- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Tot op zeker hoogte"..@DieNase @joostd @neet61 @RockOfAges @broken bat
Van victor mooren z'n website, om binnen joostd's logkader te blijven:
Hoe groter het calorie-overschot is, hoe meer spiermassa je kunt opbouwen (tot op een zekere hoogte). Hoe groter het calorietekort is, hoe meer de spiergroeipotentie afneemt.Hieronder zie je een tabel hoe dit er in de praktijk aan toe kan gaan. Met dank aan Menno Henselman z’n Bayesian PT Course voor de geraadpleegde referenties.8,9,10
![]()
Source
Ik zit op werk dus het is allemaal wat vlugvlug enzo, maar here you go.
.. +20% bulk is voor mij al +700-800kcal overschot.Klopt, maar een +30% bulk vind ik al enorm deftig, om het zo maar te zeggen.. +20% bulk is voor mij al +700-800kcal overschot.

voor spiermassa zal het idd goed werken idd. maar ze hebben het hier niet over de gevolgen. dat je hierna al je spiermassa weer kwijtraakt door lang te cutten bijvoorbeeld. je onderzoekje mist dus nog een conclusie![]()
Dan ligt het gewoon aan jouw manier van cutten.voor spiermassa zal het idd goed werken idd. maar ze hebben het hier niet over de gevolgen. dat je hierna al je spiermassa weer kwijtraakt door lang te cutten bijvoorbeeld. je onderzoekje mist dus nog een conclusie![]()
Toch zal ik dat nooit gaan doenDat wordt echt overschat, je komt echt niet zomaar in een katabole toestand terecht wanneer je gaat cutten, tenzij je echt sub-10 gaat ofzo. Dat artikel heeft het zelfs over spieropbouw tijdens een kcal-tekort.
heb echt geen zin om weer 5 maanden te moeten cutten..
Leuk, zal er van weekend even naar kijken. Ben benieuwd wat het betekent als het 'effect op proteine balans' 600% daalt.@DieNase @joostd @neet61 @RockOfAges @broken bat
Van victor mooren z'n website, om binnen joostd's logkader te blijven:
Hoe groter het calorie-overschot is, hoe meer spiermassa je kunt opbouwen (tot op een zekere hoogte). Hoe groter het calorietekort is, hoe meer de spiergroeipotentie afneemt.Hieronder zie je een tabel hoe dit er in de praktijk aan toe kan gaan. Met dank aan Menno Henselman z’n Bayesian PT Course voor de geraadpleegde referenties.8,9,10
Ik zit op werk dus het is allemaal wat vlugvlug enzo, maar here you go.

Intresting...Interessante presentatie:
http://www.sportsnutritionsociety.org/ArchivePDFS/ArchivePDFS-318.pdf
DR. JACOB M. WILSON, RYAN P. LOWERY Fat Loss Strategies For Optimizing Body Composition
- Het verschil tussen een klein of groot calorie overschot tijdens training is alleen extra vet opbouw, geen verschil in LBM
- Een langzamer cut fase is meest gunstig voor vetverlies en LBM behoud (zie boven)
- Hoe lager het vet% wordt, hoe meer het lichaam spiermassa gaat opofferen tijdens het cutten = metabolisme vertragen
- Na een cut fase gaat het lichaam als eerste vet aanmaken, en geen LBM
- Een hoog eiwit of een ketogeen dieet kan een oplossing voor laatste probleem zijn

)

Zonde van de rode cijfers... hoe lang sukkel je nu al wel niet met blessures?
na 8 maanden waren al me 20 fysio beurten al op. en ben nog steeds niet echt verder.heb er al 3 of 4 gehad ja, waaronder dienase..Kloten van al die blessures. Heb je verschillende doktoren en fysiotherapeuten geprobeerd? De eerste 3 fysio's die ik probeerde waren achteraf gezien allemaal prutsers.![]()
Lastig te zeggen imo, ik heb met trainen nauwelijks last, ik word de ene dag wakker met pijn in me schouder en de andere dag met nekklachten..
thanks rene! mooi stukje!
Enige wat me verbaast dan is dat mijn eiwitten niet omhoog zijn gegaan nadat ik van cut naar bulk ben gegaan..
Ketogeen dieet is wel een tijd geleden besproken maar is niet gebruikelijk dat victor dit gebruikt omdat het voor de meeste mensen een te grote omslag is.
Zo beetje laat log maar ik heb nog een training van vrijdag en zaterdag liggen
Zaterdag me vriendin verrast met een weekendje weg in een vip suite en gisteren van 1 tot 8 op fright nights rondgelopen, me benen zijn gesloopt![]()