Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Bezoekers in dit topic

Nette training weer hoor!
 
2 mooie trainingen, je zit weer helemaal in het rithme!
De spiegel is ws. beter dan de vetplooimeting. Hoewel je jezelf ook voor de gek kan houden.
 
Zoals Neet zegt, denk dat je wat dat betreft zelf nog het allerbest kunt aanvoelen hoe je er voor staat.
Ben zelf een 'fan' van centimeters opmeten, gewoon met een meetlint :).
 
Nette training weer hoor!

Gaat idd lekker :D

2 mooie trainingen, je zit weer helemaal in het rithme!
De spiegel is ws. beter dan de vetplooimeting. Hoewel je jezelf ook voor de gek kan houden.

Jup, kreeg nog advies van iemand om zuivel te gaan skippen, zou voor een dikke huid zorgen :o

met fruit moet ik ook uitkijken volgens hem :o
 
Zoals Neet zegt, denk dat je wat dat betreft zelf nog het allerbest kunt aanvoelen hoe je er voor staat.
Ben zelf een 'fan' van centimeters opmeten, gewoon met een meetlint :).

ook dat zegt niet alles :P maar goed als vp vanaf nu naar beneden gaat met metingen is het sowieso goed.
 
Gaat idd lekker :D



Jup, kreeg nog advies van iemand om zuivel te gaan skippen, zou voor een dikke huid zorgen :o

met fruit moet ik ook uitkijken volgens hem :o
Dit zijn vooral truukjes die wedstrijd BB ers de laatste paar dagen gebruiken als ze al in de dodelijke zone van <6% zitten om tijdelijk nog lager te komen, tesamen met vochtafdrijvende pillen en nog een shit load aan medicijnen. In het normale leven lijkt me dat allemaal niet zo relevant.
 
Dit zijn vooral truukjes die wedstrijd BB ers de laatste paar dagen gebruiken als ze al in de dodelijke zone van <6% zitten om tijdelijk nog lager te komen, tesamen met vochtafdrijvende pillen en nog een shit load aan medicijnen. In het normale leven lijkt me dat allemaal niet zo relevant.
That reminds me.. Bij mij op de sportschool zit een gast die een druiper heeft overgehouden aan het te lang en veelvuldig gebruiken van plaspillen, just sayin' .. :roflol:
 
Jup, kreeg nog advies van iemand om zuivel te gaan skippen, zou voor een dikke huid zorgen :o
Ben ik de enige die hier niet om lacht? Probeer het eens een tijdje zou ik zeggen..bij mij is het verschil zeer significant..

Ben niet lactose intollerant (als in buikpijn e.d), maar blijkbaar ga ik er wel wel onderhuids vocht van vast houden..

Mocht je dit ook hebben, dan is zuivel eruit gooien de snelste manier om jezelf een drogere look te geven:thumb:
 
That reminds me.. Bij mij op de sportschool zit een gast die een druiper heeft overgehouden aan het te lang en veelvuldig gebruiken van plaspillen, just sayin' .. :roflol:
Wow..:roflol:
 
That reminds me.. Bij mij op de sportschool zit een gast die een druiper heeft overgehouden aan het te lang en veelvuldig gebruiken van plaspillen, just sayin' .. :roflol:
Onzin, hij heeft hem ergens ingestoken zonder jasje erom!

Ben ik de enige die hier niet om lacht? Probeer het eens een tijdje zou ik zeggen..bij mij is het verschil zeer significant..

Ben niet lactose intollerant (als in buikpijn e.d), maar blijkbaar ga ik er wel wel onderhuids vocht van vast houden..

Mocht je dit ook hebben, dan is zuivel eruit gooien de snelste manier om jezelf een drogere look te geven:thumb:
Ik lach niet, maar het lijkt me lastig om voldoende eiwitten in je voeding te krijgen zonder zuivel. Vind soya en andere planten eiwitten ranzig smaken, en het aminozuur profiel is ook minder goed dan bv. whey.
 
Onzin, hij heeft hem ergens ingestoken zonder jasje erom!


Ik lach niet, maar het lijkt me lastig om voldoende eiwitten in je voeding te krijgen zonder zuivel. Vind soya en andere planten eiwitten ranzig smaken, en het aminozuur profiel is ook minder goed dan bv. whey.

Aminozuur profiel.. Dit blijft ook een intessant onderwerp. Zolang je er maar een beetje variatie in houdt, kan het eigenlijk geen kwaad om eiwitten uit soja e.d. te consumeren en kan je die ook gewoon meetellen.
Er zijn tegenwoordig genoeg succesvolle atleten veganistisch. Zij halen al hun eiwitten uit plantaardige bronnen :P
 
Onzin, hij heeft hem ergens ingestoken zonder jasje erom!


Ik lach niet, maar het lijkt me lastig om voldoende eiwitten in je voeding te krijgen zonder zuivel. Vind soya en andere planten eiwitten ranzig smaken, en het aminozuur profiel is ook minder goed dan bv. whey.
Ik neem ook wel whey (isolaat)..het lactose gehalte daarin is verwaardloosbaar. Ben wel gestopt met 1 a 2 potten kwark en shakes met melk iedere dag. Haal mijn eiwitten liever uit vlees, vis of kip
 
Aminozuur profiel.. Dit blijft ook een intessant onderwerp. Zolang je er maar een beetje variatie in houdt, kan het eigenlijk geen kwaad om eiwitten uit soja e.d. te consumeren en kan je die ook gewoon meetellen.
Er zijn tegenwoordig genoeg succesvolle atleten veganistisch. Zij halen al hun eiwitten uit plantaardige bronnen :P
Mogelijk. Maar de veganisten die ik heb meegemaakt zijn vaak bleekjes en vermagerd, met behoorlijke psychische problemen zoals chronisch wantrouwen, drammerigheid en een rechtlijningheid waar de hele omgeving incl. zij zelf de dupe van zijn. Matigheid en variatie is de key volgens mij :) Ed: en zeker tellen die plantaardige eiwitten gewoon mee (ook de gluten uit brood bv), maar de verhouding van de aminozuren is niet altijd precies wat je lichaam nodig heeft, en met dierlijke eiwitten (incl zuivel) zit dat een stuk beter.
Ik neem ook wel whey (isolaat)..het lactose gehalte daarin is verwaardloosbaar. Ben wel gestopt met 1 a 2 potten kwark en shakes met melk iedere dag. Haal mijn eiwitten liever uit vlees, vis of kip
Wei is natuurlijk ook zuivel, maar misschien is het vooral de lactose waar jij vocht van vast houdt onder de huid, al kan ik me daar geen fysiologisch mechanisme bij voorstellen.
 
Feit blijft dat vocht toch maar tijdelijk is.. een keer wat verkeerds eten en je bent weer terug bij af :o

pagina 82: http://www.guydroog.com/feit_of_fictie.pdf

en marv, mustafa gaf jou een schema vol zuivel toch? :o griekse yoghurt etc.

training van gisteren, nu naar pussyloungeee

upload_2016-6-11_14-13-47.png
 
Feit blijft dat vocht toch maar tijdelijk is.. een keer wat verkeerds eten en je bent weer terug bij af :o

pagina 82: http://www.guydroog.com/feit_of_fictie.pdf

en marv, mustafa gaf jou een schema vol zuivel toch? :o griekse yoghurt etc.

training van gisteren, nu naar pussyloungeee

Bekijk bijlage 76847
Mustafa zegt ook dat hij slechts een 'kleine cycle' pakt..

En guy droog vind ik een zelfbenoemde klootmongool..:o

Edit: Echte Griekse yoghurt bevat overigens geen lactose.. (niet van koemelk)
 
enige wat ik aan zuivel eet is griekse yoghurt en kwark :rolleyes:

Training van gisteren!

upload_2016-6-14_8-10-56.png


RDL viel me zwaar voor mijn onderrug, misschien vanwege pussylounge en het lange staan.. idk. benchpress kwam ik net 1 rep te kort om progressie te kunnen maken.
prima training. kuiten blijven ook elke week weer spierpijn opleveren, prima oefening dus :D voer die oefening trouwens ook per 1 been uit.
 
enige wat ik aan zuivel eet is griekse yoghurt en kwark :rolleyes:

prima training. kuiten blijven ook elke week weer spierpijn opleveren, prima oefening dus :D voer die oefening trouwens ook per 1 been uit.
1 a twee potten van dat is voor mij voldoende om mijn shape te verneuken..:o

Prima training weer Joost! Zeker met een festival in het weekend :D Tja...spierpijn is geen indicatie dat een oefening of training goed was hè..of staat dat niet hier tussen:

http://www.guydroog.com/feit_of_fictie.pdf
 
je moet ook geen 2 potten achter elkaar eten ;)

nee klopt maar heb er tijdens trainen eigenlijk weinig last van.. alleen nu al twee weken achter elkaar dikke spierpijn de dag erna :bang:
 
En guy droog vind ik een zelfbenoemde klootmongool..:o

Edit: Echte Griekse yoghurt bevat overigens geen lactose.. (niet van koemelk)
Je bent niet zo enthousiast over Guy Droog? :P

Foei! Lactose is een eenvoudig suiker, is altijd hetzelfde, er bestaat geen koe of schaap specifiek lactose. En melkzuur bacterien in yoghurt zullen dit gedeeltelijk omzetten naar melkzuur, dus yoghurt zal altijd minder lactose bevatten dan verse melk. Dit geldt voor dure of goedkope yoghurt. Maar of het helemaal nul kan worden in Griekse yoghurt betwijfel ik wel.

RDL viel me zwaar voor mijn onderrug, misschien vanwege pussylounge en het lange staan.. idk. benchpress kwam ik net 1 rep te kort om progressie te kunnen maken.
prima training. kuiten blijven ook elke week weer spierpijn opleveren, prima oefening dus :D voer die oefening trouwens ook per 1 been uit.

Door vele staan was je rug nog vermoeid misschien. Bench zijn ook wel veel reps. Moet je ook niet erg lang rusten tussen 2 sets als je dat zo doet?
Goed bezig verder!
 
Back
Naar boven