Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo ff cardio gedaan 400 kcal verbrand op de crosstrainer. Gym was eigenlijk dicht maar ik kon wel gewoon lekker gaan cardioooooen. Helemaal in me uppie![]()

Haha niet lullig bedoeld maar de kans dat je nog prof wordt en geld kan gaan verdienen met boksen als je op je 19e start is vrijwel nihil. Doe gewoon wat je het fijnst vind. De 2 sporten vallen prima te combineren, met boksen kan je alsnog een prima fysiek hebben.

Haha maar vind het gewoon een beetje vreemde gedachte, je bent 19, nog nooit gebokst en wilt misschien stoppen met BB en gaan boksen omdat je met boksen wel eventueel geld kan verdienen.Zijn anders wel genoeg boksers die na deze leeftijd begonnen zijn, dus zo klein schat ik die kans niet in. Als je er voor 100% voor gaat kan je heel ver komen.
maargoed het is maar een idee..![]()
met niet volledig herstelde rug zo;n trainig neer zetten verdiend respect brah

alleen gisteren en vandaag een toets gehad waar ik niet zon heel best gevoel bij heb
die van gisteren was lelijk. Leraar gaf ons leerstof wat we dus ook geleerd hebben, krijgen we ook oppeens allemaal andere dingen er in
maar wij kunnen hem niks maken want hij heeft die andere punten (die in de toets komen) ons 1 maand geleden gestuurd. Is een toets uit het eerste, zijn ze gewoon vergeten te geven..
en ik niet alleen
slechte leraar ooit gehad echt waar, zijn theorieboek heeft ie zelf gemaakt. Niemand snap er geen **** van omdat hij alles in zijn eigen worden uitlegt. Hij stelt ook altijd vragen die we nooit gehad hebben in de theorie. Vandaag hadden een paar gasten een herkansing van een toets, was gewoon een proeftoets uit het theorieboek. Had niks te doen dus ging ff mee kijken en blijkt dat 80% van die vragen gewoon niet in het theorieboek te vinden is. Ja hoe wou je dan ooit die vragen kunnen beantwoorden...?? gelukkig had ik een voldoende voor die toets, die 1e toets was veel makkelijker ook
morgen gaan we ff naar die leraar toe, dan push press ik hem ff uit het raam
met niet volledig herstelde rug zo;n trainig neer zetten verdiend respect brah

toch apart dat je dan nog zulke BOR's neerzet. aangezien je daar ook je onderrug voor moet gebruiken..zal wel anders aanvoelen ofzo
netjes hoor
wanneer komen er pics van je cutprogressie btw?