SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef... Dat is zwaar klote man, kut zeg... :/
Sterkte..![]()

Pff kunt man succes in iedergeval en mag het wat opleveren uiteindelijk.
gewoon lekker na 8 weken weer terug op de grind. Sterkte er mee
Balen zeg. Even doorbijten en er over 8 week weer tegenaan!

Misschien is dit wat voor je? 20gr Creatine per dag beperkt verlies van spiermassa dus ja...
Dan kan je toch al enkele weken overbruggen zonder teveel te moeten inleveren.
![]()
Zoveel mensen overschatten onderhoudsniveau!

Heb ik ook ooit gedaan..
Zoveel mensen overschatten onderhoudsniveau!
En onderschatten vetpercentage..
Heb ik ook ooit gedaan..
Waste of money..
Je bent nog jong Joost. Die 8 weken op een leven is niks..de gains zijn zo weer terug. Naar mijn mening is het enkel zaak je bf onder controle te houden..
Blijf hetzelfde voedingspatroon aanhouden maar ga de avondmeals (normale gesproken 1300 kcals) verkleinen zodat ik ongeveer op 2300 kcals uitkom, daarnaast ook gewoon gewicht dagelijks meten en weekgemiddelde uitrekenen.Ja, 8 weken (en misschien wel meer) niet kunnen trainen is giga kut. Maar uiteindelijk doe je het natuurlijk voor de lange termijn. Als dit echt de oorzaak van het probleem weet op te lossen, is het die 8 weken meer dan waard!
En ja, ik realiseer me dat dit heel makkelijk praten is zo..

Waar ik al bang voor was...
Morgen me tweede gesprek met spinecare.
Daarna waarschijnlijk de eerste fase van het traject beginnen (8 weken) waarin ik 2/3 keer per week daar 2 uur moet langs komen voor training / checkups en gesprekken.
Mag daarnaast savonds ook niet zelf trainen de eerste 8 weken (ik was ter al bang voor).
Na de eerste 8 weken weer een gesprek met me arts en begeleider en daarna word er nog een tweede traject ingesteld wat hopelijk wat losser verloopt, dan weer trainen oppakken etc.
Ergste vind ik nog dat ik niet mag trainen![]()