AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Ja snap ik, is fucked up. Komt het miss omdat je niet gewend was aan zoveel pressen?

dat denk ik inderdaad ja, heb nooit echt ohp press gedaan, wat vergeleken met andere oefeningen toch best veel spanning op je aanhechtingen zet. en om dan meteen 2x per week dat te gaan doen, op redelijk zwaar niveau :o

dat denk ik inderdaad ja, heb nooit echt ohp press gedaan, wat vergeleken met andere oefeningen toch best veel spanning op je aanhechtingen zet. en om dan meteen 2x per week dat te gaan doen, op redelijk zwaar niveau :o

Volgende keer maar wat rustiger opbouwen dus :p

• #1.344
Vandaag start Cycle 2!

week zal er waarschijnlijk iets anders uitzien dan normaal ivm feestdagen, maar ik ga proberen om toch 4x te kunnen trainen deze week. hopelijk is me elleboog helemaal over, zit te twijfelen om vanavond deadlift te doen ipv ohp, en deze naar morgen te verplaatsen. vanavond nog even een extra checkup bij fysio.

OHP 5x20 5x25 3x30 5x32,5 5x37,5 5+42,5
CGBP
Pullups
Kroc rows
DB side raises
Db curls 10 reps

• #1.346
En nu ook niet meer gaan dippen dan he:finger:

Succes met de 2e cycle!

haha ik heb in de afgelopen maand maar 1x gedipt om te proberen :$

heb wat triceps werk eruit gevist, kijken of dat scheelt.

Gebruik nu trouwens total joint support van xxl, ben benieuwd of dat mijn tere lichaampje wat gaat helpen :roflol:

Is het niet een idee om direct triceps werk er compleet uit te gooien, en enkel met niet-primaire triceps compounds te belasten?

Dus in plaats van CGBP, gewone wide grip bench doen bijvoorbeeld.
Zoveel verschil zal het niet maken en voor je herstel zal het optimaler zijn.

• #1.348
Is het niet een idee om direct triceps werk er compleet uit te gooien, en enkel met niet-primaire triceps compounds te belasten?

mwah, denk dat me schema nu wel iets meer uitgebalanceerd is. had ook laatste weken dat ik wat flexibeler moest schuiven in me schema om 4 dagen te kunnen trainen, wat resulteerde in 4 dagen achter elkaar trainen ipv een rustdag ertussen.

we gaan het zien :)

Je kunt nog proberen een man-in-the-middle bridge te doen voor maximale gains

Joost je bent een ei
Luister nou eens.

• #1.353
Je kunt nog proberen een man-in-the-middle bridge te doen voor maximale gains

zat nog te twijfelen tussen dat of een honey pot bridge.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Joost je bent een ei
Luister nou eens.

er zit nog een beetje eigeel op je voorhoofd.

nee srs, tips zijn welkom, maar moet het nog wel zelf ondervinden, gelijk beweren dat ik een ei ben omdat ik niet luister is nogal kortzichtig, aangezien je zelf de eigenwijste van de famillie bent

xx

• #1.355
Ja met jou geknuffeld :$

Nee vind het echt niet slim wat je nu doet
Mja jouw lichaam, jouw woorden, jouw verhaal

#independantwoman

wat is er niet slim dan?

ik heb dips (100 reps per week) geschrapt, daarnaast nog 2 triceps oefeningen en een extra ohp press geschrapt.

joost doe je voorzichtig straks ga je stuk

Terug
Naar boven