AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Mind = blown.

Brb 40 minuten afk voor me uit staren tot mind niet meer blown is.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

OK ben ik weer, hoe gaan de workouts hier verder?

Goed hoor! vanavond staat squat op het programma!

assistance om mainlifts hoger te krijgen ->hogere mainlifts -> meer kracht -> meer massa -> ??? -> profit

Ja true, moet nog even aftasten wat fijn is ja of nee.

• #1.223
C1W2:Friday

Squat:
5x37.5
5x45
3x55

3x65
3x72.5
3+:5x82.5
Au heupen, zolen moeten wennen. nog steeds pijnlijk bij aanhechtingen. rip

OHP:
8x32
8x36
6x42 Fail
Weet nu waarom, heb ipv van me 90% rm me 100% rm gepakt. rip.

Laying leg curl:
10x35
10x35
10x35

SS:Seated calf raise / Donkey calf raise:
16x65 / 15x110 PR
16x65 / 15x110 PR
16x65 / 15x110 PR

Daarna was ik er wel klaar mee, was redelijk laat gaan trainen.

Rating:3/5 worstenbroodjes.

Kuitpr's, leef de leef

Hnnggg worstenbroodjes
Zo maar eens halen ;)

Zolen moeten wennen? Heb je pp2s gekocht?

ooh. Ben benieuwd of het werkt

• #1.231
ooh. Ben benieuwd of het werkt

merk het nu al, gisteren meteen heel de dag er op gelopen, voelde het na een halve dag al in me heupen, werd vanochtend wakker met flink pijn in me heupen en me linkerknie is ook beetje pijnlijk nu. zal wel paar weken kunnen duren voordat ik pijnloos kan lopen met die krengen.

Pas maar op met die pijn aan je heup, kan er over meepraten :o

pas maar op, mijn oma had ook last van dr heup; toen moest dr heup eruit en nu is dr ene been 3cm korter (true story, wil je niet bang maken. heupelijk komt alles goed)

• #1.236
pas maar op, mijn oma had ook last van dr heup; toen moest dr heup eruit en nu is dr ene been 3cm korter (true story, wil je niet bang maken. heupelijk komt alles goed)

leef de plastic heup leef.

Weet nog niet of training van vandaag doorgaat, moet namelijk nog ff winter wielen en nieuwe remmen erop zetten deze week, maar komt mooi uit, heb woensdag geen school dus kan alles doorschuiven.

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

overigens ben ik ook me volgende cycle aan het voorbereiden, hammercurls gaan eruit, ook zit ik te denken om weighted pull ups toe te voegen ipv 100 reps per week.

dat lijkt me geen gek idee

Incompetente doktoren dan of?
Nog iemand die ik beterschap kan wensen :D.. beterschap met je heup bro!

• #1.239
Incompetente doktoren dan of?
Nog iemand die ik beterschap kan wensen :D.. beterschap met je heup bro!

haha thanks bro, valt mee. gisteren flinke wandeling met de hond en me vriendin gedaan in het bos op me steunzolen en was redelijk pijnvrij, begin al wat te wennen eraan :cool:

inb4 stunna, chloroform + bus.

Waar is die clown eigenlijk ???

Incompetente doktoren dan of? Nog iemand die ik beterschap kan wensen :D.. beterschap met je heup bro!

Neuh, heup moest eruit. kunstheup werd niet geaccepteerd door het lichaam. ontstekingen all over. veel gehak en gebreek. resultaat: ene kan 3cm korter.

Terug
Naar boven