XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe dan meteen kaal :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, ikke 1 mm, fuuuuuuuuuuuuuuuuut

Lol, lekker kort:D

Neeee niks voor mij helemaal kaal, millimeteren doe ik alleen met warm weer. En omgeving zegt dat het goed staat dus misschien hou ik het wel zo:p

Ik ga zo ff cardio op lege maag doen, ff 10 gram bcaa ervoor en gaan met die banaan. Lekker 40 min crosstrainer..aah weinig zin in haha. Maargoed daarna 2 kt dagen en vrijdag naar de rai ;)

Laatst bewerkt:
Zo ff cardio gedaan 400 kcal verbrand op de crosstrainer. Gym was eigenlijk dicht maar ik kon wel gewoon lekker gaan cardioooooen. Helemaal in me uppie:p

Het is ff kijken hoe ik uit de cut kom, als ik als shredded animal er uit kom ga ik door met BB, zo niet begin ik met boksen en doe kt er bij voor ondersteuning.

droom er stiekem van om 'later' me centjes te kunnen verdienen met deze sport. In bb zie ik dat beeld namelijk niet echt, al helemaal niet als natural. word dan wel na de zomer, ben dan wel 19..is dat niet te oud als je wilt beginnen met een sport zoals boksen?

ff over na denken..:rolleyes:

Dromen zijn goed kerel! oudt je scherp.

Lekkere cardio weer.

Ach, als je talent hebt ben je nooit ergens te oud voor.

Dromen kunnen uikomen!

Haha niet lullig bedoeld maar de kans dat je nog prof wordt en geld kan gaan verdienen met boksen als je op je 19e start is vrijwel nihil. Doe gewoon wat je het fijnst vind. De 2 sporten vallen prima te combineren, met boksen kan je alsnog een prima fysiek hebben.

Haha niet lullig bedoeld maar de kans dat je nog prof wordt en geld kan gaan verdienen met boksen als je op je 19e start is vrijwel nihil. Doe gewoon wat je het fijnst vind. De 2 sporten vallen prima te combineren, met boksen kan je alsnog een prima fysiek hebben.

Zijn anders wel genoeg boksers die na deze leeftijd begonnen zijn, dus zo klein schat ik die kans niet in. Als je er voor 100% voor gaat kan je heel ver komen.

maargoed het is maar een idee..:rolleyes:

Kan gewoon, keep believing keep achieving.

Zijn anders wel genoeg boksers die na deze leeftijd begonnen zijn, dus zo klein schat ik die kans niet in. Als je er voor 100% voor gaat kan je heel ver komen.

maargoed het is maar een idee..:rolleyes:
Haha maar vind het gewoon een beetje vreemde gedachte, je bent 19, nog nooit gebokst en wilt misschien stoppen met BB en gaan boksen omdat je met boksen wel eventueel geld kan verdienen.

Als je al vaker hebt gebokst, heb ik niks gezegd.

Heb het wel vaker gedaan :p niet vaak gok een stuk of 10 lessen, bij de eerste les wist de leraar al te vertellen dat ik talent er voor had:D

Waarom twijfelen, ga er gewoon voor als je denkt dat je het kan. Je hebt het notabene in je eigen sig staan. (:

Training 20-04-2011

Training stelde niet zoveel voor, rug voelt nog steeds niet helemaal 100% hersteld. Heb me eigenlijk deze training niet aan de leangains principe gehouden en ff gedaan wat goed voelde.

deadlift

• 8x60
  • 10x100
  • 10x100

BOR

• 8x130
  • 9x120
  • 10x120

Weighted chins

• bwx15kgx6
  • bwx10kgx8
  • bwx5kgx8

Omdat de deadlift niet helemaal lekker ging ff 1 2 oefeningen gedaan anders heb ik het gevoel dat ik niks voor me rug heb gedaan..

Low row

• 10x115
  • 8x115
wide grip
  • 10x100
  • 10x100

en nog wat latt pulldown, schrugs 180x10x3

laterial raise niet gedaan, schouders waren nog best moe van maandag benchen. Vooral voorkant schouders nog wat spierpijn, had ook 2 weken niet echt zwaar gebencht dus weer ff wennen.

Tri's pulldown

• 8x95
  • 8x90
  • 8x85

met niet volledig herstelde rug zo;n trainig neer zetten verdiend respect brah

met niet volledig herstelde rug zo;n trainig neer zetten verdiend respect brah

Thnx:)

net 2 cijfers binnen van toets, zit namelijk in toets week. Beide voldoende :) alleen gisteren en vandaag een toets gehad waar ik niet zon heel best gevoel bij heb:p die van gisteren was lelijk. Leraar gaf ons leerstof wat we dus ook geleerd hebben, krijgen we ook oppeens allemaal andere dingen er in??? maar wij kunnen hem niks maken want hij heeft die andere punten (die in de toets komen) ons 1 maand geleden gestuurd. Is een toets uit het eerste, zijn ze gewoon vergeten te geven..
Ik zat tijdens die toets bij sommige vragen echt :fuu:en ik niet alleen:p slechte leraar ooit gehad echt waar, zijn theorieboek heeft ie zelf gemaakt. Niemand snap er geen **** van omdat hij alles in zijn eigen worden uitlegt. Hij stelt ook altijd vragen die we nooit gehad hebben in de theorie. Vandaag hadden een paar gasten een herkansing van een toets, was gewoon een proeftoets uit het theorieboek. Had niks te doen dus ging ff mee kijken en blijkt dat 80% van die vragen gewoon niet in het theorieboek te vinden is. Ja hoe wou je dan ooit die vragen kunnen beantwoorden...?? gelukkig had ik een voldoende voor die toets, die 1e toets was veel makkelijker ook:) morgen gaan we ff naar die leraar toe, dan push press ik hem ff uit het raam:p

Laatst bewerkt:
toch apart dat je dan nog zulke BOR's neerzet. aangezien je daar ook je onderrug voor moet gebruiken..zal wel anders aanvoelen ofzo :)

netjes hoor ;)

wanneer komen er pics van je cutprogressie btw?

Alles kan, als je het wilt! Goeie training!

toch apart dat je dan nog zulke BOR's neerzet. aangezien je daar ook je onderrug voor moet gebruiken..zal wel anders aanvoelen ofzo :)

netjes hoor ;)

wanneer komen er pics van je cutprogressie btw?

Met de BOR stond ik niet helemaal met me rug horizontaal zeg maar, iets naar boven daardoor voelde ik hem minder:)

pics komen eind volgende week;):)

thnx:D

Alles kan, als je het wilt! Goeie training!

I know, motivatie is ook weer helemaal terug:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven