Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo ik dacht ik weeg me ff op lege maag maar what the fak...

96kg!???

Wow ? :D

96kg? Wellicht te gister weinig gegeten?

Laatst bewerkt:
zo dat is niet verkeerd toch, weg vocht

Missschien moet je lichaam even wennen aan je nieuwe schema, en denkt, ik ga alles bewaren:o

zo dat is niet verkeerd toch, weg vocht

Ja idd, hoe lichter ik word hoe lekkerder ik me voel lichamelijk. Heb er nu 2 weken op zitten, nog 4 of 6 te gaan! in dit tempo worden dat er 4

Missschien moet je lichaam even wennen aan je nieuwe schema, en denkt, ik ga alles bewaren:o

Wennen? Dit schema is de helft van wat ik normaal deed in een 4daagse split:p maar moet zeggen dat het me wel beter bevalt. Had vrijdag met de been training ook nog walking lunges gedaan, heb het hele weekend al spierpijn in mijn stuitje en quads.:p

Doe morgen maar ff borst training, rug training vind ik nog wat te riskant.

Nieuw filmpje MF
http://www.youtube.com/watch?v=yjs_K76NUBc

en nog 1
http://www.youtube.com/watch?v=J1oUzfjYBeg

Laatst bewerkt:
Tijd voor een foto?:P

Volgde je oude topic ook al, nu deze ook even helemaal doorgenomen.:)
Je bent echt een beest voor 1 jaar training. Goede motivatie, goede genen, zo doorgaan!

Nice man, lijkt me eigenlijk wel vet. 2.5k kcals op rustdagen en 3.2k op trainingsdagen? En je verliest vet? Lekker, ik zou iig geen honger lijden moest dat mijn cut zijn :p. Wat is het grote voordeel aan IF eigenlijk precies? Mag je wat meer kcals eten en toch vet verliezen of zit er nog meer achter?

Volgde je oude topic ook al, nu deze ook even helemaal doorgenomen.:)
Je bent echt een beest voor 1 jaar training. Goede motivatie, goede genen, zo doorgaan!

Thnx!:D weer goede motivatie om door te blijven gaan:)

Nice man, lijkt me eigenlijk wel vet. 2.5k kcals op rustdagen en 3.2k op trainingsdagen? En je verliest vet? Lekker, ik zou iig geen honger lijden moest dat mijn cut zijn :p. Wat is het grote voordeel aan IF eigenlijk precies? Mag je wat meer kcals eten en toch vet verliezen of zit er nog meer achter?

yep 2,5k op rustdagen met cardio en trainingsdagen 3,2. Voordeel tegenover een normale vorm van cutten is dat je met 3 maaltijden op een dag voldoende hebt en minder spierafbraak.

3200 is trouwens mijn onderhoud he:p elke dag zit je hoog in eiwitten, trainingsdagen hoog in carbs en rustdagen laag 100/150. Vetten op trainingsdagen laag en op rustdagen wat hoger.

Laatste twee weken ga ik ook fasted trainen(licht een beetje aan het resultaat), 10gr bcaa van te voren en me maaltijden allemaal daarna. :)

Good luck! IF is zeker een aanrader voor cutten, bulkwise vind ik het iets minder.

Wennen? Dit schema is de helft van wat ik normaal deed in een 4daagse split maar moet zeggen dat het me wel beter bevalt. Had vrijdag met de been training ook nog walking lunges gedaan, heb het hele weekend al spierpijn in mijn stuitje en quads.

nnneeeehhheee je lichaam aan zijn nieuwe voedingspatroon:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven