XXL Nutrition

kazamafury's log [Lifting the world...one plate at a time]

• Topic Starter Topic Starter
training 4 week 2

squatten ging soepel natuurlijk
incline bench ging wel redelijk...MAAR mijn spotter zei dat hij niet meehielp wat ik betwijfel
deadliften: alles ging soepel, 137 ging redelijk soepel de eerste 3 reps, hierna kwam een instructeur naar me toe die zei dat ik een riem om MOEST doen. Dus ik snel riem gepakt en heel losjes aangetrokken en er 3 reps uitgetrokken (had 30 sec delay daarom 1 rep meer maar gedaan)

als jij ze zonder riem wil doen doe ze dan zonder riem!!!
verder leuke log
succes

training 5 week 2

dquatten ging redelijk goed maar de 80 kilox3 ging toch wel wat moeilijker, ik denk dat dit komt door de deadlifts van vorige training. Bench en rows gingen erg soepel en ik heb dan ook 1x5x74 gedaan waar het 1x3x73 moest.

Verder kreeg ik een complimentje van een buffel over mijn uitvoering, altijd leuk zoiets.

Als assistance heb ik niet alles gepakt deze keer omdat ik het gevoel had dat ik niet maximaal kon presteren. Wat ik gedaan heb:
ez-bar curl: 2x7x38 kilo (ging al redelijk moeilijk en gewicht viel tegen)
freeweight curlmachine: 1x5x30 kilo per hand
machine dip 3x6x80 kilo (was full stack, ik heb gekozen voor de dipmachine omdat ik mijn ketting niet bijhad om los mee te dippen)
triceps extension 1x6x18kilo

Netjes van die Rows, keep on going!

training 6 week 3

ben vandaag pas gaan trainen doordat ik in mijn eindexamen periode zit (gaan btw wel aardig)/

training ging goed, heb wat kreuntjes gelaten bij het squatten maar ach.

bench heb ik op t eind maar 6x73 uit geknalt omdat t zo makkelijk ging en bij het rowen had ik het idee dat er zo 5 kilo bovenop kan.

vrijdag zal mijn volgende training zijn, op deze zelgfde dag heb ik scheikunde wat ik goed moet maken (minimaal 5.6)

Succes met je log en zeker ook met je examens!
Dem ijne zijn nu ook van start gegaan en mijn Bill Starr zit er juist weer op!

training 7 week 3

squatteen ging zeer simpel! incline bench ging makkelijker dan de vorige keer voor mijn gevoel. Totdat ik bij de deadlift kwam...

en geen straps bij had, snel even handschoentjes geregeld en die 5x140 kilo gedaan. Ik ahd niet gedacht dat het me zou lukken zonder straps maar dus toch wel (en had geen lasty van gripproblemen) kreunde er wel een beetje bij maar ach.

Scheikunde ging btw vet klote dus ben bang dat ik moet herkansen om te slagen

training 8 week 3

trainign ging soepel heb als assistance 3 setjes gedipt 8 reps (weighted met 5,10 en 15 kilo) 3 setjes dumbbell curls 6x20kilo per hand en zijkant schouders aangepakt met een machine full stack

volgende week komen eigelijk al de pr'tjes, heb er zin en vertrouwen in

training 9 week 4

alles ging soepel met pr's. Had t gevoel dat ik overal meer kon zoals gewoon maar heb wel een beetje gecheat bij benchpress

per ongeluk 6x75 gedaan ipv 5x75 kilo omdat ik de tell kwijt was geraakt

training 10 week 4

alles ging goed vandaag

5x145 gedeadlift (PR!)
5x72 incline bench (PR)
5x62 squat (p*ssy GEWICHT)

had wel flink moeite met het deadliften

vandaag ging het wel redelijk, ik heb wel last van mijn linker triceps en heb daarom de triceps extensions en het dippen voor deze keer overgeslagen. Squatten en benchen ging zeer gemakkelijk voor mijn gevoel. trainingsetjes vandaag waren:

3x77 BE
3x85 SQ
3x75 ROW

ben net jarig geweest en kan nu CoC grippers kopen. Zal ik de trainer overslaan of niet? dus zal ik coc 1 en 1.5 kopen of de trainer en 1?

Ik heb gekozen voor de #1 en de #2, net besteld. Wil die dingetjes wel eens in mijn handen hebben!

succes met je log

vandaag het pakje binnen gehad, ik heb de coc 1 opengemaakt en kan hem bijna sluiten met links en rechts, de #2 laat ik nog even dicht voorlopig

ik kan niet van die coc gripper afblijven, damn wat zijn die dingen verslavend!

training 11 week 5

week 5 is begonnen en de pr's gingen gewoon door ook deze week,

5x85 gesquat (PR)
6x77 bench (PR) hierbij moet ik volgende keer opletten dat ik niet op mijn borst ga bouncen, dat deed ik deze keer wel puur omdat mijn eccentrische fase wat te snel verloopt en ik het gewicht niet op tijd stil krijg. Om deze reden heb ik 1 rep meer gemaakt
5x75 BOR (PR volgens mij, weet niet zeker), heb deze geprobeert uit te voeren zonder te cheaten wat aardig lukte!

al met al ben ik tevreden over mijn training, als assistance heb ik alleen maar 2x8 hyperextensions gedaan met 26 en 32 kilo en een setje machine situps full stack omdat mijn pa kwam kijken en ik hem neit te lang wilde laten wachten.

als ik mijn coc #1 heb gesloten komt hier een filmpje te staan gewoon voor de fun. Maar eerst moet ik die camera weten te vinden want ik heb geen idee waar deze uithangt nu

nice bench!

thx Cemil, jou 85 kilo mag er ook wel zijn! mijn theoretische max zou zo rond de 89 kilo moeten liggen. Mijn doel voor dit jaar is setjes met 100 kilo kunnen pressen .(1 setje iig met 6 herhalingen)

Terug
Naar boven