Fitness Seller

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

En nice michael die 6x60 BP!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 's morgens ook minder kracht. Train gewoon op de tijden waarbij jij je het lekkerst voelt;)

Soms komt het niet uit omdat ik vrijdag moet werken smiddags, dan zit er niks anders op dan smorgens te gaan. Ik volg nu een split, waarbij ik ma/woe/donderdag train. Volgende maand ga ik toppen :). Mijn squat is wel vooruit gegaan, want heb gister na een hele reeks setjes nog 3x77,5 eruit kunnen persen. De 4e zat er waarschijnlijk ook nog wel in. Merk dat ik nu ik hoger in reps zit toch een stuk minder gewicht kan pakken

je spieren hebben paar uur nodig om optimaal te kunnen presteren, nadat je wakker bent.

Precies, daarom train ik liever op donderdag avond/middag dan dat ik vrijdag morgen voor het werken nog ff snel ga..

Ik train nu 3 keer per week, met deze verdeling:

Ma: Borst, rug

Benchpress, Flat of incline (wissel ik af)
Dumbbell press: Flat of incline (wissel ik af)
Standing Cable flyes

Rug: Pullups
Deadlifts
Yates row Of dumbbell row
Lat pulley of cable row

Woensdag: benen - schouders
Squat
Front squat - Ben ik aan het leren
Calve raises, seated of staand.
Leg press
Ding waarbij je je benen onder een rol doet en dan omhoog beweegt.. Ben de naam kwijt

Schouders:
Military press
Upright row
Dumbbell front raise - of zij, hangt er vanaf of ik upright row doe.
1 oefening voor achterkant schouders nog toevoegen.

Donderdag: Biceps+triceps.
Probeer hier zo veel mogelijk in te variëren, dus het verschilt echt met de training

Biceps: Barbell curl
preacher curl Meestal houd ik het bij 3 oefeningen, dus hier varieer ik in.
hammer curl
cable curl
Chins: Optioneel

Triceps: 1 armed cable pulldown
Dips
Rope pulldown
Hier wil ik Close grip Bench bij toevoegen, en dan 1 oefening weglaten.

hou dit log is bij stelletje paupers!

yah lang geleden voor iemand nog zijn echte training neerzette!

Ik vind je trainingsschema maar niks jorin. Maar ik hoop wel dat je dat kleine eikeltje van een smink verslaat in jullie race ;)

Haha who cares about it.

Wat zijn je stats ondertussen Smink ?

Ik vind je trainingsschema maar niks jorin. Maar ik hoop wel dat je dat kleine eikeltje van een smink verslaat in jullie race ;)

Ik ook niet, ben er gewoon achter gekomen dat split niks voor me is. Maandag opnieuw laag beginnen met billstarr. Heb niet kunnen trainen omdat ik gewoon weer last heb van mijn hele bovenlijf (vooral borst :()

Jaman die klote stale buis doet steeds maar weer zeer. Heb zo mijn pieken en dalen. Kan nog niet echt de precieze oorzaak achterhalen.. Heb het ook als k me gewoon helemaal niet inspan

Ja hij moet nog 1.5 jaar erin.. Zit er nu al ruim 1.5 jaar in. Maar ik ga het gewoon weer proberen, maar is gewoon balen dat als je lekker getrained heb en nergens last van heb, dat je de volgende dag amper kan lopen door pijn in je hele bast..

Ja hij moet nog 1.5 jaar erin.. Zit er nu al ruim 1.5 jaar in. Maar ik ga het gewoon weer proberen, maar is gewoon balen dat als je lekker getrained heb en nergens last van heb, dat je de volgende dag amper kan lopen door pijn in je hele bast..

Ik wil niet verrot overkomen, maar is het dan wel verantwoord om te gaan trainen? Vooral bij zware trainingen.

Ik wil niet verrot overkomen, maar is het dan wel verantwoord om te gaan trainen? Vooral bij zware trainingen.

Zoow klere hej":eek: als ik die foto op je hyves zie jorin dan is dat niet niks die buis. Hoop dat je ondanks die buis toch nog fatsoenlijk kunt blijven trainen en er geen last van zult hebben!

Het kan dus wel, maar ik heb gewoon dagen dat het gewoon echt k*t gaat, maar over het algemeen gaat het erg goed :) We zullen het zo zien, eerste billster training op het programma :)

Zoow klere hej":eek: als ik die foto op je hyves zie jorin dan is dat niet niks die buis. Hoop dat je ondanks die buis toch nog fatsoenlijk kunt blijven trainen en er geen last van zult hebben!

Ja klopt neluss, het was echt niet niks. Kleine ingreep maar met veel gevolgen. Hoop ook dat ik nu gewoon weer goed kan trainen :D

Post vanavond mijn training wel ff :)

zit iemand van jullie inmiddels al op de 300?

Terug
Naar boven