Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Bezoekers in dit topic

Zou ook proberen gym te pakken in Amerika, wanneer je weer in NL bent krijgt je er wellicht spijt van.. ;)
 
Have fun in Ohio Joost!:cheer:
 
Deze is zo dubbelzinnig nu:roflol:

Weten we ook gelijk waarvoor Kevin in the USA was..:rolleyes:
Ik was maar een weekje daar ;) Da's veel te kort voor een Anavar kuurtje. 4 weken daarentegen....
No way dat ik dat spul het vliegtuig mee in neem hoor
 
Al getraind bij Gold's Gym :D
 
Long time no see.. maar een drukke tijd achter de rug. 3 weken amerika, problemen met de terugvlucht zodat ik eigenlijk bijna meteen weer het vliegtuig in moest springen voor Bali. nu sinds zaterdagavond na alweer wat vliegtuigproblemen thuis. sinds dinsdag begonnen bij mijn eerste klus binnen mijn nieuwe werk en qua reistijden etc is het nogal druk, dus weinig tijd voor dbb. hoop dat binnenkort weer op te kunnen pakken :D
 
Mooi vakantiefoto's op facebook! Goed je shape weten te behouden ook..zag er goed uit kerel!:thumb:
 
Welkom thuis weer. We zien de trainingen wel weer verschijnen :)
 
Jazeker!

Helaas door mijn nieuwe werk weinig tijd over voor forum.. daarnaast ook nogal druk op school, maar er word nog steeds getraind :)

Squatten doe ik nu 100kg voor reps en RDL 130kg voor reps. benchpress zit rond de 80kg. pullups 21kgx10

Dieet is een beetje ala marvin, ik eet heel de week goed om het in het weekend weer te verpesten. gewicht schommelt op 74kg.

1125wfq.jpg
 
Goed om weer wat te horen van je. Dat ziet er goed uit, mooie gewichten verplaats je ook. Is alles met de rug OK nu?
 
Goed om weer wat te horen van je. Dat ziet er goed uit, mooie gewichten verplaats je ook. Is alles met de rug OK nu?

ik kom nog wel met enige regelmaat bij dienase, maar word aan gewerkt :) door de drukte ook me core weer wat laten versloffen.

upload_2016-12-24_12-19-52.png
 
Dieet is een beetje ala marvin, ik eet heel de week goed om het in het weekend weer te verpesten. gewicht schommelt op 74kg.
Ik ben trots:marvin:
 
Goed bezig kerel!! :thumb:
 
Ruim een jaar geleden had je flinke fysieke problemen. Hoe is het ondertussen? Ben je er helemaal vanaf gekomen of merk je nog ergens fysieke ongemakken of beperkingen bij trainingen?
 
Ruim een jaar geleden had je flinke fysieke problemen. Hoe is het ondertussen? Ben je er helemaal vanaf gekomen of merk je nog ergens fysieke ongemakken of beperkingen bij trainingen?
ik heb nog wel enigzins rugklachten, met name met zitten, trainen gaat gelukkig vrijwel pijnloos :)
 
Waar zitten die klachten? Lage rug klachten?
Wel fijn om te lezen dat trainen vrijwel pijnloos gaat.
 
ik heb nog wel enigzins rugklachten, met name met zitten, trainen gaat gelukkig vrijwel pijnloos :)
He Joossie! Je leeft nog wel gelukkig :)
Post nog maar eens een training of zo, hier ;)
 
ik heb nog wel enigzins rugklachten, met name met zitten, trainen gaat gelukkig vrijwel pijnloos :)

Koopt ''Lm :o'' nog steeds peperdure kleding voor je?
 
Back
Naar boven