Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

echt dikke benen manBeetje afwisseling qua pwp kan idd geen kwaad
![]()
Squaten niet zwaar gedaan
Anyways, ik voel rug meer als ik high reps doe dan low.. Mss gewoon eens lagere reprange?

aaaaaaaarhhhhgggggggggggg...wil weer knal trainingen neer zetten niet van die p*ssy traingen van de laatste 2 weken. Wil weer vol energie zitten en knallen
Ik voel me rug normaal niet met squaten alleen vandaag wel.
eigenlijk moest ik ook lagere reprange van leangains schema. Maar ook hoge gewichten, en tussen 3-5 reps.
Misschien moet je ook even lief voor jezelf zijn.. en geen perfecte verwachtingen hebben, maar dat is zo gemakkelijk gezegd dit allemaal dan gedaan 
: ga na m'n vakantie (26 april) er ook aan beginnen
1024 kcaljah, volgende week weer knallenbaal er alleen van dat mijn energielevel zo laag is
oke dan, hoeveel kcal eet jij nou voor de training?
ja was idd lekker. Ding gaat maar tot 85, moest 15kg en 10 kg schijf er aan hangen. Wel klote dat hij maar tot 85 loopt..maargoed
Nette training weer brah.
Buffe benen ook, damn. Zit alleen nog niet zo heel veel definitie in. Houd je meer vocht in je benen vast?

ik snap dat je geen zin in je stage hebt, ik zou ook veel liever bij het zwembad staan en gezellig naar de dames kijken als ik jou was![]()

Nette training weer brah.
Buffe benen ook, damn. Zit alleen nog niet zo heel veel definitie in. Houd je meer vocht in je benen vast?

Denk dat een scheerbeurt en een zonnebankje al heel wat uitmaakt.![]()

Brute benen... foto verklaart die zware extensions wel![]()

Als je bruiner bent oog je ook buffer , is mijn mening toch![]()

er staat ook fasted training dat je moet trainen op lege maag,hoe ga je dat doen? je hebt volgens mij dan totaal geen kracht

Je moet het eens proberen, dat fasted trainen. Gewoon wat whey nemen voordien indien je geen BCAA's of EAS's hebt.
Dikke poten brah.
maargoed boeit niet gaat om de werking.
je verbrand vet maar als je 1 uur kt doet moet je dan ook cardio erbij doen?Bcaa heb ik paar dagen geleden aangeschaft, is smerig zegmaargoed boeit niet gaat om de werking.
Waarom zou ik dit moeten proberen? Zie er zelf namelijk niet veel nut in![]()
je verbrand vet maar als je 1 uur kt doet moet je dan ook cardio erbij doen?
Je moet het eens proberen, dat fasted trainen. Gewoon wat whey nemen voordien indien je geen BCAA's of EAS's hebt.
Dikke poten brah.