Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker mooie foto's, je ziet er echt goed uit.
Sowieso altijd leuk als vrouwen foto's posten.
Mja....ik zie toch liever zinnige posts dan ''jezelf-promoot-topics'' maar ieder zn ding zullen we maar denken..
Heb je al vaker in de blaadjes zien voorbij komen..
Ik verplicht jou ook niet naar mijn ''mezelf-promoot-topic'' te kijken. Als het je niet aanstaat, kun je misschien beter ook niet je tijd eraan verspillen? Mischien kun je dan trouwens beter de gehele "post je foto"-sectie overslaan.
Was jij trouwens niet ook één van de aanstichters van het "Mercedes zwart maken beleid" op het BFF?
) dus je slaat de plank geheel mis door deze kwestie op jezelf te willen betrekken en door mij af te schilderen als ''initiatior om Mercedes zwart te maken'' want ik heb wel wat beters te doen dan mn tijd te steken in fitness-meisjes die zichzelf geweldig vinden.Mja....ik zie toch liever zinnige posts dan ''jezelf-promoot-topics'' maar ieder zn ding zullen we maar denken..

Nou is het verder zo dat ik, in tegenstelling tot bepaalde forumleden die zichzelf tot voedings-goeroe's verheffen op forums, niet vind dat ik de wijsheid in pacht heb wat betreft training en voeding. Daarmee zeg ik overigens niet dat er niet veel mensen op dit forum zitten die wel degelijk weten waar ze over praten.
Ik ben al blij genoeg dat ik onderhand weet wat voor mijn eigen lichaam werkt, maar ook daarin kan ik nog genoeg bijleren. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en daarom houd ik mezelf bewust op de achtergrond wat betreft het geven van openbare adviesen, omdat ik dus vind dat ik daar nog niet bekwaam genoeg voor ben en juist niet wil overkomen als de "betweter" die na een paar wedstrijden in staat is mensen te advieseren die soms langer trainen dan ikzelf.
Hey pinda.........Wil jij moderator worden ofzo??
Je bent ook dag en nacht online, en post in elk topic, zelfs over anabolen, natural van me
Er is ook meer dan DBB?

Ik post al jaren in de anabolen sectie. Ik bereid me al jaren voor op de volgende stap , zodat ik met mijn eigen kennis de juiste beslissingen kan maken in de toekomst. Dat vind ik verantwoordelijk. Ik beslis na ybf en atlascup of ik de volgende stap ga nemen.
En moderator? Dude, Ik ben daar veels te rebels voor.![]()

Nee owkeey, dan begrijpen wij elkaar.
Wat vind je trouwens van mn avatar?
Motiveert ie?
![]()