Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Ik vind het leuk om af en toe een update te horen. Gaat langzaam, maar dat wist je van te voren, he?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.363
Ik vind het leuk om af en toe een update te horen. Gaat langzaam, maar dat wist je van te voren, he?

Gaat idd misschien een beetje langzaam. vandaag officieel begonnen met me doelstellingen.
krachtstats atm:
3x10 60kg squat -> target 3x10 100kg
3x10 35kg ohp -> target 3x10 45kg
3x10 60kg deads -> target 3x10 120kg.

Dan zit ik ongeveer op me oude niveau, zou dus redelijk haalbaar moeten zijn.

Gaat idd misschien een beetje langzaam. vandaag officieel begonnen met me doelstellingen.
krachtstats atm:
3x10 60kg squat -> target 3x10 100kg
3x10 35kg ohp -> target 3x10 45kg
3x10 60kg deads -> target 3x10 120kg.

Dan zit ik ongeveer op me oude niveau, zou dus redelijk haalbaar moeten zijn.
Moet goed komen Joost!:thumb:

Succes Joost. Ik ben benieuwd hoe snel je kracht weer bijtrekt :D

• #4.366
vanochtend 3x10 62,5kg gesquat & gedeadlift en 3x10 37,5kg ohp.

Daarnaast grondoefeningen zoals superman, leg raises, side plank met heuptik, side plank, normal plank en peddelen.

Hopelijk blijven uitbouwen met 2,5kg per training, dus 5kg per week. heb nog ongeveer 14 weken om me doelen te halen.

vanochtend 3x10 62,5kg gesquat & gedeadlift en 3x10 37,5kg ohp.

Daarnaast grondoefeningen zoals superman, leg raises, side plank met heuptik, side plank, normal plank en peddelen.

Hopelijk blijven uitbouwen met 2,5kg per training, dus 5kg per week. heb nog ongeveer 14 weken om me doelen te halen.
goeie doelen :thumbs:
Kijkt er iemand dan mee of je je rug en zo goed gebruikt, of doe je het in principe alleen nu?

Gaan met die banaan Joost! Goed bezig man.

Lekker bezig Joost!

• #4.371
goeie doelen :thumbs:
Kijkt er iemand dan mee of je je rug en zo goed gebruikt, of doe je het in principe alleen nu?

twee x per week bij me revalidatie centrum train ik :) word af en toe meegekeken naar me vorm (eerste paar weken constant, was weinig aan op te merken).

Gaan met die banaan Joost! Goed bezig man.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Je wil de boel niet opnieuw blesseren natuurlijk!

Uiteraard, daarom ook maar 3 oefeningen, ik zou wel meer willen doen maar mag dat op dit moment nog niet ghehe. stond na 3 weken al bij me trainer of ik misschien weer zou mogen trainen maar ze weten me goed onder controle te houden :roflol:

Nu episch veel core spierpijn.

twee x per week bij me revalidatie centrum train ik :) word af en toe meegekeken naar me vorm (eerste paar weken constant, was weinig aan op te merken).

Uiteraard, daarom ook maar 3 oefeningen, ik zou wel meer willen doen maar mag dat op dit moment nog niet ghehe. stond na 3 weken al bij me trainer of ik misschien weer zou mogen trainen maar ze weten me goed onder controle te houden :roflol:

Nu episch veel core spierpijn.

Wel fijn die controle! Goed dat je een beetje kort aan de lijn wordt gehouden :D

Komt goed man!

Goed bezig man! Hou vol, je komt wel weer op je oude niveau!!

Lekker plaatje...leuk clipje!:o

• #4.376
Zo, werd onderhand maar eens tijd voor een update.
Vorige week een week in het zonnige Lanzarote gezeten, daarvoor een kleine terugval gehad qua pijn. gaat nu gelukkig al wat beter.
Squat zit op 3x10 72,5kg, deads op 3x10 75kg ohp erg laag.. 35kg.

Weet nog niet precies wanneer ik weer volledig mag trainen, maar komt nu eigenlijk wel goed uit, ik ga om in het huiswerk en met daarnaast nog 40 uur werk is het flink aanpoten.

Eind april ga ik weer een week naar een all in resort in kaapverdie :o (ik was al 2 kilo aangekomen van vorige week) dus ik ga nu even marvinnen:o

Vervolgens in juli 3 weken naar Ohio voor mijn nieuwe baan en daarna 2 dagen thuis en vervolgens weer het vliegtuig in voor 19 dagen bali.

Gisteren wat vorm filmpjes geschoten, zal ze even proberen te uploaden.

Zo, werd onderhand maar eens tijd voor een update.
Vorige week een week in het zonnige Lanzarote gezeten, daarvoor een kleine terugval gehad qua pijn. gaat nu gelukkig al wat beter.
Squat zit op 3x10 72,5kg, deads op 3x10 75kg ohp erg laag.. 35kg.

Weet nog niet precies wanneer ik weer volledig mag trainen, maar komt nu eigenlijk wel goed uit, ik ga om in het huiswerk en met daarnaast nog 40 uur werk is het flink aanpoten.

Eind april ga ik weer een week naar een all in resort in kaapverdie :o (ik was al 2 kilo aangekomen van vorige week) dus ik ga nu even marvinnen:o

Vervolgens in juli 3 weken naar Ohio voor mijn nieuwe baan en daarna 2 dagen thuis en vervolgens weer het vliegtuig in voor 19 dagen bali.

Gisteren wat vorm filmpjes geschoten, zal ze even proberen te uploaden.
Joost is een rijke Tatta!

Man, man wat een vakanties allemaal! Vakantie foto's zagen er goed uit en Marvinnen is meer dan begrijpelijk ;)

Ach het gaat altijd sneller om terug op oud niveau te komen, dan om het voor het eerst te behalen.
Iets met myonuclei die afgegeven worden aan je spiercellen en het maximaal haalbare eiwitsynthese verhogen :).
Die myonuclei blijven een 10-15 jaar na sporten nog steeds beschikbaar.

http://nutsci.org/2010/08/23/muscle-memory-its-in-the-myonuclei/

Daarom is een bulk op veel hoger % tijdens een her-opbouw een stuk gewenster/effectiever dan wanneer je het voor het eerst doet. Je moet (uit ervaring!) niet onderschatten hoe fuarking hard je weer vooruit gaat en terug op oud niveau zit en hoe goed de overschot-kcal gebruikt worden door spiergeheugen.

Anders weet @harpep er misschien nog wel iets vanaf.

Terug
Naar boven