AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321

:roflol: no thx jeff

deload icm kcal deficit haalt toch het hele idee achter de deload weg. Kcal deficit zorgt natuurlijk voor minder goed herstel, en die 2 weken "cutten" gaat je echt geen noemenswaardige vermindering in vetmassa geven tegenover die dagen van helemaal volvreten

maar dat is natuurlijk maar mijn mening

Je hebt gelijk. Deload + kcal deficit = verlies in spiermassa. Bye bye gains

Als ik in voorbereiding was voor mr olympia zou dit zeker een domme actie zijn ja :rolleyes:

in twee weken tijd, met voldoende eiwit (3gr per kg lichaamsgewicht), voldoende voeding, en wat extra verbrand met cardio ga ik echt geen kilo's spier kwijt raken. idc of ik een kilo vocht kwijt raak en dat het na de kerst gewoon weer terug is. Is het niet de bedoeling dat je jezelf er goed bij voelt?

Geen van jullie 3en heeft ooit een bodyfat van 25+ gehad dus tbh hebben jullie GEEN idee wat er in mijn hoofd omgaat. maar dat is natuurlijk maar mijn mening.

Kerel op die dagen dat je flink gaat junken moet je gewoon gaan trainen en flink wat cardio doen, dan maakt het toch niet uit?
Is echt niet alsof je vp opeens gaat stijgen van die enkele keren..

Wat Christmas Cardio lijkt mij idd ook beter!

doen wat goed voelt joosie.. al heb je er wel meer aan om je mind set te veranderen dan steeds van cut naar bulk te gaan en andersom.. je snapt lig wat ik bedoel :)

• #1.325
Kerel op die dagen dat je flink gaat junken moet je gewoon gaan trainen en flink wat cardio doen, dan maakt het toch niet uit?
Is echt niet alsof je vp opeens gaat stijgen van die enkele keren..

Wat Christmas Cardio lijkt mij idd ook beter!

doen wat goed voelt joosie.. al heb je er wel meer aan om je mind set te veranderen dan steeds van cut naar bulk te gaan en andersom.. je snapt lig wat ik bedoel :)

Tuurlijk is het mindset, en een mindset verander je niet zomaar..

Omdat ik deze week eigenlijk niet ga trainen (waarschijnlijk 1x) heb ik het gevoel dat ik gewoon geen zak verbrand. heb het gewoon even nodig, al is het maar om een kilo vocht te verliezen, waardoor ik in de spiegel er even wat dunner uitzie :rolleyes:.

veel eten zonder trainen gaat er bij mij gewoon niet meer in tbh, als ik een keer vettig eet moet ik het al goed praten voor mezelf. probeer die mindset er maar is af te krijgen na vanaf je 8e overgewicht te hebben.

ofc zie ik ook in dat jullie wel gelijk hebben, dus zal volgende week weer met oude schema verder gaan en met de feestdagen mss wat cardio toevoegen.

Ik begrijp je volkomen en herken me hier behoorlijk in Joost!:o

Gewoon doen wat jij wilt. Je gaat echt geen significante hoeveelheid spiermassa verliezen..

• #1.327
Gisteren een deload treen gehad, niet echt waardig om te noteren.

Goeie training Joost,
Sterke squat ook.
Deload sucks, rip sterkte :(

• #1.329
Goeie training Joost,
Sterke squat ook.
Deload sucks, rip sterkte :(

ghehe deload geeft me altijd het gevoel alsof ik geen motivatie heb.

Maar heb het herstel misschien wel nodig, anders eindig ik net als rockie met een langdurige blessure.

• #1.330
even nog een update:

Cut komt goed uit, kheb tot nu toe elke dag de 500 kcal deficit erbij gevreten aan oliebollen, en worstenbroodjes :roflol:

Daarnaast vandaag fysiotherapie gehad voor mijn hyperventilatie probleem.
Mijn autonome zenuwstelsel is op een of andere manier overbelast geraakt, wat ademhalingsproblemen veroorzaakt. heb echt heel veel geleerd van die sessie, ben alleen te lui om alles op te schrijven.

Komt er op neer dat ik een borstkas ademhaling heb, en ik moet gaan aanleren om via me buik te gaan ademen. tevens ook oefeningen gehad om het te beheersen. hij gaf ook aan dat het mogelijk kon komen door trainen, en dat ik erop moet letten dat diep blijf uit ademen. tevens ook nog getest of ik stress heb, wat wel grappig was om te zien hoe hij dat kon achterhalen. mensen die stress hebben kunnen blijkbaar niet hun benen ontspannen als ze liggen, en weten ook niet welke teen hij aanraakt.

volgende week weer knallen en met feestdagen misschien wat cardio :thumbs: (mits me elleboog goed gaat)

Dusss je cut niet? :roflol:
Maar goed dat er een mogelijke oorzaak is en dat het aan te pakken is

Ik adem ook altijd door mn borstkas man. Je hoort wel eens dat het 'slecht' is, maar dat zeggen ze over zoveel random shit. Misschien toch eens op gaan letten dan:o

• #1.333
Dusss je cut niet? :roflol:
Maar goed dat er een mogelijke oorzaak is en dat het aan te pakken is

tis meer compensatie dan cutten ja :roflol:

vanavond nog een deload deadlift en mogelijk bench ook even meepakken :cool:

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Ik adem ook altijd door mn borstkas man. Je hoort wel eens dat het 'slecht' is, maar dat zeggen ze over zoveel random shit. Misschien toch eens op gaan letten dan:o

dat zei hij ook, meeste mensen die dat hebben komen er misschien nooit achter, alleen je bent er toch een stuk gevoeliger voor. als je wat tips wil om het aan te passen moet je even pmen ;)

en ik had nog wel zo bodyduilding verantwoord gekookt gister :o

• #1.337
Gisteren deload training gedaan, geprobeerd zo min mogelijk upperbody te doen, maar toch ook deload gedraaid op benchpress met max 47.5kg.

elleboog zeurt nog steeds een beetje, dus weer even me masseur om raad gevraagd, komende dagen elke dag 10 minuten met ijs koelen, en maandag nog even voor dubbel check langst.

Vervelend...

Terug
Naar boven