Fitness Seller

LANAH EVERS: fotoshoot na 5 weken dieet

???

:rolleyes:

je kijkt volgens te veel naar Dumbbells Little Peanut :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de uitnodiging. Ik ben zeker van plan wat vaker te posten op andere onderwerpen. Er zijn twee redenen die ik wil aangeven, waarom ik dat tot nu toe weinig heb gedaan. Voordat ik deze twee redenen toelicht, wil ik eerst even aangeven dat het NIET zo is dat ik helemaal niets heb gepost buiten m'n eigen topic. M'n eerste post hier (en ook een aantal daarop volgend) was meteen een advies aan de deelnemers van de YBF:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/n-k-ybf-3-december-2006-a-65661/index28.html#post1548350

De eerste rede heb ik al eerder aangegeven. Ik zie mezelf dus niet als expert op het gebied van training en voeding, dus hield ik me liever op de achtergrond, dan van die opmerkingen te krijgen in de trend van " je moet niet denken dat je alles weet omdat je toevallig een keer op 't podium hebt gestaan..." Dit soort opmerkingen heb ik namelijk wel eens op het Body-Fitness Forum gekregen, waar ik wel op diverse onderwerpen mijn reacties plaatste. Misschien snappen jullie dan ook wel een beetje dat ik nu zoiets heb van " het is ook nooit goed... :( ".

De tweede rede heeft ook met mij drukke agenda op 't moment te maken. Ik heb destijds dit topic gestart, omdat ik toen net een aantal foto's binnen had gekregen van die shoot door Marcel Vossen. Zodra ik tijd had om even achter m'n pc te gaan zitten, poste ik inderdaad voornamelijk binnen dit topic, en dan meestal omdat er vragen of reacties van forumleden waren. Als je terug kijkt, kun je zien dat ik zelfs bij reacties (in de vorm van antwoorden op vragen) binnen m'n eigen topic, soms een aantal dagen op me liet wachten. Als ik echt zo aandachtsgeil zou zijn als een enkeling hier mij wil afschilderen, dan zou ik ook daar niet te lang mee wachten. Dat geeft alleen maar meer aan dat het niet zo is dat ik wel vaak en lang aanwezig ben en niets post, maar dat ik simpelweg sowieso niet heel erg veel tijd kan besteden op dit moment aan ontspanning zoals internetten. Allereerst neemt mijn wedstrijdvoorbereiding op dit moment natuurlijk veel tijd in beslag ( 1 uur cardio 's ochtends, 1 uur cardio 's avonds, over de dag genomen waarschijnlijk totaal ruim een uur in de keuken staan om al m'n maaltijden klaar te maken, trainen (en de reistijd die daarbij hoort), poseren en zonnebanken). Daar komt nog bij dat ik fulltime student ben. Econometrie is niet één van de makkelijkste studies, dus daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. En verder heb ik daarnaast ook nog een part-time baan als wiskunde docent. Kortom, ik vind het leuk om op dit forum te komen, maar op dit moment kan ik dat niet zo vaak als ik misschien wel zou willen.

Maar zoals ik al aangaf, ik zal zeker weer wat vaker gaan posten. En ik wil jullie bedanken voor het feit dat jullie aangeven dat dat wel degelijk gewaardeerd zou worden.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de uitnodiging. Ik ben zeker van plan wat vaker te posten op andere onderwerpen. Er zijn twee redenen die ik wil aangeven, waarom ik dat tot nu toe weinig heb gedaan. Voordat ik deze twee redenen toelicht, wil ik eerst even aangeven dat het NIET zo is dat ik helemaal niets heb gepost buiten m'n eigen topic. M'n eerste post hier (en ook een aantal daarop volgend) was meteen een advies aan de deelnemers van de YBF:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/n-k-ybf-3-december-2006-a-65661/index28.html#post1548350

De eerste rede heb ik al eerder aangegeven. Ik zie mezelf dus niet als expert op het gebied van training en voeding, dus hield ik me liever op de achtergrond, dan van die opmerkingen te krijgen in de trend van " je moet niet denken dat je alles weet omdat je toevallig een keer op 't podium hebt gestaan..." Dit soort opmerkingen heb ik namelijk wel eens op het Body-Fitness Forum gekregen, waar ik wel op diverse onderwerpen mijn reacties plaatste. Misschien snappen jullie dan ook wel een beetje dat ik nu zoiets heb van " het is ook nooit goed... :( ".

De tweede rede heeft ook met mij drukke agenda op 't moment te maken. Ik heb destijds dit topic gestart, omdat ik toen net een aantal foto's binnen had gekregen van die shoot door Marcel Vossen. Zodra ik tijd had om even achter m'n pc te gaan zitten, poste ik inderdaad voornamelijk binnen dit topic, en dan meestal omdat er vragen of reacties van forumleden waren. Als je terug kijkt, kun je zien dat ik zelfs bij reacties (in de vorm van antwoorden op vragen) binnen m'n eigen topic, soms een aantal dagen op me liet wachten. Als ik echt zo aandachtsgeil zou zijn als een enkeling hier mij wil afschilderen, dan zou ik ook daar niet te lang mee wachten. Dat geeft alleen maar meer aan dat het niet zo is dat ik wel vaak en lang aanwezig ben en niets post, maar dat ik simplenweg sowieso niet heel erg veel tijd kan besteden op dit moment aan ontspanning zoals internetten. Allereerst neemt mijn wedstrijdvoorbereiding op dit moment natuurlijk veel tijd in beslag ( 1 uur cardio 's ochtends, 1 uur cardio 's avonds, over de dag genomen waarschijnlijk totaal ruim een uur in de keuken staan om al m'n maaltijden klaar te maken, trainen (en de reistijd die daarbij hoort), poseren en zonnebanken). Daar komt nog bij dat ik fulltime student ben. Econometrie is niet één van de makkelijkste studies, dus daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. En verder heb ik daarnaast ook nog een part-time baan als wiskunde docent. Kortom, ik vind het leuk om op dit forum te komen, maar op dit moment kan ik dat niet zo vaak als ik misschien wel zou willen.

Maar zoals ik al aangaf, ik zal zeker weer wat vaken gaan posten. En ik wil jullie bedanken voor het feit dat jullie aangeven dat dat wel gegelijk gewaardeerd zou worden.

Groetjes!

Maar lieverd, hier noem je ook wat... :rolleyes: :D

Ik kan je met een gerust hart zeggen dat heel veel dames hier op jou advies wachten. Succes! :thumbs:

Dat zou ik idd kunnen doen maar sommige mensen hier hebben nog wat aan een eerlijke mening dus ik wierp even een vluchtige blik in dit topic en gaf een reactie op Cynthia.

Nu snap ik dat je het niet leuk vind dat ik je niet naar je bekkie praat maar helaas voor jou is dit nog steeds een openbaar forum en staat het me vrij om mn mening te geven.

Als je hier nou ook eens mensen zou helpen met wat adviezen ipv alleen de aandacht naar jezelf te willen trekken kan ik er nog respect voor opbrengen dat je jezelf graag wil laten zien.

Als je er liever geen tijd insteekt weten we genoeg en wens ik je veel succes met de Lanah Evers-show.

Dit doet ze degelijk wel, maar je kan ook op een normale manier erom vragen. Ik heb er niet om gevraagd, maar ze heeft mij ook hele goede tips gegeven na mijn wedstrijd afgelopen zondag. Ze doet dit misschien niet op het forum zelf, maar bespreekt het in de PM. Ieder mens moet je anders benaderen en wat voor de 1 geld, geld niet op de ander. Dus zou ik zeggen dat Lanah heel goed bezig is. Ze is een stimulance voor veel mensen. Dank daarvoor.

Laatst bewerkt:
Dit doet ze degelijk wel, maar je kan ook op een normale manier erom vragen

Als ik het op een normale manier gevraagd zou hebben was er niet zo'n mooie discussie ontstaan,MissF...

Ik doe alles met een reden.;)

@Lanah

Bedankt voor je duidelijke uitleg!

Dit schept een ander beeld van je wat ik had dus dat is alleen maar positief.

Laat die gasten die domme opmerkingen geven lekker links leggen want je kan nooit iedereen blij maken en dat hoeft ook helemaal niet joh.

Maar het is gewoon cool als een atlete van jouw kaliber wat meer zou posten omdat een hoop mensen wat van je kunnen leren en dat verhoogt de kwaliteit op dit forum.

Ik hoop dat je geen hard feelings hebt want ik bedoelde het echt niet slecht.

Succes met je wedstrijden en je studie!:thumbs:

Denk idd dat jouw adviezen/tips zeker wel gewaardeerd zullen worden hier Lanah.
Desnoods zeg je er gewoon bij dat dit dingen zijn die voor jou werken, maar niet per se voor iedereen hoeven te gelden, dan kan er helemaal niemand meer zeuren :)

En ik snap wel wat jij bedoelt Testo (wat niet betekent dat ik vind dat dit ook voor Lanah geldt), maar aangezien er op dit forum sowieso al weinig vrouwen zitten, en al helemáál weinig die hun foto posten, vind ik het altijd leuk als sommigen dit wel doen. Want het kan idd een goede motivatie/voorbeeld zijn.

Ik snap wat je bedoelt,Cynthia.

Maar als Lanah nou ook lekker gaat posten is het helemaal tiptop geregeld.:p

Testo + Toughgirl.. mooie discussie, goed onderbouwt!

Testo jij krijgt em tegoed, karma verdelen.. bla bla :P

Terug
Naar boven