- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training! En die BOR's doe je idd goed met een pijnlijke onderrug.

Nice nice training!
Wat voor studie doe je trouwens?
hoop in feb klaar te zijn, opleiding duurt dan officieel nog wat langer maar laatste maand is toch om alles af te sluiten
Thanks
Internationale handel groothandel (mbo)hoop in feb klaar te zijn, opleiding duurt dan officieel nog wat langer maar laatste maand is toch om alles af te sluiten
![]()
Goed je voldoendes en misschien vallen de andere cijfers mee.
En volgens mijn is je training niet zo slecht![]()
zal wel goedkomen
Das toch al 2 voldoendesRest zal ook wel meevallen!

Op je 18e al klaar zijn, dat is snel.
Daarna volgas werken?
Hoop dat deze wat opheldering geeft. Weet jij nog leuke hbo studies en welke doe je zelf trouwens?Geen idee wat jij leuk vind. Waar liggen je interesses?
Ik doe zelf Technische Informatica, opzich vrij leuke studie. Naar mijn mening iets teveel programmeer stuff en te weinig netwerk stof waar ik later heen wil.

waarom eigenlijk?
Aha lache, als jij het leuk vind is het belangrijkst. Misschien krijg je later meer netwerk stof..?
Ict zou niks voor mij zijn, dagen achter een computer (niet alleen natuurlijk). Hier valt dus niet alleen ict onder maar ook de meeste commerciele vakken. Hele bedrijfsleven trekt mij niet zo erg. Heb laatst een leuke opleiding gezien, sport gezondheid en management. Maarja wat zijn de toekomstperspectieven daarvan? Denk niet al te best. Communicatie lijkt me ook leuk, om zelf een hele reclamecampagne op te zetten lijkt me echt tof. en 90% van de opleiding is vrouwwaarom eigenlijk?
Kom er hopelijk snel achter wat ik nu echt wil gaan doen..zijn zoveel opleidingen..

mondeling engels ging heel goed, en de toets ook

Ja, ov is morgen gewoon geldig (gratis reizen met zowel week- als weekendabo, staat op de site).

ben er maar niet op in gegaan.
. Oke genoeg bullshit. Doe dat ook nooit meer. En dit begint een verkapt-kijk-mij-gespierd-zijn post te worden.
eerst me rug, nu me nek
had voor de gein wat strakker zwart shirtje aan gedaan, liep zon winkel in stond daar ff te kijken naar schoenen hoor ik opeens anabole door iemand zeggen. 3 keer raden over wie dat gaat..ben er maar niet op in gegaan.

Lol, dat hoor ik ongeveer 20 keer per weekend!
They jelly brah, jwz.
Succes met trainen!

ik ben natural dus is idd zoals bartje zegt een 'compliment'.