Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgens mij heeft het hele forum gister borst getraind?Ondanks de mindere gewichten (zou het msschn voor een deel met je voeding te maken hebben?) toch een nette training brah.:)

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij heeft het hele forum gister borst getraind?Ondanks de mindere gewichten (zou het msschn voor een deel met je voeding te maken hebben?) toch een nette training brah.:)

Ja komt denk ik ook door de voeding. Misschien nog wennen aan het feit dat het voedsel nogal later binnenkomt dan normaal.

Ik merk wel dat ik skinny begin te worden, aders komen te voorschijn, abs al beter zichtbaar:)

net ff cardio, 400 kcal

kijk dat is een mooi resultaat met die adders:):):)

je bent een weekje bezig, gaat het dan zo snel :P

zelf heb ik nu moeite om de kipfilet en rijst binnen te krijgen.. heb echt geen honger maar moet toch de kcal binnen hebben

Denk niet dat het slim is om morgen te gaan squaten..onderrug voel ik nog steeds een beetje..:(

ff kijken of het morgen te doen is anders maar de week er op..

hoeveel cardio doe jij per week waterpoloer?

hoelang cardio ongeveer?

Goed bezig met die cardio sjeit!

Grrr, vergat paar dagen te kijken nu het hier staat fuuu

Nuja, logisch dat je iets van kracht inlevert, maar gaat alsnog goed zo te zien!

Training 15-04-2011

Ging aardig, squaten niet zwaar gedaan vanwege de rug. Voor de training nogal weinig energie zoals alle dagen.

MP

• 6x75
  • 7x65
  • 8x60

• Squat (ff niet aan lean gains principe gehouden)
  • 10x60
  • 10x100
  • 10x100
  • 15x110

Legg press

• 8x240
  • 9x230
  • 8x200

Legg extensions (ipv de squats een beetje)

• 12x110
  • 17x110
  • 8x90
  • 8x90
  • Nog wat single legg

Hyper extensions

• 10x20kg+bw
  • 10x20kg+bw

Abs

rope crunches en zon machine

Heb wat fotos gemaakt, ff kijken of ze gelukt zijn met mob:)

nqcqc0.jpg

wjxgme.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker rustig aan gedaan he?;)
Nice wheels bro!:)

Hier 2 de dag leangaines, begin geen kracht maar toen ik eenmaal trainde ging het zeer lekker! en ook nog 400 kcal verbrand.. hoop toch lekker 4% te verliezen in 4/6 weken

daamn 17 x 110 extensions!!!! hoppa

Lekker rustig aan gedaan he?;)
Nice wheels bro!:)

jah, volgende week weer knallen:D baal er alleen van dat mijn energielevel zo laag is

Hier 2 de dag leangaines, begin geen kracht maar toen ik eenmaal trainde ging het zeer lekker! en ook nog 400 kcal verbrand.. hoop toch lekker 4% te verliezen in 4/6 weken

oke dan, hoeveel kcal eet jij nou voor de training?

daamn 17 x 110 extensions!!!! hoppa

ja was idd lekker. Ding gaat maar tot 85, moest 15kg en 10 kg schijf er aan hangen. Wel klote dat hij maar tot 85 loopt..maargoed

Laatst bewerkt:
Zieke extensions :D nice man

Thnx, volgende keer 2x 20 schijven er aan pleuren:D extensions vind ik de lekkerste oefening op dips na. Voel meteen een pomp in me benen en voel me quads echt lijden:D

Baal er van dat me energie level zo laag is, noxipro werkt niet meer. Ik stop daarmee volgende week. De week er op neem ik het weer. Hij is toch bijna op dan bestel ik een andere.

De kracht is er nog wel, maar de energie om het uit te voeren ontbreekt..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven