AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Nice PR, weekendje rust heeft je goed gedaan :D

Goeie pr man! Doe het je niet na :o

Goeie pr man! Doe het je niet na :o

thx man! komt vanzelf ;)

Zodra me beenblessure helemaal over is ben ik van plan van schema te wisselen, vind de gains eigenlijk best meevallen, meeste gains zitten in me chest. ik wil vooral me deadlift, bench, ohp en squat gaan opschroeven. iemand ideetje?

Vaker in de week squatten, benchen, deadliften en OHPen

Vaker in de week squatten, benchen, deadliften en OHPen

maandag = bench
dinsdag = deadlift
donderdag = ohp
vrijdag = squat

Doe ik eigenlijk al..

Voor deadlift ga ik hyperextensions toevoegen, omdat ik het idee heb dat me onderrug te zwak is, en me bovenrug het meeste werk doet. (credits to lm)

Hyperextensions? Doe dan blockpulls ofzo... hypers gaan je deads niet helpen hoor

400 tren is te laag brah. minimaal 1 gram for dem gainzzzz

maandag = bench
dinsdag = deadlift
donderdag = ohp
vrijdag = squat Doe ik eigenlijk al.. Voor deadlift ga ik hyperextensions toevoegen, omdat ik het idee heb dat me onderrug te zwak is, en me bovenrug het meeste werk doet. (credits to lm)

2x per week benchen, 2x per week squatten, 1x per week dl en 1x per week een dl variant, 1x per week OHP. ofwel een UB/LB schema. Bijvoorbeeld Westside.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

400 tren is te laag brah. minimaal 1 gram for dem gainzzzz
Niet bekend met roids, dus ik zei maar wat :o

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Hyperextentions zijn gay-ass. Zou eerder inderdaad blockpulls, sldl of goodmornings doen voor onderrug sterkheids.

Om sterker te worden op een oefening moet je die oefening doen of het gedeelte van de oefening waar je
zwak in bent. Hypers hebben geen overlapping met deads imo

seems legit, maar waarom zijn block pulls beter voor je onderrug dan?

Terug
Naar boven