- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee weken cutten is imo zo goed als zinloos. Je gaat ineens van onderhoud / bulk naar een deficit waardoor je niet optimaal kan cutten, en twee weken is waarschijnlijk vooral vochtverlies en darminhoud.

Inb4 je gaat cutten van woensdag t/m zaterdag om je zaterdags een feestje hebt

twee weken cutten voor de feestdagen
huh ben ik in de vrouwensectie
nee vrouwen cutten van 2 januari tm 14 decembertwee weken cutten voor de feestdagen huh ben ik in de vrouwensectie
maakt dat uit? als het puur om het gevoel/ mind set gaat..Twee weken cutten is imo zo goed als zinloos. Je gaat ineens van onderhoud / bulk naar een deficit waardoor je niet optimaal kan cutten, en twee weken is waarschijnlijk vooral vochtverlies en darminhoud.

Wie doet nou zo iets!!Inb4 je gaat cutten van woensdag t/m zaterdag om je zaterdags een feestje hebt

nee vrouwen cutten van 2 januari tm 14 december
maakt dat uit? als het puur om het gevoel/ mind set gaat..![]()
Wie doet nou zo iets!!
Succes Joost! Ik doe denk met je mee..ken mezelf lnger dan vandaag met die feestdagen in het vooruitzicht..
..en feestjes..

Waar is je broek heen?
En interessant die 2 weken cut, ben benieuwd wat het (niet) brengt.
Waar is je broek heen?
En interessant die 2 weken cut, ben benieuwd wat het (niet) brengt.

Zojuist VIP behandeling gehad bij me sportmasseur, gains have been made.
deload icm kcal deficit haalt toch het hele idee achter de deload weg. Kcal deficit zorgt natuurlijk voor minder goed herstel, en die 2 weken "cutten" gaat je echt geen noemenswaardige vermindering in vetmassa geven tegenover die dagen van helemaal volvreten
maar dat is natuurlijk maar mijn mening

deload icm kcal deficit haalt toch het hele idee achter de deload weg. Kcal deficit zorgt natuurlijk voor minder goed herstel, en die 2 weken "cutten" gaat je echt geen noemenswaardige vermindering in vetmassa geven tegenover die dagen van helemaal volvreten
maar dat is natuurlijk maar mijn mening