- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
dit preciesliever trage linieare progressie dan na een half jaar weer 5 maanden te moeten cutten om me shape weer een beetje recht te trekken.
Dat zie ik niet als hate hoorieder zo ze eigen mening. echter heb ik dat al jaren geprobeerd en dat zorgde er weer voor dat ik een half jaar moest cutten / massa inleveren om weer fatsoenlijk er uit te zien.
plus dat ik heel me leven overgewicht heb gehad en me er ook totaal niet lekker bij voel om dus aan te komen. en dat ik flinke lichamelijk stress heb (autonome zenuwstelsel overbelast etc) speelt ook gedeeltelijk mee waarom me gains minder zullen zijn.
ik aim nu op 1kg per 2 maanden. kcals blijf ik uiteraard verhogen![]()
Een bijzonder voedings schema hoor. Vooral je ontbijt (appel en ei) en lunch (erwten). Maar de macro's lijken me prima, lekker blijven doorgaan....
De afgelopen maand was het 1.6 kg he. Dus 400 g/week. Dat zou een beetje te snel zijn voor je schema als dat volgende maand weer is.
Respect als je hoort waar je vandaan komt (altijd dikkertje geweest).

ieder zo ze eigen mening. echter heb ik dat al jaren geprobeerd en dat zorgde er weer voor dat ik een half jaar moest cutten / massa inleveren om weer fatsoenlijk er uit te zien.

nou het bayesian principe zegt niet zoveel hoor