MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training! En die BOR's doe je idd goed met een pijnlijke onderrug :P.

• Topic Starter Topic Starter

haha thnx:D

Lekkere training! En die BOR's doe je idd goed met een pijnlijke onderrug :P.

Danku:)

Nouja pijnlijke onderrug. Had bij de deadlifts het gevoel alsof het zo nog een keer kon gebeuren, betekend dat het nog niet volledig herstelt is. Als ik zit met me voeten gestrekt en probeer dan met tenen aan te raken lukt dat niet. eigenlijk dezelfde houding als je met deadlift recht op staat en de stang wilt pakken:rolleyes::o

Nice nice training!

Wat voor studie doe je trouwens?

Goed je voldoendes en misschien vallen de andere cijfers mee.
En volgens mijn is je training niet zo slecht???

Das toch al 2 voldoendes :D Rest zal ook wel meevallen!

Goed je voldoendes en misschien vallen de andere cijfers mee.
En volgens mijn is je training niet zo slecht???

Ja hoop het haha:D zal wel goedkomen;)

Das toch al 2 voldoendes :D Rest zal ook wel meevallen!

Let's hope so:D

Op je 18e al klaar zijn, dat is snel.

Daarna volgas werken?

Nee ga een hbo studie beginnen, heb volgende week vrijdag afspraak om te kijken waar mijn intresses nou echt liggen. Ik heb al een keer eerder van die testen gedaan en daaruit bleek dat ik heel veel dingen leuk vind. Maargoed daar schiet ik niks mee op:p Hoop dat deze wat opheldering geeft. Weet jij nog leuke hbo studies en welke doe je zelf trouwens?

Geen idee wat jij leuk vind. Waar liggen je interesses?

Ik doe zelf Technische Informatica, opzich vrij leuke studie. Naar mijn mening iets teveel programmeer stuff en te weinig netwerk stof waar ik later heen wil.

Geen idee wat jij leuk vind. Waar liggen je interesses?

Ik doe zelf Technische Informatica, opzich vrij leuke studie. Naar mijn mening iets teveel programmeer stuff en te weinig netwerk stof waar ik later heen wil.

Aha lache, als jij het leuk vind is het belangrijkst. Misschien krijg je later meer netwerk stof..? :)

Ict zou niks voor mij zijn, dagen achter een computer (niet alleen natuurlijk). Hier valt dus niet alleen ict onder maar ook de meeste commerciele vakken. Hele bedrijfsleven trekt mij niet zo erg. Heb laatst een leuke opleiding gezien, sport gezondheid en management. Maarja wat zijn de toekomstperspectieven daarvan? Denk niet al te best. Communicatie lijkt me ook leuk, om zelf een hele reclamecampagne op te zetten lijkt me echt tof. en 90% van de opleiding is vrouw:) waarom eigenlijk?:rolleyes:
Kom er hopelijk snel achter wat ik nu echt wil gaan doen..zijn zoveel opleidingen..

Aha lache, als jij het leuk vind is het belangrijkst. Misschien krijg je later meer netwerk stof..? :)

Ict zou niks voor mij zijn, dagen achter een computer (niet alleen natuurlijk). Hier valt dus niet alleen ict onder maar ook de meeste commerciele vakken. Hele bedrijfsleven trekt mij niet zo erg. Heb laatst een leuke opleiding gezien, sport gezondheid en management. Maarja wat zijn de toekomstperspectieven daarvan? Denk niet al te best. Communicatie lijkt me ook leuk, om zelf een hele reclamecampagne op te zetten lijkt me echt tof. en 90% van de opleiding is vrouw:) waarom eigenlijk?:rolleyes:
Kom er hopelijk snel achter wat ik nu echt wil gaan doen..zijn zoveel opleidingen..

Heb volgend jaar verdieping inderdaad. Dan ga ik netwerk kant op. Leuk, leuk is een te groot woord. Vind merendeel wel leuk, maar niet alles. Geen enkele student zal zeggen dat een studie 100% bij iemand past. Leren blijft k*t, en studeren ook :p

Sport vind ik ook zeer leuk, maar naar mijn mening weinig toekomst in. Je zal wel een baan bij fitness center vinden. Maar dat gaat gewoon tegen mijn principes in die ik hier heb geleerd. Geen squat of deadlift aanraden dat is gevaarlijk en fitness belemmert de groei onzin krijg je op het merendeel van die studie's. Denk dat je marketing het beste kan kiezen, als je dat ook leuk vind ben je daar gezien de toekomst beter uit.

Wil niet zeggen dat je niet moet kiezen wat je leuk vind, maar als je beide iets leuk vind kan je beter het gene kiezen wat er kwa baan garantie en toekomstperspectief beter uit ziet.

Nee klopt studie is nooit 100% leuk, maargoed als je maar weet waar je intresses echt liggen is een opleiding kiezen niet zo moeilijk:p

Me blij:D:D mondeling engels ging heel goed, en de toets ook:D:D

zo ff stadje in kleren halen en nieuwe schoenen, morgen naar de rai met wat gasten. Moet dan alleen wel ff wat drinken met bcaa menemen en whey shake, blijven tot een uur of 5.

Weet iemand of morgen de ov kaart het doet met goede vrijdag??

Laatst bewerkt:
Ja, ov is morgen gewoon geldig (gratis reizen met zowel week- als weekendabo, staat op de site).

Ja, ov is morgen gewoon geldig (gratis reizen met zowel week- als weekendabo, staat op de site).

Thnx! Das heel mooi!:D

Zo net ff stadje geweest, 2 leuke shirtjes en 2 polo gehaald, en nog lacoste schoenen mooie witte(was reclame, tja echte nederlander:D

had voor de gein wat strakker zwart shirtje aan gedaan, liep zon winkel in stond daar ff te kijken naar schoenen hoor ik opeens anabole door iemand zeggen. 3 keer raden over wie dat gaat..:rolleyes: ben er maar niet op in gegaan.
En veel kijkers..:p. Oke genoeg bullshit. Doe dat ook nooit meer. En dit begint een verkapt-kijk-mij-gespierd-zijn post te worden.

Nu trainen, hoop dat het gaat, me nek zit nogal vast. Had een tijd geen shrugs gedaan, nu een of andere spier die vast zit...gaat wel lekker de laatste tijd:p eerst me rug, nu me nek:(

Laatst bewerkt:
Altijd leuk zo'n compliment man!

Lekker trainen bro! Die uit de hand gelopen hobby van ons brengt veel lichamelijke klachtjes met zich mee idd. Hoort er bij.

had voor de gein wat strakker zwart shirtje aan gedaan, liep zon winkel in stond daar ff te kijken naar schoenen hoor ik opeens anabole door iemand zeggen. 3 keer raden over wie dat gaat..:rolleyes: ben er maar niet op in gegaan.

Lol, dat hoor ik ongeveer 20 keer per weekend!:p
They jelly brah, jwz.;)
Succes met trainen!

Lol, dat hoor ik ongeveer 20 keer per weekend!:p
They jelly brah, jwz.;)
Succes met trainen!

In het weekend word jij toch marcella? dan zou ik je ook wel verdenken:p
haha maar bij jou klopt het:p ik ben natural dus is idd zoals bartje zegt een 'compliment'.

Als jij beetje strak shirtje aantrekt maakt meteen iedereen die je tegen komt een foto:D

tegen mij roepen ze altijd wajoooooooooooooooo mac donalds:)

Nee no shit, werd vanochtend voor het eerst in me leven op positieve manier nagefloten door 2 tjikkies:) Ik dacht wtf en daarna big smile!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven