Bureauwlamp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder dan 4 setjes, not even onceIk zou ook voor de 4x8 SQ gaan op vrijdag.
goeie discussie, let them coming
@kaluro, explain the ramping..
schijven van 1, 1.25, 2.5, 5, 10, 15, 20, 25 zijn aanwezig..

ah oke, ik hou het voorlopig gewoon even simpelRamping is bijvoorbeeld:
5x60%
5x70%
5x80%
5x90%
5x100%
Lineair is bijvoorbeeld:
5x5x95% bijvoorbeeld (want vaker dan 1x5x100% zal je niet lukken denk ik?)

Het tekort aan setjes zal je geen voldoening geven wat demoraliserend werkt.
Nee geen idee eigenlijk, ik heb gewoon nog nooit iemand minder dan 4 setjes zien doen (als je warmup meetelt voor Wendler). 4x8 just feels better![]()
Mooie training Joost! Over het schema ansich ga ik niks zeggen, want daar zijn andere beter in![]()
True. Maar dan die 5x3 DL setjes niet. En bv SQ in de plaats. Lijkt me wat laag in volume 5 triples op een week
Als je dan echt 25 reps deadlift wilt doen, dan zou ik er toch voor kiezen om deze over setjes van 3 te verdelen en dan 8x3 te doen. Vind 5 reps op de deadlift, voor 5 sets persoonlijk teveel om echt goed aan je techniek te werken. Liever dan wat meer setjes, zodat je wat meer je setup kunt oefenen en misschien ook wat minder last hebt van vermoeiing tijdens je set.
iemand nog een alternatief voor olijfolie? nam vanochtend een lepel olijfolie en moest bijna kotsen srs.
Mmm... en dan wat minder rust tussen de setjes? Of gewoon 5min ofzo?
Waarom zou je extra olijfolie gaan drinken?
Eet dan wat meer vlees of eieren
.eiwitten zitten al hoog zat.. vet niet.Waarom zou je extra olijfolie gaan drinken?
Eet dan wat meer vlees of eieren
Olijfolie door je whey shake of door je rijst is een gezonde aanvullign van kcal/vetten en makkelijk te gebruiken. Als zou ik niet aanraden om puur een eetlepel te maken nee.

iemand nog een alternatief voor olijfolie? nam vanochtend een lepel olijfolie en moest bijna kotsen srs.
Dit dus! Is nog lekker om te snaaien ook..