Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
tegen mij roepen ze altijd wajoooooooooooooooo mac donalds:)

Nee no shit, werd vanochtend voor het eerst in me leven op positieve manier nagefloten door 2 tjikkies:) Ik dacht wtf en daarna big smile!

Vroeger konde ze dat wel zeggen, nu niet meer!:)

Haha goed bezig bartje!:D

In het weekend word jij toch marcella? dan zou ik je ook wel verdenken:p
haha maar bij jou klopt het:p ik ben natural dus is idd zoals bartje zegt een 'compliment'.

Als jij beetje strak shirtje aantrekt maakt meteen iedereen die je tegen komt een foto:D

Nah, t is nog maar een bescheiden b-cupje hoor, real marcella's hebben toch wel DD.:p

true!

Hoe bedoel je?Voor de freakshow ofzo?

Thnx! Das heel mooi!:D

Zo net ff stadje geweest, 2 leuke shirtjes en 2 polo gehaald, en nog lacoste schoenen mooie witte(was reclame, tja echte nederlander:D

had voor de gein wat strakker zwart shirtje aan gedaan, liep zon winkel in stond daar ff te kijken naar schoenen hoor ik opeens anabole door iemand zeggen. 3 keer raden over wie dat gaat..:rolleyes: ben er maar niet op in gegaan.
En veel kijkers..:p. Oke genoeg bullshit. Doe dat ook nooit meer. En dit begint een verkapt-kijk-mij-gespierd-zijn post te worden.

Nu trainen, hoop dat het gaat, me nek zit nogal vast. Had een tijd geen shrugs gedaan, nu een of andere spier die vast zit...gaat wel lekker de laatste tijd:p eerst me rug, nu me nek:(
nah je bent buff maar niet echt om te zeggen dat je anabolen gebruikt waren zeker ecto's die nooit een dumbbell in hun leven hadden gezien

nah je bent buff maar niet echt om te zeggen dat je anabolen gebruikt waren zeker ecto's die nooit een dumbbell in hun leven hadden gezien

Nee waren geen ecto's, ben van 'nature' al breed gebouwd door trainen dus nog meer, en met een beetje borst en armen denken ze al snel dat je aan de anabole zit. maargoed boeiend, laat maar lekker denken:)

Nah, t is nog maar een bescheiden b-cupje hoor, real marcella's hebben toch wel DD.:p

true!

Hoe bedoel je?Voor de freakshow ofzo?

Ja jij als 2e jay, can i have picture:D

Ik ben trainen, laters!!:)

Tegen mij roepen ze dwerg:o

Wat is dit nou weer voor bs:roflol:, je bent buff maar niet echt om te zeggen dat je anabolen gebruikt.:o

Niet dat je dat wel doet hoor Waterpoloer, misschien ooit:).

Wat meten je armen waterpoloer?

Dwerg? scheelt maar 3cm:eek:

Wat is dit nou weer voor bs:roflol:, je bent buff maar niet echt om te zeggen dat je anabolen gebruikt.:o

Niet dat je dat wel doet hoor Waterpoloer, misschien ooit:).

Nee wil niet gaan gebruiker, als ik zo door blijf groeien als ik weer ga bulken ben ik allang tevreden. Vind eerlijk gezegd van die zware juice bodybuilders niet eens mooi. Dan heb ik het echt over die uit de klauwen gegroeide bodybuilder.:p (nu marcell mad?:p:o)

Wat meten je armen waterpoloer?

42/43 cm koud

1 meter 85...ben benieuwd wat ze dan tegen mij gaan roepen?Pinkeltje ofzo?:p

klein duimpje:D

Training 21-04-2011

Ging redelijk, hele tijd aan het gapen tijdens de training. Vanavond lekker bank hangen en uitpuffen van de hele week leren..:)

weer niet aan de leangains principes gehouden..volgende week dan maar weer

Seated MP (tot de neus/mond en weer terug naar boven, dus niet helemaal full)

6x85
8x75
8x75
8x70

Squat.

60kg voelde al zwaar, 100kg geprobeerd en een aantal keer gedaan maar dacht, laat maar zitten ik ga wel legg presse

Legg press

10x240
8x240
10x240
8x240

Legg extensions

10x110
10x110
8x110
8x95

DB Lat Raise

8x24
me mad
8x26:D

en nog wat andere been, triceps, borst, schouder oefeningen ohja en abs. 2 uur in de gym, moet niet gekker worden. Legg press duurde lang.
Maargoed train ook ff 3 dagen niet..misschien cardio:)

Laatst bewerkt:
Ja hoor, exact zelfde armen als mij.... links 42 en rechts (faparm) 43.

Beetje ongemotiveerde training brah, of vergis ik me?Behalve die extensions dan..:)

ik wilde net zeggen, de extensions zijn so ie so sterk altijd.

Beetje ongemotiveerde training brah, of vergis ik me?Behalve die extensions dan..:)

Nee hoor alleen weinig energie:) die rare indeling is van leangains

dit is mijn schema van vandaag:

- 3 sets MP/Seated Dumbbellpress 6-8 reps RPT style
- 3 sets Squat 3-5 reps RPT style
- 2 sets Leg Press 6-8 reps RPT style
- 2 sets Hyper Extensions 6-8 reps
- 2 sets abs[/FONT]

Oh ben hyperextensions vergeten

10x20kg
8x20kg

en die db lat raise was ik gisteren vergeten :p

morgen qua eten meenemen wat ik kan meenemen, shake, noten, banaan, BCAA. :)

begint 12.00 pas

Laatst bewerkt:
Boterhammen?
En voor 12en heb je natuurlijk al 2 maaltijden weg :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven