AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
echt dikke benen man:D Beetje afwisseling qua pwp kan idd geen kwaad;)

Squaten niet zwaar gedaan :rolleyes:

Anyways, ik voel rug meer als ik high reps doe dan low.. Mss gewoon eens lagere reprange?

• Topic Starter Topic Starter
aaaaaaaarhhhhgggggggggggg...wil weer knal trainingen neer zetten niet van die p*ssy traingen van de laatste 2 weken. Wil weer vol energie zitten en knallen:mad::mad::mad::mad:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

echt dikke benen man:D Beetje afwisseling qua pwp kan idd geen kwaad;)

Ja, maargoed ik heb eigenlijk noxi aangeschaft voor de gein. Nu blijf ik het kopen..had ik niet verwacht. Wil niet afhankelijk van die shit zijn snap je?

Squaten niet zwaar gedaan :rolleyes:

Anyways, ik voel rug meer als ik high reps doe dan low.. Mss gewoon eens lagere reprange?

Ik voel me rug normaal niet met squaten alleen vandaag wel.:p
eigenlijk moest ik ook lagere reprange van leangains schema. Maar ook hoge gewichten, en tussen 3-5 reps.

aaaaaaaarhhhhgggggggggggg...wil weer knal trainingen neer zetten niet van die p*ssy traingen van de laatste 2 weken. Wil weer vol energie zitten en knallen:mad::mad::mad::mad:

Ik voel me rug normaal niet met squaten alleen vandaag wel.:p
eigenlijk moest ik ook lagere reprange van leangains schema. Maar ook hoge gewichten, en tussen 3-5 reps.

Geduld is een schone zaak.. zoals mijn moeder dat zo vaak zegt :D Misschien moet je ook even lief voor jezelf zijn.. en geen perfecte verwachtingen hebben, maar dat is zo gemakkelijk gezegd dit allemaal dan gedaan :(

BTW, heb dat intermittent fasting topic doorgelezen, artikels op lean gains doorgespit, en ik ben ook overtuigd :eek: : ga na m'n vakantie (26 april) er ook aan beginnen

Achja ook weinig energie komt denk ik ook niet alleen door de weinige kcal voor de training Gezeik met school... krijgen we ook oppeens een vak erbij die de vorige eindklassen nooit hadden, aankomende week toetsweek met iets van 8 toetsen dus kan het hele weekend gaan leren. Daarna meteen een periode met 2 dagen school van 8 tot 3 en 3 dagen stage van 8.30 tot 5 tot aan de zomervakantie waar ik echt totaal geen zin in heb. Heb nog veel schoolwerk te doen omdat de school alles zo dicht op elkaar gepland heeft en echt niet haalbaar is, en ik heb tot slot van rekening nog wel de meeste opdracht van me klas ingeleverd..
Wil ook een hbo studie gaan doen, maar dan een leuke opleiding.
Gym is ff een uitweg van het gezeik en als dat dan ook nog slecht gaat..:p

Met dit in het vooruitzicht word ik niet bepaald vrolijk. maargoed positief blijven, alhoewel dat soms wel fking moeilijk is.

Zit er aan te denken om me aan te melden bij korps mariniers of de landmacht. Geen 9 tot 5 saai kantoor baantje..

ik snap dat je geen zin in je stage hebt, ik zou ook veel liever bij het zwembad staan en gezellig naar de dames kijken als ik jou was:):)

Nette training weer brah.

Buffe benen ook, damn. Zit alleen nog niet zo heel veel definitie in. Houd je meer vocht in je benen vast?

Brute benen... foto verklaart die zware extensions wel :D

ik snap dat je geen zin in je stage hebt, ik zou ook veel liever bij het zwembad staan en gezellig naar de dames kijken als ik jou was:):)

Ja idd:D:(

Nette training weer brah.

Buffe benen ook, damn. Zit alleen nog niet zo heel veel definitie in. Houd je meer vocht in je benen vast?

Thanks, is een slechte camera, definitie is er zeker wel alleen zie je dat niet door de klote kwaliteit. Quads zie je heel goed als ik ze aanspan, zit een lijn tussen maar echt de diepe definitie zoals je die op 10% ziet heb ik (nog) niet. Maar komt er zeker aan!:D

Denk dat een scheerbeurt en een zonnebankje al heel wat uitmaakt.:D

Scheren oke, maar zonnebank...:eek2:

Doe ik wel als ik een keer een wedstrijd heb ofzo ooit.:D

Brute benen... foto verklaart die zware extensions wel :D

Thnx, heerlijke training de benen altijd. :D

Als je bruiner bent oog je ook buffer , is mijn mening toch :D

er staat ook fasted training dat je moet trainen op lege maag,:roflol: hoe ga je dat doen? je hebt volgens mij dan totaal geen kracht

Je moet het eens proberen, dat fasted trainen. Gewoon wat whey nemen voordien indien je geen BCAA's of EAS's hebt.

Dikke poten brah.

Je moet het eens proberen, dat fasted trainen. Gewoon wat whey nemen voordien indien je geen BCAA's of EAS's hebt.

Dikke poten brah.

Bcaa heb ik paar dagen geleden aangeschaft, is smerig zeg:p maargoed boeit niet gaat om de werking.

Waarom zou ik dit moeten proberen? Zie er zelf namelijk niet veel nut in:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven