MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: die spoiler

Training 4-04-2011

Lekker lekkah...Rug bijna volledig hersteld. Deadliften voelde wel ff zwaar.

Make some ****ing muscle brother, hardcore!!! :D motivatie was groot voor de training.:)

DL

• 10x60
  • 8x100
  • 8x120
  • 6x140

Chins weighted

• 6xbwx20
  • 7xbwx15
  • 7xbwx10
  • 8xbwx5

BOR

• 8x130
  • 8x120
  • 8x100
  • 10x80
  • 10x80

Low row

• 8x115
  • 8x115
  • Wide
  • 8x115
  • 8x115

Vleugel oefeningen op low row apparaat (weet de naam ff niet)

• 10x85 (to easy)
  • 10x95 (to easy)
  • 8x100
  • 8x107,5 (yeah da heavy shit, voelde goed:D)
Shurgs in smith

• 10x60
  • 10x100
  • 8x140
  • 8x170
  • 20x180

Nog wat lattpulldowns etc

Db later raise

• 7x26 sleur werk
  • 8x24
  • 8x22
  • 8x20
  • 8x20

CGBP

• 10x60
  • 8x80
  • 7x100
Cable pulldown

• 6x100
  • 8x80
seated dips

• 10x100
  • 8x100

Laatst bewerkt:
wtf, die gewichten weer... ziekelijk sterk man!

Lightweight baby!:D

Lange training zo te zien :D

Ik vind de trainingen vooral zwaarder sinds:heart: :D:D:D

Ik vind de trainingen vooral zwaarder sinds:heart: :D:D:D

Haha ckkr.:p

Mensen ik zit ff met een dillema, ik wil gaan minderen in sups want wil niet meer zoveel geld uitgeven aan onzin dingen.

Nu heb ik whey, deze blijf ik aanschaffen. Creatine stop ik mee. Visolie caps (tja merk er niks van of het werkt???)
bcaa weet ik ook niet of het werkt, merk er iig niks van
Noxi pro (leuk voor ff en zet ook goede trainingen neer, maar eigenlijk is het overbodig..:rolleyes:)

noxi sowieso weg :) rest moet je zelf weten

alles op whey na mee stoppen.

Whey perfection gewoon voor de training nemen ipv van bcaa is even goedkoop.

Voor de rest bazen training!

en de visolie? Tja ik weet het niet hoor, moet ik het nou weer aanschaffen of niet..???

Heb het ook 2 maanden gebruikt, op de vis boeren na mis ik het niet.

Er zijn wel 20 redenen om het te nemen, maar als ik er nu niks van merk jammer dan. Hoofddoel waarom ik het neem is om er voordelen uit te halen mbt tot trainen, als ik die niet ondervind stop ik ermee.

Alsof je eraan dood gaat om het niet te nemen. Dan kan ik vitamine a tot z gaan nemen en dan heb ik het niet eens over alle mineralen.

Alleen de whey en evt. de bcaa's houden. Zit er zelf iig over te denken om EAA's te gaan halen. Denk dat je dan nog wel een paar procent meer rendement uit je trainingen haalt. Maar hoeveel.. :P

Alleen de whey en evt. de bcaa's houden. Zit er zelf iig over te denken om EAA's te gaan halen. Denk dat je dan nog wel een paar procent meer rendement uit je trainingen haalt. Maar hoeveel.. :P

Ja klopt omega 3 heb ik voorlopig nog wel ff, neem toch maar 2 caps per dag ofzo. ga terug naar 1 zodat ik tenminste iets binnen krijg. Uiteindelijk zal het geen zak uitmaken.

Bcaa schijnt voor een natural wel goed te zijn voor herstel etc. Het zit ook al in de whey. Denk dat ik deze wel blijf aanschaffen, is toch vrij goedkoop. Komt o.a. door leangains zit je de hele dag zonder voedingstoffen wil bcaa nog wel eens helpen denk ik. Doe tegenwoordig een flesje water mee nemen met 1 schep bcaa er in waar ik de hele dag een beetje uit neem.

ok nice even een vraag.
Als ik zon dame tegenkom bij het uitgaan denk ik altijd zo van shit moet ik haar wel zoenen straks heeft ze een ziekte ofzo.
Niemand zo?:P als je pfeiffer krijgt ben je ****ed voor life

Damn bro, hahaha. Het is nog nooit in me opgekomen. Ik drink niet meer, heb uitgaan heel erg geminderd maar jij moet toch iets meer naar je leeftijd gaan leven lol. Niet zoenen met chicks omdat het een risico is voor bb op je 17e.. Damn, haha. Hoeveel chicks heb je geregeld tot nu toe dan:roflol:?

ik mis mijn meisje, we smse wel de hele dag maar wil dr gwn zien:(:p

Bro.. Je gaat wel heel erg hard, lol. Beter pak je gewoon je rust, de beta man uithangen maakt je nou niet gewilder. Al helemaal niet als je alpha as phuck bent met die zieke trainingen van jouw ouwe.

Roth het boeit me echt geen fuk of ik nou alpha ben of niet:p ik weet wel dat ik zaterdag met haar naar de film ga:D ik train nog steeds zo hard als ik kan, thnx voor je compliment;)

cardio: rond de 400 kcal, crosstrainer, buikspieren tussendoor. Daarna weer crosstrainer en zon armen trapper of hoe dat ook heet. Net zoals je fietst alleen doe je die beweging met je armen;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven