XXL Nutrition

KapiteinKoolvis: -83kg Raw powerlifting

• Topic Starter Topic Starter
Bench valt vaak tegen op wedstrijden, omdat het bankje vaak net even anders is dan je gewend bent en omdat je je aan de signalen moet houden. Ik zou zeker op een eerste wedstrijd op bench laag inzetten.

doe ik al, heb een paar weken terug 135 gebonkst maar op de wedstrijd ben ik al blij met 125-130

mn zusje vond trouwens het verschil tussen wedstrijdbench en onze gym bench niet heel groot, alleen een wat breder en fijner bankje

Elke wedstrijd is anders

Net zoals elk lichaam anders is

Wat overigens vooral ook wel van invloed is op hoe goed je bench gaat is hoe lang de scheidsrechter er over doet om press te roepen

Ik zag dat je over de 400 wilks had gelift op de excellent fit challenge, nice man.

Thx, first time ever, ondanks mijn slechte bench beurten dus wel blij. Had juist de voor de bench een hoger pr dan +1 kg in gedachten maar door het missen van mijn opener (hiel kwam van grond) wist ik opeens niet meer normaal te benchen.

leuk dit powerlift slowchat topic

wait wut

zondag op plankier B dus. Zou mooi zijn als ik daar de sterkste lifter ben maar mn doel is gewoon 525kg tillen. Heb een paar trainingen niet gelogd maar het trainen gaat gewoon prima. Wel nog steeds lichte onderrugblessure maar het zit me niet echt heel erg in de weg, alleen met deadlift max een beetje. Na de wedstrijd ga ik hier naar laten kijken.

Afgelopen week 190kg sq, 130b en 215dl redelijk easy gelift. Squat was wel zwaar maar er zat nog wel een kg of 5 extra in. Bench en DL voelde aan alsof ik het wel zou kunnen reppen voor 2-3x. Met deze lifts zit ik al aan de 530kg dus ik heb wel vertrouwen in de wedstrijd.

Had ff geen tijd om steeds te loggen. Voorbereiding gaat nog steeds top. Ben nu rond de 81kg dus ik ga er van uit dat ik wel -83 in weeg. Ben benieuwd naar de wedstrijd, heb er zin in!
Deze week heb ik ook een kamer gevonden in Nijmegen dus na de wedstrijd en verhuizing ga ik me aanmelden bij nkv Atlas

Heb je al je testweken gehad?

Nee dat zit er niet in. Ben blij als 195 132,5 en 220 lukken. Ik ga gewoon voor het 525kg totaal.

Misschien dat ik dat als doelen stel voor de sbd cup eind september. Ik ga in de voorbereiding daarop wat zwaardere gewichten tillen dan nu bij sheiko aangezien ik dit nu wel ff gezien heb

Zaterdag woog ik 82.6kg, nu met dit warme weer 83.5kg

rip

Komt goed gozer, wij van dbb wensen je veel succes!!

Net de laatste training voor de wedstrijd gedaan. Laatste tijd alles behalve deadlift met commands gedaan

squat
3x100
2x120
3x140

bankdrukken
3x70
3x85
3x2x100

bw was 83.2kg met heel de dag eten en 6 liter water achter de kiezen. Komt dus idd wel goed

Terug
Naar boven