training 17 week 7
Ik heb ervoor gekozen om zittend te gaan shoulder press te gaan doen ipv incline bench mede omdat mijn incline bench niet vooruit meer gaat en ik het idee kreeg dat mijn schouders niet genoeg werden getraint.
De training vandaag:
5x69 kilo monstersquat (ja het was de dag waar squat laasg qua gewicht was)
5x55 shoulder press, range was hier totop bovenkant borst dus all the way
5x155 deadlift (PR!!!!!!!!!)
Ik ben erg blij met mijn deadlift omdat ik van te voren niet dacht dat het me ging lukken, waarom ik dit dacht is het volgende (bekentenisalert). Zoals jullie misschien al is opgevallen heb ik niet laten weten hoe training 14 is gegaan in dit dagboek, dat doe ik dus bij deze en dan snappen jullie misschien wel waarom ik het heb weggelaten.
Training 14 week 6
training 14 verliep in het begin erg goed, het was immers lage squat dag dus deze ging dan ook soepel zoals ik verwachte. Hierna begon ik met incline bench, de eerste 3 setjes gingen wel goed totdat ik bij het laatste setje kwam met een monstrous gewicht van 72 kilo!!!! Dit lukte wederom niet meer na de 2de of 3de rep en ik had al hulp nodig. Nu was dit niet het enige wat niet lukte, ik begon namelijk na het incline benchen met deadliften. Het doel was toen om 5x152 te trekken. Jammer genoeg was ik niet eens tot dit setje toegekomen, bij 5x134 kilo ging het zelfs al mis. De 3de rep kreeg ik niet meer van de grond. Nu moet ik wel zeggen dat ik op deze dag geen straps bij had, toch had ik het gevoel dat niet mijn onderarmen faalde maar echt mijn rug.
Ik ben nu dus erg blij dat ik dit gewicht nu erg evenvoudig heb gedeadlift en zelfs meer, namelijk 5x155 kilo (ja dat mag nog wel een keer gezegd worden!). Waarschijnlijk had ik toen toch een slechte dag of mijn grip speelde me parten, dat het op deze zwarte dag bij 3x134 kilo bleef ligt dus toch niet omdat ik niet meer kan.