MuscleMeat

Kloontje in haar Land van Ooit

Toch mooi beginpunt, komt vanzelf wel goed ;) sowieso niet teveel op vastpinnen :D

+ Obv die fotos zit ik ook wel hoger dan mijn geschatte 25% :roflol:

Laatst bewerkt:
Single leg RDL 0x 12, 12, 12, 12 (nieuwe oefening, nog ff wennen)
Staggered, leg supported, vasthouden, of balancerend op 1 been?
Vandaag 5 punts meting gehad met de calipper. Holy moly, dit was toch wel ff pijnlijk..... vetpercentage zit op 34% en ik dacht dat het al wel op zo'n 24% zou zitten... 😪 weer een illusie armer.... ik heb nog een lange weg te gaan, ik zie dit maar als een mooi startpunt 🤣
24% is toch al vrij laag voor een vrouw en hoe het eruit ziet een kwestie van vet distributie?

Je bent goed onderweg, no worries.

• Topic Starter Topic Starter
24% is toch al vrij laag voor een vrouw en hoe het eruit ziet een kwestie van vet distributie
24% had ik ook prima gevonden voor nu, de 34% die het bleek te zijn vond ik dus wat minder.... ik zie het nu iig als een mooi startpunt.
Staggered, leg supported, vasthouden, of balancerend op 1 been?
Ik had deze geprobeerd. Wel ok op zich, weet nog niet of dit een blijvertje is:
Je bent goed onderweg, no worries
Dank je wel 🤗 we gaan gewoon lekker knallen 💪

Ff een update.

Weekgemiddelde is 84,3. -/- 0,3 t.o.v. weekgemiddelde vorige week. Iets minder dan gepland maar kan er niet zoveel aan veranderen. Hele week strikt aan kcal budget gehouden, eind van de week nog iets gezakt in kcal (van 1550 naar 1450) maar mocht. Niet baten:
06-11 84,3
07-11 84,3
08-11 84,3
09-11 84,3
10-11 84,3
11-11 84,5
12-11 84,4
Weekgemiddelde 84,3.

Wordt er een beetje gek van dat het niet dropt, maar ik probeer me niet al te gek te maken en wil het nog even aankijken.
Iemand nog een idee hoe ik dit een boost zou kunnen geven?

Training log ik morgen even.

300-500 gr per week is toch prima. Je zit al wel erg laag in kcals voor je stats.
houd je misschien vocht vast ?

Wat is je stappendoel en de hoeveelheid cardio die je doet?

300-500 gr per week is toch prima. Je zit al wel erg laag in kcals voor je stats.
houd je misschien vocht vast ?
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik vocht vast houdt. Het enige wat ik heb toegevoegd/veranderd aan mn dieet is xanthaangom. Voor zover ik kan vinden op Google heeft dit geen effect op vochthuishouding.
Ik vind het vooral raar dat het 5 dagen op rij 84,3 is. Ook met eventueel vocht vast houden zou je mijns inziens wel schommelingen zien.

Wat is je stappendoel en de hoeveelheid cardio die je doet?
Stappendoel en cardio nog biet concreet vast gesteld, daar valt idd nog winst te behalen gezien het aantal kcal waar ik nu al op zit (m.a.w. heel veel marge om te zakken zit er ook niet meer in).
7.500 tot 10.000 stappen zou wel haalbaar zijn.

Leuk trouwens dat je weer wat actiever bent op het forum! Hoe is het met de koekjesfabriek?

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik vocht vast houdt. Het enige wat ik heb toegevoegd/veranderd aan mn dieet is xanthaangom. Voor zover ik kan vinden op Google heeft dit geen effect op vochthuishouding.
Ik vind het vooral raar dat het 5 dagen op rij 84,3 is. Ook met eventueel vocht vast houden zou je mijns inziens wel schommelingen zien.

Stappendoel en cardio nog biet concreet vast gesteld, daar valt idd nog winst te behalen gezien het aantal kcal waar ik nu al op zit (m.a.w. heel veel marge om te zakken zit er ook niet meer in).
7.500 tot 10.000 stappen zou wel haalbaar zijn.

Leuk trouwens dat je weer wat actiever bent op het forum! Hoe is het met de koekjesfabriek?
Tip van flip probeer te starten met elke dag een dagelijks rondje of stappendoel.
Meten wat je doet is altijd beter dan denken wat je doet.

En zou toch zeker wat minuten cardioe toevoegen of vastzetten als plan.

Al die tijd wel mee gelezen maar minder postend.
Koekjes liggen al meer dan 2 jaar stil ookal wil mijn vrouw graag weer beginnen.

Nee ik gebruik geen anticonceptie (ook geen spiraal oid)
Dan kan je sowieso geen accurate dag tot dag of week tot weekvergelijkingen maken.
Als je de pil niet gebruikt heb je een cyclus, dus moet je week 1 van de cyclus vergelijken met de volgende eerste week van je cyclus, week 2 met week 2 enzovoort.

Dan kan je sowieso geen accurate dag tot dag of week tot weekvergelijkingen maken.
Als je de pil niet gebruikt heb je een cyclus, dus moet je week 1 van de cyclus vergelijken met de volgende eerste week van je cyclus, week 2 met week 2 enzovoort.
Thanks! Heb jij daar toevallig een handig schema voor waar je alles in bijhoudt? Of is dat bij jou niet aan de orde aangezien je anticonceptie gebruikt.
Tbh houd ik m'n cyclus nooit echt bij... zal daar eens mee beginnen 😅

Thanks! Heb jij daar toevallig een handig schema voor waar je alles in bijhoudt? Of is dat bij jou niet aan de orde aangezien je anticonceptie gebruikt.
Tbh houd ik m'n cyclus nooit echt bij... zal daar eens mee beginnen 😅
Ik gebruik de pil dus mijn hormonen zijn even stabiel als die van een man :p

Ik zou gewoon beginnen de dag dat je je regels hebt, want dat is dag 1 van de nieuwe cyclus en dan zit je dus in de eerste week. En zo verder tellen.
Meestal ben je de eerste week gemiddeld gezien het lichts, week 2 wat zwaarder, week 3 weer wat lichter dan de week voordien en week 4 ben je het zwaarste.

Edit: handig overzichtje
DCSI3trUIAAwoJp.png

Laatst bewerkt:

Ik zou gewoon beginnen de dag dat je je regels hebt, want dat is dag 1 van de nieuwe cyclus en dan zit je dus in de eerste week. En zo verder tellen.
Meestal ben je de eerste week gemiddeld gezien het lichts, week 2 wat zwaarder, week 3 weer wat lichter dan de week voordien en week 4 ben je het zwaarste.
Tijd voor anavar dus!

Thank you! Zal het in de gaten gaan houden!

Haha met een vetpercentage van 34%. Ik heb er niet veel verstand van, maar ik weet wel dat dat geen goed idee is 😉

Soms overweeg ik wel om de pil te gaan slikken idd om de cyclus stil te leggen, maar tot nu toe vind ik het de (eventuele) bijwerkingen niet waard

Terug
Naar boven