Fitness Seller

kazamafury's log [Lifting the world...one plate at a time]

Mooi volume op de traininge!

• Topic Starter Topic Starter
coc update!

heb de 1 met mijn rechterhand gesloten, linkerhand zat er 2 mm vanaf

de 2 lukt tot ongeveer 1.5 cm...

Laatst bewerkt:
coc update 2, ook met links een keer gesloten, nu hou ik er even voor vandaag en morgen mee op om overtraining in de kiem te smoren. vanavond trainen, deadlift/squat en incline bench en ik neem een rooky mee

training 12 week 5

GODVERDEGODVERDEGODVER! bij incline bench heb ik gefaald al op de 3de herhaling als ik het goed herinner. Gelukkig denk ik dat dit een samenloop van omstandigheden is, te weinig rust en de uitvoering was niet helemaal super. Zo liet ik de bar neit zakken op de juiste plaats voor mijn gevoel. Ik kies er dan ook voor om het gewicht nog niet te resetten!

Deadlift was daarentegen wel weer een pr: 5x148 kilo! Hierbij moet ik wel zeggen dat ik bij de laatste herhaling mijn rug neit recht meer had.

Squat ging gewoon goed maar het gewicht was dan ook maar 5x64 kilo.

Al met al ben ik NIET tevreden met mijn training, laat dit een drijfveer voor de volgende zijn...

Die deadlift is toch al wel heel netjes

ben gisteren ziek geweest en heb daarom iet getraint, ik denk dat het voedselvergiftiging was als ik er naar terugkijk omdat ik me gisteren doodziek voelde (al het vaste voedsel wat ik tot me nam kwam er weer uit) en vandaag al hee wat beter.

Morgen weer trainen

training 13 week 6

alles verliep vlekkeloos

5x80 bench(PR!)
5x77 BOR (PR!)
5x87 SQ (PR!)

Nette bench man!

goeie bench!!! Mooi getraind zo te zien.

dankjewel Cemil en Nicolas,het doet me goed om dit te horen en geeft toch een extra drive. Morgen moet ik weer incline benchen maar ik heb er geen goed gevoel bij.

coc updte: laatst met rechts de #1 4 keer gesloten

Laatst bewerkt:
training 15 week 6

bench 3x81
bor 3x80
Squat 3x90

het ging allemaal wel goed, ook nog dips gedaan (6xBW+20kilo) en curlz

training 16 week 7

5x90 sq (PR BABY!!!!!!!!)
5x80 BE, ik moest eigenlijk 5x81 doen volgens het schema maar kon dit niet zo snel bij elkaar vinden)
5x78 BOR (PR BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!)

al met al weer een lekkere training! ik ben btw van plan om de incline bench te gaan vervange door military!

training 17 week 7

Ik heb ervoor gekozen om zittend te gaan shoulder press te gaan doen ipv incline bench mede omdat mijn incline bench niet vooruit meer gaat en ik het idee kreeg dat mijn schouders niet genoeg werden getraint.

De training vandaag:

5x69 kilo monstersquat (ja het was de dag waar squat laasg qua gewicht was)
5x55 shoulder press, range was hier totop bovenkant borst dus all the way
5x155 deadlift (PR!!!!!!!!!)

Ik ben erg blij met mijn deadlift omdat ik van te voren niet dacht dat het me ging lukken, waarom ik dit dacht is het volgende (bekentenisalert). Zoals jullie misschien al is opgevallen heb ik niet laten weten hoe training 14 is gegaan in dit dagboek, dat doe ik dus bij deze en dan snappen jullie misschien wel waarom ik het heb weggelaten.

Training 14 week 6

training 14 verliep in het begin erg goed, het was immers lage squat dag dus deze ging dan ook soepel zoals ik verwachte. Hierna begon ik met incline bench, de eerste 3 setjes gingen wel goed totdat ik bij het laatste setje kwam met een monstrous gewicht van 72 kilo!!!! Dit lukte wederom niet meer na de 2de of 3de rep en ik had al hulp nodig. Nu was dit niet het enige wat niet lukte, ik begon namelijk na het incline benchen met deadliften. Het doel was toen om 5x152 te trekken. Jammer genoeg was ik niet eens tot dit setje toegekomen, bij 5x134 kilo ging het zelfs al mis. De 3de rep kreeg ik niet meer van de grond. Nu moet ik wel zeggen dat ik op deze dag geen straps bij had, toch had ik het gevoel dat niet mijn onderarmen faalde maar echt mijn rug.

Ik ben nu dus erg blij dat ik dit gewicht nu erg evenvoudig heb gedeadlift en zelfs meer, namelijk 5x155 kilo (ja dat mag nog wel een keer gezegd worden!). Waarschijnlijk had ik toen toch een slechte dag of mijn grip speelde me parten, dat het op deze zwarte dag bij 3x134 kilo bleef ligt dus toch niet omdat ik niet meer kan.

Je deadlift en BP zijn serieus netjes! squat wel even bijtrekken hé ;)

Succes verder!, k'zal zo af en toe hier ook even rondkijken.

Je deadlift en BP zijn serieus netjes! squat wel even bijtrekken hé ;)

Succes verder!, k'zal zo af en toe hier ook even rondkijken.

hey top dat je soms eens rond komt kijken, dan ben je al de ehm 3de ofzo. Ik merk dat mijn squat zwaarder kan amar keis hier expres niet voor door eht schema wat iknu volg. Natuurlijk zou de squat zo rond 140 moeten liggen als ik het vergelijk met andere maar de meeste mensen rekenen hier een goede parralel squat al als full dus :).

Beentjes groeien trouwens lekker de laatste tijd merk ik. mijn bench zou dan goed kunnen zijn maar borst lijkt nog nergens op

training 18 week 7

squat 3x90 (geen zin om moeilijk 91 te maken)
BOR 3x80 kilo
BE: 3x84 (PR!!!!!)

training ging wel lekker, met het squatten verloor ik mijn evenwicht de eerste keer bij 90 kilo wardoor ik hem moest neerleggen maar de 2de keer haalde ik het makkelijk. Ook ben ik vergeten om het laatste setje te squatten(dit was 8xergens in de 60) waar ik pas later achter kwam en toen had ik geen zin meer om terug dat setje nog te doen. Ik heb als assistance alleen maar 3 setjes preacher curl gedaan met 28 kilo ofzo door de hitte. Ik was al helemaal bek af na het BOR'en dus het gewicht was niet echt hoog bij de preacher curl

Laatst bewerkt:
Netjes die bench!

Mag ik vragen hoe je aan 84 kg komt? hebben ze bij jou op de gym van die kleine gewichtjes van 1 of 2 kilo die je eraan kunt hangen?

Of zit je stiekum in de smith te benchen ;)

Mooie bench man

Netjes die bench!

Mag ik vragen hoe je aan 84 kg komt? hebben ze bij jou op de gym van die kleine gewichtjes van 1 of 2 kilo die je eraan kunt hangen?

Of zit je stiekum in de smith te benchen ;)

we hebben gewichten van 2/2.5/5/10/15 en 20 kilo bij ons in de gym. Ik moest eigelijk 83 benchen maar dan moet t per kant 1x20kilo 1x5kilo 1x2.5 en 2x2 zijn wat nogal lang duurt om bij elkaar te zoeken. 84 kilo daarentegen is 1x20+1x10+2x2 wat makkelijker te vinden is omdat er veel plaaten zijn van 2 kilo en erg weinig van 2.5.

smith :windup::suicide::nope::no:, smith is niks voor mij ;)

@cemiel: thx bro, ik deed met 84 kilo 4 herhalingen maar mijn spotter begon een beetje te helpen volgens mij dus reken ik er 3 :)

Cemil;)

Terug
Naar boven