SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dus je rug nog steeds. Dat had ik natuurlijk wel mee gekregenrandom pijn in me rug die al maanden aanwezig is. fysio heeft niet geholpen.
Kut man.. Hopen dat die artsen wel de oplossing hebben!Ah dus je rug nog steeds. Dat had ik natuurlijk wel mee gekregenKut man.. Hopen dat die artsen wel de oplossing hebben!

Benieuwd naar wat de orthopeed voor je kan betekenen.
Zie nu pas je unilateral leg press.. Ziek. Ik struggle al met één plate
Merk jij ook veel krachtverschil in benen of is kracht van linker- en rechterbeen bij jou (redelijk) gelijk?

Haha, dat van dat tweede setje ervaar ik dan weer niet..rechts sterker dan links, en oja het tweede setje gaat altijd makkelijker![]()
.
)

Groen is rep target behaald, of dat nou ook echt het een PR is hoeft niet altijd.. ik kan nog wel wat schijven op die calf raise kwijtNetjes. Groen is een nieuw target, dus eigenlijk een PR?
Calfs of glory hoor, nu kan je alleen nog zwaarder als je op unilateraal overgaat. Waarom is die eig. niet groen als er weer 5 kg bij is gedaan?
en hoort eigenlijk ook groen ja! maar ik ben vooral gefocust op de DUP targets 

maar een andere zoeken dus.staat geen rugklachten bij de orthopedie..
Gewicht blijft vrij stabiel lijkt het?
Wat was je target bij die DB press dan?
gaat inderdaad niet echt omhoog nog..
die ene rep had je toch wel naar boven kunnen grinden![]()