XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

Wat is het idee achter zo laag in vetjes?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou hem zo aanraden:
7:15: Havermout + whey
10:00:2 volkoren Boterham met pindakaas + appel
12:30: rijst met kip
15:00: rijst met kip/tonijn Banaan
18:00: avondeten rond de 600 kcals
20:00: Havermout + whey + banaa (post workout)
23:30: Kwark met WF pancake syrup en vaak zit er tussendoor nog wat eten als ik me niet kan inhouden :o

Op deze manier heb je gelijk verdeeld 6 maaltijden met carbs per dag wat je insuline levels mooi stabiel houdt.
Remember, een stabiele insuline level is high importante :)

Ik heb ook de tijden lichtjes aangepast van je maaltijden zodat je wat ongeveer om de 2,5 a 3uur een maaltijd heb.

Verdeel de porties carbs (dus havermout en rijst) zo gelijk mogelijk. Stem je porties carbs zo af dat je in totaal ongeveer 2800kcal hebt (als dit te weinig is verhoog je je carbs zodat je bijv 3000kcal hebt)

Drink geen kcal houdende dranken. (los van melk)

Eet geen extra noten etc. Je zit met dit dieet high in carbs, van extra vetten zal je kcal snel te hoog van worden en zal je snel wat hoger in vet% kunnen gaan staan.

Dit is niet DE manier, want er zijn zoveel manieren naar succes. Dit is enkel hoe ik het zou aanraden/zelf zou doen :)

kheb even terug gezocht.

zo high in koolhydraten vind ik het niet, vind dat je de vetten nogal onderschat waardoor de verhouding redelijk scheef ligt. ik zou opteren voor een percentage van rond de 20. denk dat je daarom de post van Sniezel wat anders moet lezen. hij stelt voor om geen extra noten te nemen; niet de exta calorieen die je wilt toevoegen halen uit vet, maar uit koolhydraten. het is immers een 'high' carb dieet. maar goed, whaterver floats your boat.

20% is een maatstaaf, als iemand goed gained op minder dan dat is et goed toch ???

kon me herinneren dat volgens mij jeff seid ook laag in vetten en hoog in carbs zat.

zal sniez weer is uitnodigen in dit topic xD

20 is een maatstaaf, als iemand goed gained op minder dan dat is et goed toch ??? kon me herinneren dat volgens mij jeff seid ook laag in vetten en hoog in carbs zat. zal sniez weer is uitnodigen in dit topic xD

ja maar lieve Joost, je post een schema wat niet je schema is en vraagt er vervolgens advies over:o

bovendien heeft Jeff Seid bepaalde 'hormonale voordelen'

ja maar lieve Joost, je post een schema wat niet je schema is en vraagt er vervolgens advies over:o

het is wel me schema.. alleen me avondeten heb ik geen ekv waardes van en halvarine die op me 2 boterhammen zit ook niet.. en daarnaast wijk ik af en toe af. vooral in het weekend.

Jeff Seid. Goed voorbeeld.
Neem anders gelijk ook het trainingsschema van Jay Cutler :rolleyes:

Jeff Seid. Goed voorbeeld.
Neem anders gelijk ook het trainingsschema van Jay Cutler :rolleyes:

hold yo jimmies :roflol:

ik heb de afgelopen weken (behalve vorige week) alleen maar gains gemaakt in trainingen. waarom zou ik dan me vetten gaan ophogen?

ik heb de afgelopen weken (behalve vorige week) alleen maar gains gemaakt in trainingen. waarom zou ik dan me vetten gaan ophogen?

Zo is dat maar net. Alsof het zo'n verschil zou maken als je 100kcals in carbs omruilt voor 100kcals in vet

lezen is ook heel lastig he

zo high in koolhydraten vind ik het niet, vind dat je de vetten nogal onderschat waardoor de verhouding redelijk scheef ligt. ik zou opteren voor een percentage van rond de 20. denk dat je daarom de post van Sniezel wat anders moet lezen. hij stelt voor om geen extra noten te nemen; niet de exta calorieen die je wilt toevoegen halen uit vet, maar uit koolhydraten. het is immers een 'high' carb dieet. maar goed, whaterver floats your boat.

Terug
Naar boven