AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

ik lees met je mee hoor, weet alleen niet zo goed wat te zeggen
(behalve dat ik e.e.a. herken maar dan niet vanuit mezelf)

Is er helemaal niks te melden Joost?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.323
Is er helemaal niks te melden Joost?

niet echt :) revalidatie is deze week en volgende week ff wat minder ivm een verhuizing en volgende week kerst..

Probeer thuis het een en ander op te vangen en daarnaast me gewicht onder controle houden.

Blijf volhouden hoor Joosie, niet quitten!

Hang in there bro!

• #4.326
kleine update.. mag voorlopig nog steeds niet trainen, wil wel heel graag maar ze willen het toch nog even afwachten. verwacht dat ik nog 3 weken niet mag trainen. gewicht blijft hangen op 73. is nu even doorbijten en hopen dat ik snel weer aan de bak mag. zal wss dan beginnen met 1x per week.

kleine update.. mag voorlopig nog steeds niet trainen, wil wel heel graag maar ze willen het toch nog even afwachten. verwacht dat ik nog 3 weken niet mag trainen. gewicht blijft hangen op 73. is nu even doorbijten en hopen dat ik snel weer aan de bak mag. zal wss dan beginnen met 1x per week.
Pff, leef met je mee man! Doe je helemaal niks om een beetje (extra) in beweging te blijven?

RIP gainz :(

• #4.329
1x per week fb dan?

Maar ben je wel met revalidatie oefeningen bezig? Of moet je letterlijik op je kont zitten de hele tijd?

• #4.334
ja, squats, ohp, bench, deads, pullups en kuithef.

Maar ben je wel met revalidatie oefeningen bezig? Of moet je letterlijik op je kont zitten de hele tijd?

Nee het is 3 uur per week trainen, 2 uur per week workshops. oefeningen zijn allemaal voor de kleinere spieren en word steeds uitgebreider. sinds twee weken ook een speciale machine:
SpineForce1.jpg

O heb je al gezegd, je doet dus wel wat...
jep haha.

Merk je zelf wel al verbetering?

Moet zeggen dat ik wel wat verbetering merk, vooral met veel zitten etc. pijn is zeker nog niet weg.. maar dat is iets wat langer duurt dan een maand.. traject is een half jaar totaal. is helaas ook geen garantie dat de pijn 100% weg zal gaan maar ik heb wel een grotere kans van slagen omdat ik al sportief ben. (niet dat je na een half jaar weer terug op de bank kruipt met een zak chips en een slechte houding)

Goed om te horen man. Jammer dat het zo lang duurt, maar er moet blijkbaar ook veel slechts van jaren weer opnieuw opgebouwd worden.
:cool: dat apparaat lijkt wel een wii op steroids... kan je er ook mee surfen of snowboarden ;)

Gelukkig maar dat je verbetering voelt motiveerd ook wat meer om geduldig te zijn succes man

• #4.337
Goed om te horen man. Jammer dat het zo lang duurt, maar er moet blijkbaar ook veel slechts van jaren weer opnieuw opgebouwd worden.
:cool: dat apparaat lijkt wel een wii op steroids... kan je er ook mee surfen of snowboarden ;)

Haha jup, heb goede en slechte dagen.. vandaag weer last, gisteren nergens last van gehad. het idee van het apparaat is dat je bovenlichaam op zijn plek blijft en je onderlichaam word bewogen. idee is dat je heletijd dezelfde kracht op de handvatten houd. staat vast wel een filmpje op internet, zoek maar eens op spineforce ;)

Gelukkig maar dat je verbetering voelt motiveerd ook wat meer om geduldig te zijn succes man

jep.. heb het gelukkig druk zat haha

Machine vind ik er maar eng en martel-achtig uitzien :o.
Hang in there, het vergt wellicht een lange adem, maar het lekker kunnen trainen komt wel weer!

Is dat een trilplaat?

Terug
Naar boven