MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
aware :o
ik kon opeens bensen daar. wel goed voor je ego tho.

het kan nog erger: was laatst bij TrainMore, daar hebben ze barbells van 10 kg :)
met plastic uiteinden :)

ghehe, het scheelt toch echt maar 2 kilo hoor ;) pas nog gemeten. maar toch is 2 kilo heel veel blijkbaar :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

:roflol:

Lekkere chestday ;)

• #1.444

thx!

Training van gisteren:

Warmup 5 min fietsen

Deadlift:
5x50
5x62.5
3x75

5x92.5
3x105
1+:4x117.5
Vanaf 105 met belt, daarna 117,5 met straps, wat een slecht idee was, had meteen grip faal. 3 reps gedaan, daarna straps uitgegooid en nog een rep gedaan.

Pullups:
8xbw
5xbw+7.5
5xbw+5

Kroc row:
25x28kg
4 kilo bovenop vorige week :cool:

Cablerow:
10x55
8x55
10x55

Hyperextensions:
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png

hou kan je nu een gripfail hebben met straps?

Prima training Joosdt
Kan je 117.5 kg niet met mixed grip houden?

• #1.447
hou kan je nu een gripfail hebben met straps?

ja goed he, ik wou mixed grip met straps doen, kon em met links niet houden.

en had weer een nieuwe schijf gevonden die 2 kilo zwaarder was als de rest tijdens opwarmen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Prima training Joosdt
Kan je 117.5 kg niet met mixed grip houden?

achteraf gezien wel ja, maja :rolleyes:

Ik denk dat Wendler inderdaad niets voor je is als je straps mixed grip wilt gebruiken/ faalt met straps.

Brosplit all the way bro!

• #1.451
Weet je wel hoe je straps om moet doen? Kan mij echt niet voorstellen hoe je je grip faalt, tenzij je die strap van je af rond de bar rolt ipv naar je handpalm toe.

• #1.454
Weet je wel hoe je straps om moet doen? Kan mij echt niet voorstellen hoe je je grip faalt, tenzij je die strap van je af rond de bar rolt ipv naar je handpalm toe.

kheb die phm meet gemist :$

nee was gewoon een klein blundertje, dacht dat het wel zou gaan.

Psst...ik lift wel met straps..

..en doe quarter squats..

Geinig van die straps, maar hoezo belt vanaf 105kg? :o

• #1.457
  • #1.458
Vanochtend weer bij de fysio geweest voor een checkup vanwege me hyperventilatie.
Toen ik daar kwam had ik het erover dat ik telkens diverse klachten en blessures kreeg.
Hij ging toen aan de hand van vragen kijken of hij een oorzaak kon vinden, wat hij niet direct kon vinden.
Wel dacht hij dat waarschijnlijk mijn autonome zenuwstelsel van slag is, waardoor ik waarschijnlijk onbewust meer spierspanning opbouw, en misschien wat minder zuurstof op bepaalde momenten binnen krijg.
Daarnaast heeft hij nog een aantal dingen gecheckt, waar uit blijkt dat ik hypermobiel ben.
Ik kan mijn armen verder naar achteren trekken als anderen, en ik kan mijn onderbeen zon 20 cm "overstrekken" (onderbeen naar voren buigen). Door deze hypermobiliteit heb ik al vanaf jonge leeftijd een hogere belasting op mijn gewrichten en aanhechtingen, waardoor het makkelijk voor mij word om blessures te krijgen. Ik heb een aantal oefeningen meegekregen om me lichaam tot rust te krijgen, en het besef te krijgen wanneer ik aangespannen ben en niet. Fysiotherapeut gaat overleggen met andere collega;s. volgende week hoop ik meer te horen.

Dan kom ik ook maar even in je loggen spieken stalkerd ;)
Volgende keer wel iets durven zeggen he!

Naar een fysio voor hyperventilatie? Wist geeneens dat fysio's daar iets mee deden.
Fijn dat je oefeningen voor je hypermobiliteit gekregen hebt, hoop dat ze gauw werken voor je.

• #1.460
Dan kom ik ook maar even in je loggen spieken stalkerd ;)
Volgende keer wel iets durven zeggen he!

Naar een fysio voor hyperventilatie? Wist geeneens dat fysio's daar iets mee deden.
Fijn dat je oefeningen voor je hypermobiliteit gekregen hebt, hoop dat ze gauw werken voor je.

hee welkom!

dat komt omdat je stats niet lijken te kloppen :roflol:

Voor hypermobiliteit heb ik nog niks gehad.. alleen voor me autonome zenuwstelsel.

Terug
Naar boven