het prima zo.Imo, no hate Joost, zou ik liever lekkere bulk tegen aan gooien om wat massa te winnen wat Joost dus best wel mist.
Veel te snel, als natty win je misschien 1-2kg massa per jaar, afhankelijk van je nivo. 1kg per maand zijn vet gains.
Waarschijnlijk groeien en niet dik worden.Wat zijn je doelen/ambities op korte/lange termijn?