neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 's morgens ook minder kracht. Train gewoon op de tijden waarbij jij je het lekkerst voelt![]()
. Mijn squat is wel vooruit gegaan, want heb gister na een hele reeks setjes nog 3x77,5 eruit kunnen persen. De 4e zat er waarschijnlijk ook nog wel in. Merk dat ik nu ik hoger in reps zit toch een stuk minder gewicht kan pakkenIk vind je trainingsschema maar niks jorin. Maar ik hoop wel dat je dat kleine eikeltje van een smink verslaat in jullie race![]()
)Ik ook niet, ben er gewoon achter gekomen dat split niks voor me is. Maandag opnieuw laag beginnen met billstarr. Heb niet kunnen trainen omdat ik gewoon weer last heb van mijn hele bovenlijf (vooral borst)
Jaman die klote stale buis doet steeds maar weer zeer. Heb zo mijn pieken en dalen. Kan nog niet echt de precieze oorzaak achterhalen.. Heb het ook als k me gewoon helemaal niet inspan
deadlift 110kg
squat nog steeds 85kg
benchpress 70kg ofzo
db press 22kg
db flyes 14kg
db rows 25kg
db shrugs 30kg
barbell row vind ik niet fijn meer.
Ja hij moet nog 1.5 jaar erin.. Zit er nu al ruim 1.5 jaar in. Maar ik ga het gewoon weer proberen, maar is gewoon balen dat als je lekker getrained heb en nergens last van heb, dat je de volgende dag amper kan lopen door pijn in je hele bast..
Ik wil niet verrot overkomen, maar is het dan wel verantwoord om te gaan trainen? Vooral bij zware trainingen.
als ik die foto op je hyves zie jorin dan is dat niet niks die buis. Hoop dat je ondanks die buis toch nog fatsoenlijk kunt blijven trainen en er geen last van zult hebben!Ik wil niet verrot overkomen, maar is het dan wel verantwoord om te gaan trainen? Vooral bij zware trainingen.
We zullen het zo zien, eerste billster training op het programma 
Zoow klere hej"als ik die foto op je hyves zie jorin dan is dat niet niks die buis. Hoop dat je ondanks die buis toch nog fatsoenlijk kunt blijven trainen en er geen last van zult hebben!