MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

overhead press only crew

Die oefening is zowieso redelijk omstreden..er zijn toch hele volksstammen die roepen dat dit een blesure veroorzaker is..

Small grip ben ik daar compleet mee eens.
Echter Wide-grip(2x schouderbreedte)-tot-tepelhoogte-upright-row is een stuk veiliger. :cool:
Kost wat tijd om die te masteren, kostte mij een weekje of 3.
Nu doe ik ze 12x40kg met goede form.
Het belangrijke is dat je je ellebogen laat leiden en niet je polsen, anders sloop je inderdaad je schouders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.267
Echter Wide-grip(2x schouderbreedte)-tot-tepelhoogte-upright-row is een stuk veiliger. :cool:
Het belangrijke is dat je je ellebogen laat leiden en niet je polsen, anders sloop je inderdaad je schouders.

ik blijf er maar gewoon vandaan :o

Zit te denken om week 3 volgende week nog een keer te doen, dan heb ik namelijk mooi tijdens de feestdagen een deload.

I wont be shy :$

Ik heb je al vaak voorbij zien komen in allerlei logjes, maar heb hier geloof ik nog nooit gereageerd.
Goed bezig iig! Sterke pullups met gewicht, maar alles gaat wel lekker geloof ik.

Maar wat is dat met die worstebroodjes??

tja, heb het nu ook al eigenlijk opgegeven, kan me sportmasseur er nog naar laten kijken, en eventueel komende maanden foamrollen (tegen muur omhoog voor traps) en goed rekken.

Misschien kijk je omhoog met dippen ipv neutrale hoofdstand?

t
die neusspray is met werkende stoffen :o geen idee wat er in zit.

xylomethazoline waarschijnlijk, geeft behoorlijke gewenning, oppassen.

Zo doe ik ze ook nog weleens...lijkt het een beetje op een omgebouwde side raise :o.

En krijg je inderdaad geen schouderpijn van!:D

• #1.273
Ik heb je al vaak voorbij zien komen in allerlei logjes, maar heb hier geloof ik nog nooit gereageerd.
Goed bezig iig! Sterke pullups met gewicht, maar alles gaat wel lekker geloof ik.

Maar wat is dat met die worstebroodjes??

Misschien kijk je omhoog met dippen ipv neutrale hoofdstand?

xylomethazoline waarschijnlijk, geeft behoorlijke gewenning, oppassen.

Welkom, worstenbroodjes zijn gewoon awesome :p

Ben gestopt met neusspray idd, gaat nu al stuk beter, merk het af en toe nog wel.

C1W3: Thursday

Benchpress:
5x32.5
5x40
3x47.5

5x60
3x67.5
1+:7x75

DB incline press:
5x26
5x30
5x34 <- moeizaam en met spot, laatste twee waren zwaar crap.

Pullups:
HG:5xbw+15 PR
3xbw+10
5xbw
Na die eerste set was ik dood :P

Kroc row:
20x24
Rustig aangedaan, voelde nog best wat spierpijn.

Barbell curls ez bar:
5x20
5x25
5x30

Rating:3/5 Worstenbroodjes.

Prima repout, tricep oefening expres overgeslagen vanwege elleboog. ben al twee dagen aan het smeren met spiergel, maar het is vandaag alleen maar pijnlijker geworden. Vanavond squat op het programma, dus geen arm oefeningen. volgende week toch maar die deload doen en even bij me vaste sportmasseur op bezoek.

Heb het vermoeden dat het door ohp press komt, op dit moment doe ik 2x triceps, 2x OHP, 1x bench en 1x CGBP. dat is toch iets te fanatiek voor me elleboogjes denk. moet nog even bedenken waarmee ik het ga afwisselen, misschien een legpress toevoegen op vrijdag ipv ohp.

Wel veel last de laatste tijd ofniet? Heupen, traps, schouders, elleboog.. De t*ring zeg, zo is het ook niet leuk :o

• #1.275
Wel veel last de laatste tijd ofniet? Heupen, traps, schouders, elleboog.. De t*ring zeg, zo is het ook niet leuk :o

true, is bij mij een komen en gaan van blessures, vond het de laatste nog wel meevallen eerlijk gezegd :o

Heupen is niet echt een probleem, was meer gewenning voor zooltjes :P

mijn laatste echt grote blessure was me nek, kwam vooral door houding en me bed.

en voor de rest allemaal zeurige dingetjes die niet echt heel erg in de weg zitten.

oppassen dat die zeurende pijntjes geen echte blessures worden dan

oppassen dat die zeurende pijntjes geen echte blessures worden dan

Zoals mijn knieblessure van 10 maanden?
oktober t/m december 2013 door zeurende kniepijn heen getraind.
Vanaf januari t/m oktober 2014 geen lowerbody meer kunnen trainen en de eerste maand of twee ook niet fatsoenlijk op mijn knie kunnen staan en zelfs slapen met licht-gebogen been was kut. :D

Dus ik ben het wel met SteenDerTijden eens ja.

• #1.280
Daarom pak ik die deload toch maar volgende week :o

Heb nu ook in principe rust van vrijdag tm zondag dus we zien wel wat het weekend doet.

Terug
Naar boven