MuscleMeat

LANAH EVERS: fotoshoot na 5 weken dieet

echt prachtige fotos en wat een fysiek! wens je heel veel succes op het NK!

prachtige meid gewoon !!

Gewoon errug lekker!

Maar dit is wel de mooiste foto vind ik. Je vriend ziet er ook goed uit touwens, lekker stel zo ;-)

Keep up the good work!

John

• Topic Starter Topic Starter
Mja....ik zie toch liever zinnige posts dan ''jezelf-promoot-topics'' maar ieder zn ding zullen we maar denken..

Ik verplicht jou ook niet naar mijn ''mezelf-promoot-topic'' te kijken. Als het je niet aanstaat, kun je misschien beter ook niet je tijd eraan verspillen? Mischien kun je dan trouwens beter de gehele "post je foto"-sectie overslaan.

Ik verplicht jou ook niet naar mijn ''mezelf-promoot-topic'' te kijken. Als het je niet aanstaat, kun je misschien beter ook niet je tijd eraan verspillen? Mischien kun je dan trouwens beter de gehele "post je foto"-sectie overslaan.

Dat zou ik idd kunnen doen maar sommige mensen hier hebben nog wat aan een eerlijke mening dus ik wierp even een vluchtige blik in dit topic en gaf een reactie op Cynthia.

Nu snap ik dat je het niet leuk vind dat ik je niet naar je bekkie praat maar helaas voor jou is dit nog steeds een openbaar forum en staat het me vrij om mn mening te geven.

Als je hier nou ook eens mensen zou helpen met wat adviezen ipv alleen de aandacht naar jezelf te willen trekken kan ik er nog respect voor opbrengen dat je jezelf graag wil laten zien.

Als je er liever geen tijd insteekt weten we genoeg en wens ik je veel succes met de Lanah Evers-show.

• Topic Starter Topic Starter
Beste Testo,

Bedankt voor het advies en voor het geven van jouw mening. Het staat je inderdaad vrij om je mening te geven, daar is het immers ook een forum voor. Kritiek is goed, vooral als het opbouwend is. ;)

Ik vind het alleen een beetje jammer dat je suggereert dat ik geen mensen zou willen helpen met advies. Ik geef altijd antwoord op de e-mails en de privé-berichten waarin mensen mij om advies vragen. Nou is het verder zo dat ik, in tegenstelling tot bepaalde forumleden die zichzelf tot voedings-goeroe's verheffen op forums, niet vind dat ik de wijsheid in pacht heb wat betreft training en voeding. Daarmee zeg ik overigens niet dat er niet veel mensen op dit forum zitten die wel degelijk weten waar ze over praten.

Ik ben al blij genoeg dat ik onderhand weet wat voor mijn eigen lichaam werkt, maar ook daarin kan ik nog genoeg bijleren. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en daarom houd ik mezelf bewust op de achtergrond wat betreft het geven van openbare adviesen, omdat ik dus vind dat ik daar nog niet bekwaam genoeg voor ben en juist niet wil overkomen als de "betweter" die na een paar wedstrijden in staat is mensen te advieseren die soms langer trainen dan ikzelf. Wanneer mensen mij persoonlijk benaderen geef ik puur mijn persoonlijke visie, zonder daarbij te beweren dat dat de enige waarheid zou zijn.

Over jouw opmerking dat ik mezelf graag zou willen laten zien: Dan kun je alle mensen hier op het forum aanspreken die foto's van zichzelf posten. Er zitten er ook genoeg tussen die behalve foto's, geen reacties posten. Ik postte destijds de foto's van m'n laatste shoot ter informatie, voor de geïnteresseerden (waar jij blijkbaar niet onder valt, geen probleem).

Was jij trouwens niet ook één van de aanstichters van het "Mercedes zwart maken beleid" op het BFF?

Je valt in herhaling...
[Link niet meer beschikbaar]

(Op pagina 6 staat de reactie van Mercedes)

Sorry hoor, maar ik laat me niet wegjagen door dit soort opmerkingen. Als ik wat post over nieuwe foto's, publicaties of what-ever, laat ik het aan de mensen hier over of ze het willen bekijken of niet. Daar is het immers een forum voor, toch?

En Testo, als je graag advies van me wilt, kun je me altijd even pm-en. Ik zal zien wat ik voor je kan betekenen. Of spreek me gewoon even aan op een wedstrijd, want ik denk dat ik ook voor Mercedes spreek als ik zeg dat wij juist helemaal niet zo "onbereikbaar" zijn als jij ons wilt afschilderen in je posts op het BFF. Ik ga graag een bakje koffie met je drinken!

Was jij trouwens niet ook één van de aanstichters van het "Mercedes zwart maken beleid" op het BFF?

Ehm....'zwart maken beleid'?

Je denkt dat ik een dubbele agenda heb ofzo??

Als je dat topic op BFF nou nog eens heel goed doorleest zal je zien dat ik het helemaal niet slecht bedoel....sterker;dat ik juist aanleiding probeer te geven om vaker te posten(doel van een forum;zoveel mogelijk posts te genereren over alle onderwerpen die met onze sport te maken hebben;) ) dus je slaat de plank geheel mis door deze kwestie op jezelf te willen betrekken en door mij af te schilderen als ''initiatior om Mercedes zwart te maken'' want ik heb wel wat beters te doen dan mn tijd te steken in fitness-meisjes die zichzelf geweldig vinden.

Overigens is de helft van dat topic aangepast en verwijderd dus je krijgt nu een vertekend beeld van wat er allemaal gepost is in dat topic.

Ik vind de rest van je post trouwens wel okay dus ik ga er verder geen afzeikpost van maken want het laatste wat ik wil is je topic verpesten..

Wilde alleen maar aanstippen dat het super zou zijn als meiden van jouw (en ook Mercedes')kaliber wat meer input zouden geven op een forum als dit door te posten in topics van gewone mensen die hetzelfde doel als jullie hebben.

Ik wens je voor de rest veel succes met je wedstrijden en hoop dat ik wat duidelijker ben overgekomen want ik heb echt geen dubbele agenda en vind het alleen maar klasse als je jezelf wat meer zou profileren hier.

Logisch...als je zelf geen vrouw kan krijgen moet je je gerief op internet zoeken....niks mis mee,kerel.:thumbs:

....zinnige opmerkingen zijn blijkbaar niet aan jou besteed...prettige paasdagen!!

Niet als je met vervelende one-liners komt die olie op het vuur gooien terwijl ik mn standpunt netjes probeer uit te leggen,Gert.

Kan er wel wat voor zeggen wat Testo bedoeld.

Meeste mensen hier komen voor elkaar op deze plaats. Een show off aan onbekende heeft eigenlijk weinig zin, met name omdat jij zelf al heel goed weet waar je fysiek staat ten opzichte van anderen. Dus zelfs alleen complimentjes vangen voeg ook weinig toe dacht ik.

Bij binnenkomst van een stamkroeg als nieuweling glitters uitstrooien zal ook niet gewaardeerd worden. Zeker niet op het terrein van bezoekers die elkaar kennen.

Eerst mijn complimenten voor je fysiek (en ook aan de fotograaf, goede foto's maken is een vak apart).

Ik las net:
Nou is het verder zo dat ik, in tegenstelling tot bepaalde forumleden die zichzelf tot voedings-goeroe's verheffen op forums, niet vind dat ik de wijsheid in pacht heb wat betreft training en voeding. Daarmee zeg ik overigens niet dat er niet veel mensen op dit forum zitten die wel degelijk weten waar ze over praten.

Ik ben al blij genoeg dat ik onderhand weet wat voor mijn eigen lichaam werkt, maar ook daarin kan ik nog genoeg bijleren. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en daarom houd ik mezelf bewust op de achtergrond wat betreft het geven van openbare adviesen, omdat ik dus vind dat ik daar nog niet bekwaam genoeg voor ben en juist niet wil overkomen als de "betweter" die na een paar wedstrijden in staat is mensen te advieseren die soms langer trainen dan ikzelf.

Ik snap je mening, maar toch kan ik niet ontkennen dat ik het jammer vind. Blijkbaar doe je iets dat werkt en hier heb je toch wel wat kennis voor nodig. Als je al weet hoe het voor jou lichaam werkt, dan ben je al verder dan velen (waaronder mij waarschijnlijk). Daarom kan je gerust jou mening posten en mensen helpen.

Iedereen is anders en je weet nog lang niet alles, maar discussies zetten jou ook aan tot nadenken en daar leer je ook weer veel van.

Hierbij wil ik jou dan ook (wel openbaar) uitnodigen om meer openbare reacties te posten.

Laatst bewerkt:
Ik vind het beetje "lullig" dat je voor de mensen die wel willen leren van je het laat afweten , door een paar zogenaamde goeroe dudes. Dus een paar lui verpesten het voor alle andere. Er zijn genoeg dames hier die tegen je opkijken, dus het is maar net de vraag wat je belangrijker vindt.

Wat een stel apen van je vindt, of de mensen helpen die je bijzonder vinden.

Hey pinda.........Wil jij moderator worden ofzo??
Je bent ook dag en nacht online, en post in elk topic, zelfs over anabolen, natural van me :D

Er is ook meer dan DBB?

Hey pinda.........Wil jij moderator worden ofzo??
Je bent ook dag en nacht online, en post in elk topic, zelfs over anabolen, natural van me :D

Er is ook meer dan DBB?

Ik post al jaren in de anabolen sectie. Ik bereid me al jaren voor op de volgende stap , zodat ik met mijn eigen kennis de juiste beslissingen kan maken in de toekomst. Dat vind ik verantwoordelijk. Ik beslis na ybf en atlascup of ik de volgende stap ga nemen.

En moderator? Dude, Ik ben daar veels te rebels voor. :D

Ik post al jaren in de anabolen sectie. Ik bereid me al jaren voor op de volgende stap , zodat ik met mijn eigen kennis de juiste beslissingen kan maken in de toekomst. Dat vind ik verantwoordelijk. Ik beslis na ybf en atlascup of ik de volgende stap ga nemen.

En moderator? Dude, Ik ben daar veels te rebels voor. :D

Nee owkeey, dan begrijpen wij elkaar.
Wat vind je trouwens van mn avatar?

Motiveert ie?

:roflol:

Terug
Naar boven