XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
C1W2:Tuesday:

Deadlift:
5x47.5
5x60
3x72.5

3x82.5
3x95
(repout 3+)7x107.5
Was misschien toch niet zo goed idee om dit op blote voeten te doen. rip scheen.

Front squat:
8x25
8x27.5
8x32.5

Goodmornings:
8x40
8x40
8x40

Hyperextensions:
8xbw+15
8xbw+15
8xbw+15

SS: Seated calf raise / Donkey calfraise / Side bends:
15x60 / 15x100 / 15x22
15x60 / 15x100 / 15x22
15x60 / 15x100 / 15x22
Volgende keer kuiten maar weer is verhogen.

Nog wat legraises, en om af te sluiten nog 5 minuten cardio.

Rating:3/5 Worstenbroodjes, volgende keer toch maar met schoenen aan deadliften :rolleyes:

Overigens nog een voorbeeld van hoe me voeding er op een dag uitziet.

6tgysj.png

Goeie treen, maar wat hebben blote voeten en schenen met elkaar te doen? train je hierop?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En waarom zo weinig vets?

• #1.183
Goeie treen, maar wat hebben blote voeten en schenen met elkaar te doen? train je hierop?
[Link niet meer beschikbaar]

En waarom zo weinig vets?

vets?

Op blote voeten zet je meer kracht op je voeten.. en aangezien mijn voet al semi doorgezakt is en uber spanning op een van me pezen staat die van me scheen naar de onderkant van me voet loopt...

Jammer van je scheen man. Dacht eerder dat je bedoelde dat de bar er tegenaan kwam, dat heb ik wel vaker. Lekkere deads wel! ;)
En jaloers dat jullie een donkey calve raise machine hebben :(

• #1.187
Jammer van je scheen man. Dacht eerder dat je bedoelde dat de bar er tegenaan kwam, dat heb ik wel vaker. Lekkere deads wel! ;)
En jaloers dat jullie een donkey calve raise machine hebben :(

haha bar tegen schenen is niet zon probleem ;) en die donkey apparaat is heerlijk!

C1W2:Wednesday
Eigenlijk woensdag rustdag maar yolo.

Benchpress:
5x32.5
5x40
3x47.5

3x57.5
3x65
3+:8x72.5

@ lm en vins, die stang die wij hadden was 2 kilo lichter, had vandaag een andere stang.

Pullups:
2x10
1x5

DB incline press:
8x24
8x28
8x32

Pullups:
5x5

Kroc rows:
25x22kg

Machine frenchpress:
8x20
8x20
8x20

Barbell curl:
8x20
8x22.5
8x26

Had nog wat tijd over duss

Shrugs:
10x70
10x70
10x70

Rating:4/5 Worstenbroodjes. best decent.

Morgen proberen of dips al weer gaan, en anders zal ik wat anders moeten verzinnen, mogelijk dus een losse borst en een tricep oefening toevoegen.

Laatst bewerkt:
en ik maar denken dat ik 100kg kon bensen
was het gewoon 98 :(

mooi train hoor broertje

Twee prima trainingen met prima repouts!:thumbs:

Voeding ziet er ook prima uit!:D

• #1.190
Twee prima trainingen met prima repouts!:thumbs:

Voeding ziet er ook prima uit!:D

thx! :)

Iemand btw nog opmerkingen over wat ik in mijn trainingpost al zei... borst oefening toevoegen omdat dips waarschijnlijk niet gaan? en dan supersetten met mijn tricep oefening.

thx! :)

Iemand btw nog opmerkingen over wat ik in mijn trainingpost al zei... borst oefening toevoegen omdat dips waarschijnlijk niet gaan? en dan supersetten met mijn tricep oefening.

Ikzelf vind dips al overkill in het schema, vanwege het hoge press gehalte wat ook weer front delts aanspreekt.

Je doet al (toch?) 5x10 OHP, 5x10 Bench, 531 OHP, 531 Bench.
Dus qua press oefeningen is dat toch zat?
Ik zou persoonlijk een overhead extensie variant er in gooien, zoals skullcrushers of cable overhead extension ofzo. Aangezien niet alle koppen even goed worden aangesproken met puur presses.

Als je extra borst wil doen kan je bv. flyes erbij doen.
Dus op UB1 flyes en UB2 een extensie ofzo?

• #1.192
Ikzelf vind dips al overkill in het schema, vanwege het hoge press gehalte wat ook weer front delts aanspreekt.

Je doet al (toch?) 5x10 OHP, 5x10 Bench, 531 OHP, 531 Bench.
Dus qua press oefeningen is dat toch zat?
Ik zou persoonlijk een overhead extensie variant er in gooien, zoals skullcrushers of cable overhead extension ofzo. Aangezien niet alle koppen even goed worden aangesproken met puur presses.

Als je extra borst wil doen kan je bv. flyes erbij doen.
Dus op UB1 flyes en UB2 een extensie ofzo?

ik heb geen bench als assistance in dit schema.. en die machine french press is een extension ;)

vandaar de vraag.. zie bijlage voor nog eens me schema

Laatst bewerkt:
Ik zie geen french press er in staan? :D
Well in je workout ding van net, maar niet in het schema dat je gaf.

Ik zou op Dag1 de dips eruit doen voor een fly variant. Je doet al CGBP dus triceps krijgen al een goede workout mee, terwijl borst anders wat achter blijft qua volume.
en op dag3 de dips eruit voor een extensie variant. Hierbij doe je al gewone bench en incline presses dus je borst krijgt al een chille workout, en de triceps isolatie voegt dan wat extra stimulatie toe.

anderzijds kan je high rep dips (15 reps) proberen, minder intensiteit dus misschien minder schouderlast.
Doe je trouwens ooit shoulder dislocations? Ik doe die soms voor dips, dan heb ik geen schouderpijn.

https://www.youtube.com/watch?v=dNilld58tks

• #1.194
Ik zie geen french press er in staan? :D
Well in je workout ding van net, maar niet in het schema dat je gaf.

Ik zou op Dag1 de dips eruit doen voor een fly variant. Je doet al CGBP dus triceps krijgen al een goede workout mee, terwijl borst anders wat achter blijft qua volume.
en op dag3 de dips eruit voor een extensie variant. Hierbij doe je al gewone bench en incline presses dus je borst krijgt al een chille workout, en de triceps isolatie voegt dan wat extra stimulatie toe.

anderzijds kan je high rep dips (15 reps) proberen, minder intensiteit dus misschien minder schouderlast.
Doe je trouwens ooit shoulder dislocations? Ik doe die soms voor dips, dan heb ik geen schouderpijn.

http://www.youtube.com/watch?v=dNilld58tks

in me schema staat nog steeds dips idd ;)

dus bijvoorbeeld maandag een cable crossover, en dan de tricep oefening die ik er nu al in had eruit halen. (deed nog een overhead extension erbij).

En dan op dag 3 de tricep extension..

Shoulder dislocations is wel een goeie.. moet zon band maar is gaan aanschaffen, ken iemand op de sportschool die er ook een heeft, dus zou em eerst even kunnen uitproberen.

Shoulder dislocations is wel een goeie.. moet zon band maar is gaan aanschaffen, ken iemand op de sportschool die er ook een heeft, dus zou em eerst even kunnen uitproberen.

Je kan een bezemstok pakken of een grote opgerolde strandhanddoek of zoals ik, in de gym een 1.25kg crossfit stang (ja die hebben ze daar :D).

Sinds ik die om de dag 3x10 ben gaan doen ben ik een heel stuk leniger geworden in mijn schouders en heb ik ook een stuk minder last.

Maar inderdaad, of dumbell/cable flyes ofzo op de maandag en een extensie op de donderdag.Ik heb er persoonlijk geen fly in omdat ik al BBB bench doe en mijn borst het makkelijkst van alles lijkt te groeien.

• #1.196
Je kan een bezemstok pakken of een grote opgerolde strandhanddoek of zoals ik, in de gym een 1.25kg crossfit stang (ja die hebben ze daar :D).

Sinds ik die om de dag 3x10 ben gaan doen ben ik een heel stuk leniger geworden in mijn schouders en heb ik ook een stuk minder last.

Maar inderdaad, of dumbell/cable flyes ofzo op de maandag en een extensie op de donderdag.Ik heb er persoonlijk geen fly in omdat ik al BBB bench doe en mijn borst het makkelijkst van alles lijkt te groeien.

hmm ja de pijn zit bij mij meer in me schouderbladen, maar wat foamrolling en dislocations kan geen kwaad denk ik. maar heb het eigenlijk al zolang ik het me kan herinneren.

in me schema staat nog steeds dips idd ;)

dus bijvoorbeeld maandag een cable crossover, en dan de tricep oefening die ik er nu al in had eruit halen. (deed nog een overhead extension erbij).

En dan op dag 3 de tricep extension..

ik zou voor assistance presses doen ipv flyes of crossovers etc. Eventueel kan je die op het eind nog wel doen maar zou het niet ten koste van je press kracht laten gaan

ik zou voor assistance presses doen ipv flyes of crossovers etc. Eventueel kan je die op het eind nog wel doen maar zou het niet ten koste van je press kracht laten gaan

En zo verschillen de meningen van een PLer en BBer :P.
Voor proportioneel bouwen en een goede borst / lange triceps head, zou het echt overkill zijn om 5x10 OHP/531 OHP/5x10 CGBP/531 BP te doen en dan nog eens extra presses. Dan gaat dat ten koste van een van je drie tricepskoppen en je zult verhoudingerwijs hele grote voorkant schouders ontwikkelen waarbij je borst en mid/achterkant schouder gaan achterlopen.

Maar voor echte kracht-asssistance ben ik het er dan weer wel mee eens, dat het betere carryover heeft.
Maar JoostD logged in de BB sectie, niet de PL.

Of ben je van mening dat 50 reps CGBP en 50 reps OHP niet voldoende press assistance is?

Laatst bewerkt:
Precies wat Vince zegt.

• #1.200
En zo verschillen de meningen van een PLer en BBer :P.
Voor proportioneel bouwen en een goede borst / lange triceps head, zou het echt overkill zijn om 5x10 OHP/531 OHP/5x10 CGBP/531 BP te doen en dan nog eens extra presses. Dan gaat dat ten koste van een van je drie tricepskoppen en je zult verhoudingerwijs hele grote voorkant schouders ontwikkelen waarbij je borst en mid/achterkant schouder gaan achterlopen.

Maar voor echte kracht-asssistance ben ik het er dan weer wel mee eens, dat het betere carryover heeft.
Maar JoostD logged in de BB sectie, niet de PL.

Of ben je van mening dat 50 reps CGBP en 50 reps OHP niet voldoende press assistance is?

50 reps cgbp? zijn maar 3 setjes van max 10..

anyways laat die discussie vloeien, nu heb ik nog steeds geen uitkomst :P

Terug
Naar boven