MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

Interessante discussie :). Er wordt hier alleen totaal geen aandacht besteed aan de verschillende soorten vet. Volgens mij verteerd je lichaam enkelvoudig onverzadigde vetten makkelijker dan verzadigde vetten, die eerder worden opgeslagen. Je zou van enkelvoudig onverzadigde vetten dus meer kunnen eten. Right? :P
Ik merk zelf dat mijn lichaam goed reageert op pinda's en noten. Ik eet daar zo'n 60 g per dag van.

ik zal jou eens verteren

Evidence-based recommendations for natural bodybuilding contest preparation: nutrition and supplementation door Eric R Helms1*, Alan A Aragon2 and Peter J Fitschen3 http://www.jissn.com/content/11/1/20 ---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ---------- Als je denkt dat je er meer verstand van hebt dan aragon en helms samen dan ben je echt de grootste grap die dit forum bezoekt.
Stuur hem ff door naar Phill Heat, hij zal je dankbaar zijn en direct z'n schema's aanpassen.
Voor zover er uberhaupt feiten in staan ipv "at about" en "most bodybuilders"

Stuur hem ff door naar Phill Heat, hij zal je dankbaar zijn en direct z'n schema's aanpassen.
Voor zover er uberhaupt feiten in staan ipv "at about" en "most bodybuilders"

lees de dikgedrukte titel nog eens om je vervolgens te realiseren hoe belachelijk je post is :roflol:

Begrijpend lezen is niet je sterkste punt of wel? :roflol:

Ja ik richt me vooral op BB in de praktijk. Niet op de theorie. Dus lees die artikelen indd amper half door. Heeft overigens weinig met mijn competenties voor begrijpend lezen te maken.

Maar je hebt gelijk man. Als je kuurt gelden alle regels voor voeding niet meer. Whole other story.

Om terug naar de praktijk te gaan: hoe gaat t met jullie gains? Zitten jullie ook al op 100kg 5 bf met al die immense kennis in huis?

Ja ik richt me vooral op BB in de praktijk. Niet op de theorie. Dus lees die artikelen indd amper half door. Heeft overigens weinig met mijn competenties voor begrijpend lezen te maken.

Maar je hebt gelijk man. Als je kuurt gelden alle regels voor voeding niet meer. Whole other story.

Om terug naar de praktijk te gaan: hoe gaat t met jullie gains? Zitten jullie ook al op 100kg 5 bf met al die immense kennis in huis?
Nee. :(

Het lijkt wel alsof ze op DBB zo wanhopig opzoek zijn naar antwoorden uit onderzoeken om er maar achter te kunnen komen hoe ze groot en shredded kunnen worden omdat het ze in de praktijk niet lukt.

Eerlijk is eerlijk, hier op dbb is degene met het slechtste fysiek maar met de beste research skills koning wijsheid...

Just saying

When it comes to discovering objective reality, it doesn't matter what you or I "believe," it only matters what you or I can prove. If you can't show it, then you don't actually know it.

Oke, t is er uit!

Vriendjes? :D

Ik zit op 113 kg @ 5 come at me bro

When it comes to discovering objective reality, it doesn't matter what you or I "believe," it only matters what you or I can prove. If you can't show it, then you don't actually know it.

Das wel een mooie spreuk.
Geloof dat er in het nederlands ook een mooie was, iets met "de beste stuurlui..." :p

Ps, me ogen zijn wel oke hoor, je hoeft de letters niet groter te maken voor mij :)

Das wel een mooie spreuk.
Geloof dat er in het nederlands ook een mooie was, iets met "de beste stuurlui..." :p

Ps, me ogen zijn wel oke hoor, je hoeft de letters niet groter te maken voor mij :)

dat komt door mn dikke powerliftervingers, typ soms te groot dan

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

spammers!

Training van vanavond dan maar loggen? :D

Borst / triceps:

Benchpress:
5x77kg !PROGRESS!
5x77kg !PROGRESS!
5x77kg !PROGRESS!
5x77kg !PROGRESS!
5x77kg !PROGRESS!
sweat gains, volgende keer 77.5kg.

Incline DB press:
6x32kg <- was focus kwijt.
10x32kg <- focus back
8x32kg

DB flyes:
8x16kg
8x16kg
8x16kg
goeie verzuring in onderarmen.

Dips:
7xbw
6xbw
5xbw
Rest in pieces

Cable French press:
12x15kg
12x15kg
12x15kg
volgende keer maar is verhogen.

Cable rope pulldown:
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Rating:4/5 worstenbroodjes, viel nie tegen :D wel wat last van nek, maar had ibuprofen uur van te voren op dus viel mee.

Overigens om een einde aan de discussie te geven:
Ik ben het redelijk met Sniezel eens, als iets voor jou werkt, waarom zou dat dan slechter zijn dan dat je een methode aanhoud waar een onderzoek naar gedaan is?
Tuurlijk is sniezel misschien niet natty, maar net alsof je een beest word als je wat tren in je aars stampt en wat db's gaat drukken.

Hier op DBB word wel heel erg snel naar wetenschaps onderzoeken verwezen.

Doe gewoon wat voor jou werkt en klaar :)

lineaire progressie op de bench met 500 gram per keer?

not sure if mirin

Doe anders ene dag extreem veel vetten, andere dag laag. Is iedereen blij :o
Hebben jullie 0,25kg schijven? Of leg je gewoon een boterham met een elastiekje om de bar of zo?

Terug
Naar boven