- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
revalidatie is deze week en volgende week ff wat minder ivm een verhuizing en volgende week kerst.. Pff, leef met je mee man! Doe je helemaal niks om een beetje (extra) in beweging te blijven?kleine update.. mag voorlopig nog steeds niet trainen, wil wel heel graag maar ze willen het toch nog even afwachten. verwacht dat ik nog 3 weken niet mag trainen. gewicht blijft hangen op 73. is nu even doorbijten en hopen dat ik snel weer aan de bak mag. zal wss dan beginnen met 1x per week.
Pff, leef met je mee man! Doe je helemaal niks om een beetje (extra) in beweging te blijven?
O heb je al gezegd, je doet dus wel wat...De trainingen zijn nog redelijk te doen.. zit ook wat cardio tussen om je conditie op pijl te houden, schijnt ook nogal belangrijk te zijn.
ja, squats, ohp, bench, deads, pullups en kuithef.
Maar ben je wel met revalidatie oefeningen bezig? Of moet je letterlijik op je kont zitten de hele tijd?
jep haha.
Goed om te horen man. Jammer dat het zo lang duurt, maar er moet blijkbaar ook veel slechts van jaren weer opnieuw opgebouwd worden.
dat apparaat lijkt wel een wii op steroids... kan je er ook mee surfen of snowboarden
![]()

Gelukkig maar dat je verbetering voelt motiveerd ook wat meer om geduldig te zijn succes man
Precies wat ik dachtMachine vind ik er maar eng en martel-achtig uitzien.