Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Bezoekers in dit topic

Je bent niet zo enthousiast over Guy Droog? :P

Foei! Lactose is een eenvoudig suiker, is altijd hetzelfde, er bestaat geen koe of schaap specifiek lactose. En melkzuur bacterien in yoghurt zullen dit gedeeltelijk omzetten naar melkzuur, dus yoghurt zal altijd minder lactose bevatten dan verse melk. Dit geldt voor dure of goedkope yoghurt. Maar of het helemaal nul kan worden in Griekse yoghurt betwijfel ik wel.
!
Hmm..dan heb ik me verkeerd laten informeren, maar het feit blijft dat mijn huid dik wordt van lactose. Dat een hoop mensen dat onzin vinden kan me een rotzorg zijn..

En ja..ik ben niet zo'n fan van Guy Droog..
 
Ook hierover staat vast wel iets in de Guy Droog bijbel..

http://www.guydroog.com/feit_of_fictie.pdf

Je bent niet zo enthousiast over Guy Droog? :P

Foei! Lactose is een eenvoudig suiker, is altijd hetzelfde, er bestaat geen koe of schaap specifiek lactose. En melkzuur bacterien in yoghurt zullen dit gedeeltelijk omzetten naar melkzuur, dus yoghurt zal altijd minder lactose bevatten dan verse melk. Dit geldt voor dure of goedkope yoghurt. Maar of het helemaal nul kan worden in Griekse yoghurt betwijfel ik wel.



Door vele staan was je rug nog vermoeid misschien. Bench zijn ook wel veel reps. Moet je ook niet erg lang rusten tussen 2 sets als je dat zo doet?
Goed bezig verder!

Ik ben ook niet perse een guy droog fan hoor :roflol: had ooit een wetenschappelijk artikel hierover gelezen maar kon het niet meer vinden, google gaf die link als eerste search aan dus deed copy paste ghehe. als et voor jou werkt lekker blijven doen, ik geloof er niet zo in.

jep wie weet, had ook al paar dagen mijn core wat nalatig getraind, 80kg voelde wel weer goed aan. over het algemeen doe ik alle oefeningen supersetten, of tenminste de meeste. benchpress combineer ik altijd met mijn pullups en leg extensions met calf raises etc. maar ik moet toegeven dat ik best wat rust pak tussendoor, af en toe mss wat teveel :o
 
Ik vond die fact of fictielijst wel aardig. Er staan een paar missers in, en jammer van de taalfouten, maar veel goeie opmerkingen. En idd, als je het echte verhaal wil weten moet je maar in de artikelen duiken :)

Mww, niet verkeerd hoor supersetten. Als je te veel rust pakt zal je dus geen rep missen bij je bench, misschien mis je hoogstens een beetje groei prikkel door uitputting.
 
Mooie training Joost. Dat supersetten is niet noodzakelijk toch? Het zou maar zo kunnen dat je een stuk sterker bent als je het achterwege laat!
 
supersetten is altijd met een andere spiergroep, doe het puur om tijd te besparen. ik ben nu al vaak anderhalf uur bezig. probeer wel altijd de juiste oefeningen met elkaar te matchen, bijvoorbeeld geen schouders en borst tegelijk etc.
 
supersetten is altijd met een andere spiergroep, doe het puur om tijd te besparen. ik ben nu al vaak anderhalf uur bezig. probeer wel altijd de juiste oefeningen met elkaar te matchen, bijvoorbeeld geen schouders en borst tegelijk etc.

Ik begrijp het idee er achter. Echter kan je, ondanks het switchen van spiergroepen, onnodig vermoeid starten aan je set. Misschien heb jij er wel helemaal geen last van hoor, maar ik liep hier zelf wel eens tegen aan toen ik super sets deed op de compounds.
 
Supersets doen mij altijd te veel aan cardio denken, mij niet gezien :rolleyes:
Maar als het voor jou werkt.. :p
 
Ik begrijp het idee er achter. Echter kan je, ondanks het switchen van spiergroepen, onnodig vermoeid starten aan je set. Misschien heb jij er wel helemaal geen last van hoor, maar ik liep hier zelf wel eens tegen aan toen ik super sets deed op de compounds.

Mwa geen problemen mee, zolang je de juiste oefeningen met elkaar combineert :)

Supersets doen mij altijd te veel aan cardio denken, mij niet gezien :rolleyes:
Maar als het voor jou werkt.. :p

ghehe kan best pittig zijn ja.

upload_2016-6-18_14-45-24.png


Afgelopen twee trainingen, eigenlijk bijna elke reptarget gehaald, kracht gaat als een malle vooruit :D ben ook weer wat droger geworden als ik in de spiegel kijk.

gewicht sinds terug van vakantie:

upload_2016-6-18_14-46-33.png
 
Keurig man! Bench gaat de goede kant op he :D
 
Dat zijn de betere getallen :)
 
Na een heel vreetweekend vandaag weer back on track. gewicht was vanochtend 75,5.. zucht.

training ging weer lekker, 3x reptarget gehaald op rdl. overige targets gingen ook wel lekker

upload_2016-6-20_11-34-10.png
 
Nou, dat scheelt maar 6 ons. Niet zeuren hoor :)
 
Bench gaat idd de goede kant op Joost! Nice work work work work work work
 
Ben nu vanaf 9 mei weer bezig met mijn oude schema en mag inderdaad niet klagen :D

bench is 12kg omhoog gegaan, deadlift met 40kg omhoog, chinups zijn ook verdubbeld,

Straks het volgende trainen:
upload_2016-6-21_7-59-1.png
 
Nice, mooie progressie man!
 
Zeker nette progressie! En ouwe blessures zijn helemaal weg?
 
Zeker nette progressie! En ouwe blessures zijn helemaal weg?

Ja! *klopt op hout*. rug kan af en toe nog wel vervelend doen maar ik zorg er gewoon voor dat ik nog steeds wat stabiliteit mee train, en dat mijn progressie gewoon slow but steady gaat.
 
Ja! *klopt op hout*. rug kan af en toe nog wel vervelend doen maar ik zorg er gewoon voor dat ik nog steeds wat stabiliteit mee train, en dat mijn progressie gewoon slow but steady gaat.
Goed bezig Joost!

Zijn inderdaad mooie progressies zo:thumb:
 
Dat is niet verkeerd
 
Training van zojuist. rdl weer 2x reptarget behaald. benchpress een mini progressie van 0.5kg, voelde wel stuk makkelijker dan vorige keer. bijna bw reppen :D

upload_2016-6-23_11-41-0.png
 
Back
Naar boven