- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt nog best mee, denk dat ik dat misschien ook wel zou kunnen halen namelijkde Nederlands kampioen tilde in zn vorige wedstrijd:
squat: 226
bench: 145
Deadlift: 260

Ja? Ik denk dat ik het na een x aantal jaar wel zou kunnen halen als ik me zou storten op powerliften, vandaar.
Ja? Ik denk dat ik het na een x aantal jaar wel zou kunnen halen als ik me zou storten op powerliften, vandaar.
Train nu meer bodybuilding gericht en doe ook nooit 1RMs.
Terwijl ik met mijn genen nooit de top10 ofzo zou kunnen halen van NK bodybuilding.
Dus dit zijn niet cijfers van het NK, maar van de junioren?Over aantal jaren ben je middenmoot met deze cijfers...vergeet niet dit zijn cijfers van een junior ( de gehele top 3) die hebben vaak de neiging sterker te worden...
Dus dit zijn niet cijfers van het NK, maar van de junioren?
Of denk je dat deze specifieke junior nog sterker zal worden?
Wat ben jij geweldig zeg!Valt nog best mee, denk dat ik dat misschien ook wel zou kunnen halen namelijk
Daar is verder geen leeftijd oid aan verbonden?
Over aantal jaren ben je middenmoot met deze cijfers...vergeet niet dit zijn cijfers van een junior ( de gehele top 3) die hebben vaak de neiging sterker te worden...
Train nu meer bodybuilding gericht en doe ook nooit 1RMs.
Terwijl ik met mijn genen nooit de top10 ofzo zou kunnen halen van NK bodybuilding.
Vergeet niet dat bijna geen een lifter stil staat he, iedereen maakt hopelijk progressie

2 sheiko trainingen achter elkaar. Dat moet wel echt een hel zijn
nog snel dat je dat in 3 uur doet
Valt nog best mee, denk dat ik dat misschien ook wel zou kunnen halen namelijk
Daar is verder geen leeftijd oid aan verbonden?

Yeap. Ben al een paar weken aan het cutten dus ietsjes krachtverlies.