joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Wie leest er nou ook iemand anders zijn posts? De enige posts die tellen zijn de mijne

het is je vergeven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie leest er nou ook iemand anders zijn posts? De enige posts die tellen zijn de mijne

dat blijkt, anders deed je wel wat ik zei, maar jij kunt er ook niks aan doen xxxzou je het nog eens uit kunnen leggen? ben niet zo goed in lezen. xxx
dat blijkt, anders deed je wel wat ik zei, maar jij kunt er ook niks aan doen xxx

beter lees je wat interessante (biomedische) artikelen, dan snap je wat er aan je kennis ontbreekt![]()
20% is een maatstaaf, als iemand goed gained op minder dan dat is et goed tochkon me herinneren dat volgens mij jeff seid ook laag in vetten en hoog in carbs zat. zal sniez weer is uitnodigen in dit topic xD
Hormonale voordelen of niet. Na anderhalf jaar nooit meer iets gebruikt te hebben eet ik nogsteeds hetzelfde en reageer ik exact hetzelfde op voeding. Ja met sommige AAS kan je wat harder komen te staan. Maar das allemaal marginaal. Draait allemaal om je voeding.ja maar lieve Joost, je post een schema wat niet je schema is en vraagt er vervolgens advies overbovendien heeft Jeff Seid bepaalde 'hormonale voordelen'
Zo is dat maar net. Alsof het zo'n verschil zou maken als je 100kcals in carbs omruilt voor 100kcals in vet

...
Je spiermassa heeft in principe weinig vet nodig. Is niet essentieel. De rest van je lichaam heeft wel vet nodig. Bij een normale man zal je met 50gram vet p/d al genoeg hebben om perfect op te leven. (zou persoonlijk wel wat hoger gaan zitten) Als een Kai Green met z'n 6000kcal 20% uit vet moet halen zit ie op 170gr vet per dag. Dont see that happen. Naarmate je spiermassa groeit neemt de behoefte aan vet niet toe.
...
Daarnaast eet ik inderdaad liever 100kcal extra carbs dan 100kcal extra vet. High carb intake zorgt voor een verhoging van je leptine en t3. Dit zijn de twee meest belangrijke hormonen voor je stofwisseling. (leptine zorgt voor het hele process voor de omzetten van vetten naar energie)
...

Bedankt hiervoor! Ik vraag me al een tijdje af of het 'ongezond' is een low fat dieet te volgen..

vetten zijn voor je hormonale huishouding. Iemand als sniezel kan daar met minder vetten goed mee wegkomen snappie. Beetje dom om een schema van hem te volgen, tenzij je een geheimpje hebt![]()
vast, lees wat je wilt lezen. als je mn post nog eens zonder vooringenomenheid doorleest zul je tot een andere conclusie komen.
dit was dus sws de laatste keer dat ik nog enige vorm van nuttigheid hier heb gepost.
/out

in een discussie is het de bedoeling dat je gerechtvaaridgde argumenten aanvoert![]()
in een discussie is het de bedoeling dat je gerechtvaaridgde argumenten aanvoert![]()