XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn trouwe volger :p doe leangains, morgen is een rustdag dus geen kh.
Eet ook pas rond 3 uur. Sochtends is het enige wat ik neem is bcaa en misschien rond 1 uur nog;)

Ahaaa. Noujah dan kun je nog wel boterhammen mee nemen. Die twee maaltijden vallen dan weg :P. Waar ga je heen eigenlijk?

Ahaaa. Noujah dan kun je nog wel boterhammen mee nemen. Die twee maaltijden vallen dan weg :P. Waar ga je heen eigenlijk?

leangains bestaat maar uit een gering aantal maaltijden, dus ik zit niet vast aan 6/7/8 maaltijden. Gaat er om dat je het binnen krijgt. :)

Ga naar de autorai:D

Waar ben je nou, nu toch niet al in het zwembad:)

Waar ben je nou, nu toch niet al in het zwembad:)

Nee was het maar zon feest, ben net terug van de rai.:p

Hij is een nieuwe auto uitzoeken.:)

Ja heb alleen geen keuze kunnen maken:o

Rai was echt leuk, veel mooie waggies natuurlijk, vrij weinig chickies bij de auto's telde er maar 3 die er echt stonden daarvoor. Ben met 1 van veronica ff op de foto geweest, was echt zo fking lekker damn...kom je maar zelden tegen.
Verder veel fotos gemaakt, mocht ook op motoren zitten dus heb er gok op iets van 8 gezeten ofzo:o:p

Rai was wel vrij klein, en heeeel druk. Maarja wat wil je op zon dag:p

Openbaar vervoer was echt snikheet en benauwd vooral in de bussen. Trein viel nog wel mee:)

Ohja tussen door als je van hal naar hal liep was zon meertje, was een foto shoot met 1 van 'mode meisjes op een missie' zei een vriend. Damnn die mag er ook wel zijn

Laatst bewerkt:
Pics?

Ik vond de wasstraat wel interessant..:fluit:

haha ben je ook geweest dan?:p

Die chick heeft precies handen van 2 meter :O

Verder njum

Waren maar weinig van zulke chicks hoor. Wel veel die je kan doen maar dat zijn gewoon verkopers ofzo, zien er ook heel netjes uit.:p

wat een klote zooi mijn gym is dicht, gaat de 26e pas weer open..:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

:mad:

:roflol:

knuffel?

(no homo)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven