Jamie Starr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.je deadlift gaat lekker man!toen ik SS deed kwam ik maar tot 130 of 135 met setjes deadliften. maar ik ben er best snel eer mee gestopt. omdat ik andere oefeningen wou gaan doen.
ik zit er soms wel eens aan te dneken om SS opnieuw op te pakken. om mijn kracht nog ff iets omhoog te gooien. maar ik ben te gehecht aan de oefeningen die ik nu doe.
heb je trouwens al wel eens in mijn log gekeken? karatedudelog 2011
bedankt voor je positieve reactie. hoop jou ook vaker in mijn log te zienNu wel. Ik had verwacht dat je meer de bodybuilding-oefeningen zou gaan doen maar integendeel, het blijft vooral op powerlifting gefocust. Tof. En heb je goeie fysieke veranderingen gezien door hoe je tot nu toe trainde? Zo ja, dan zal ik me eens gaan verdiepen in wat je tot nu toe hebt gedaan. Kracht is super, maar ik wil uiteindelijk ook een betere fysiek bereiken natuurlijk.

maar daar ligt eigenlijk niet eens mijn hoofd doel. ik wil vooral gewoon sterker en explosiever worden. het fysieke uiterlijk is voor mij een bonus zeg maar
dan is voor jou na SS hypertrofie training denk ik wel beterMijn doelen zijn op de langere termijn precies omgekeerd, niet het eerste jaar maar daarna wel. Ik zal je log in de gaten houden en je vorderingen volgen.

ben momenteel wel herstellende van een lichte hersenschuddig. dus denk deze week nog niet of heeeeel licht trainendan is voor jou na SS hypertrofie training denk ik wel beter
oke tofben momenteel wel herstellende van een lichte hersenschuddig. dus denk deze week nog niet of heeeeel licht trainen
thnx man!Jij had wel een mooie droge basis zeg toen je begon, ik heb je foto van maart 2010 gezien. Jij bent veel sportiever dan ik naast je krachttraining. Ik heb een abo op je log genomen, succes!
waar heb je die foto trouwens gezien?
thnx man!waar heb je die foto trouwens gezien?
zo droog ben ik altijd al geweest. en nu nogsteeds. alleen een klein beetje breder nu.
is dat een foto van mij in een zwembroek? in een beekje? die is zelfs van 2009 zomer vakantie.
ben benieuwd of je je training gehaald hebt vandaag![]()

dat kan (zeker als je de techniek nog niet beheerst) veel energie vragen wat te kosten gaat van je pressConclusie: voeg powercleans toe aan je trainingen (past binnen starting strength).
Vind het altijd wel handig om de barbell met totaal 60+kg na een oefening terug op het rack te hangen![]()