XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
7/10 phhuhhaah, met 10 dan gaat iedereen denken :rolleyes:dat je helemaal aan die zooi zit. En van studeren komt er helemaal niks, dan wordt het toch je werk:eek:

• Topic Starter Topic Starter
7/10 phhuhhaah, met 10 dan gaat iedereen denken :rolleyes:dat je helemaal aan die zooi zit. En van studeren komt er helemaal niks, dan wordt het toch je werk:eek:

haha ze denken maar;)
Ik train me te pletter, zweet me kapot en heb een rode kop, heerlijk. Iedereen in mijn gym traint heel rustig, neemt lang de tijd tussen setjes etc en zweten nauwlijks en lijkt alsof ze gewichten pakken waar ze 20 herhalingen mee kunnen doen.

Ik doe zo zwaar mogelijk en ga vaak over de grens heen iedere training (wel veilig met een spotter:p)

Train through the pain :D

Laatst bewerkt:
haha ze denken maar;)
Ik train me te pletter, zweet me kapot en heb een rode kop, heerlijk. Iedereen in mijn gym traint heel rustig, neemt lang de tijd tussen setjes etc en zweten nauwlijks en lijkt alsof ze gewichten pakken waar ze 20 herhalingen mee kunnen doen.

Ik doe zo zwaar mogelijk en ga vaak over de grens heen iedere training (wel veilig met een spotter:p)

Train through the pain :D

Yep, me to:D:p

Lange training bro :D

Ik zweet me ook kapot, lijkt ****ing 40 graden in de gym fuuu

Damn kerel, ongelofelijk wat een gewichten je blijft pakken.

Heb je eigenlijk nog wedstrijdplannen ooit?

pwo = gay en onzin. Heb er al letterlijk 10 geprobeerd en geen een werkt. Het zit allemaal tussen je oren gewoon.

+ Je topt wel erg vaak je bench, vorige week ook al of zie ik dat verkeerd?

Wel uber sterke bench!

Lange training bro :D

Ik zweet me ook kapot, lijkt ****ing 40 graden in de gym fuuu

hehe, bij ons is er gelukkig airco:p

Damn kerel, ongelofelijk wat een gewichten je blijft pakken.

Heb je eigenlijk nog wedstrijdplannen ooit?

Thanks! Nee, ben me eigen jury:) vind het belangrijker tijd te spenderen aan leuke dingen met de mensen om mee heen, wat ik al veel eerder had moeten doen. Train en eet nog elke dag en wil dat zo lang mogelijk kunnen doen:)

pwo = gay en onzin. Heb er al letterlijk 10 geprobeerd en geen een werkt. Het zit allemaal tussen je oren gewoon.

Wel uber sterke bench!

pwo is echt geen onzin, werken zeker wel. Alles zit tussen je oren maar een pwo helpt zeker bij aan een goede training.

Ja vorige week zelfde top als die week daarvoor. Wou het vandaag ook proberen maar helaas niet veel energie:rolleyes:

Wel uber sterke bench!

Bullshit. Knal er is 3 pillen black cats in en say it again.

Damn broski's ik dacht ook altijd dat pwo's onzin waren maar nu word ik wel nieuwsgierig...als ik die waterpoloer zo zie gaan.

Bullshit. Knal er is 3 pillen black cats in en say it again.

Maar eens kijken of daar sample's van zijn. Maar letterlijk 10 andere merken werken gewoon niet bij mij.

Persoonlijk vind ik vrij veel supplementen eigenlijk teveel gehyped, goed eten en hard trainen krijg je hetzelfde effect dan niet beter.

@Waterzwemmer, ik zou eens stoppen met dat toppen en gewoon normale sets draaien. Ik top enkel om de 7 a 8 weken met bench, met deadlift en squat nog langer.

Maar eens kijken of daar sample's van zijn. Maar letterlijk 10 andere merken werken gewoon niet bij mij.

Persoonlijk vind ik vrij veel supplementen eigenlijk teveel gehyped, goed eten en hard trainen krijg je hetzelfde effect dan niet beter.

@Waterzwemmer, ik zou eens stoppen met dat toppen en gewoon normale sets draaien. Ik top enkel om de 7 a 8 weken met bench, met deadlift en squat nog langer.

Wrm zou ik er mee stoppen als het goed gaat:p toppen met deadlift en squat kan op dit moment niet meer door me rug. Laat mij ff plezier hebben met benchen :D

Wrm zou ik er mee stoppen als het goed gaat:p toppen met deadlift en squat kan op dit moment niet meer door me rug. Laat mij ff plezier hebben met benchen :D

2 weken terug 155, vorige week 150. Deze week 140kg.

En dat noem jij goed? En je hebt ook zoiets als overbelasting, cns en naar een piek toewerken om zo 160kg te drukken.

Als jij er blij van wordt, moet je zeker zo verder gaan. Maar mijn mening is dat je met een 'slim' schema meer progressie zal boeken, dan elke week opnieuw te proberen.

2 weken terug 155, vorige week 150. Deze week 140kg.

En dat noem jij goed? En je hebt ook zoiets als overbelasting, cns en naar een piek toewerken om zo 160kg te drukken.

Als jij er blij van wordt, moet je zeker zo verder gaan. Maar mijn mening is dat je met een 'slim' schema meer progressie zal boeken, dan elke week opnieuw te proberen.

+1..

haha, vandaag ging het slecht door het weekend. En ik maak ook gewoon hele setjes, na mijn top sets.:)

En dat cns is nou eenmaal een risico wat je neemt maar meestal voel je dat wel aan, ik weet heel goed wanneer ik overbelast ben omdat ik het een tijdje geweest ben toen trainde ik 4x pw kt nu 3x.:)

Ik train voor mezelf op me eigen manier wat ik leuk vind, ik ga nu niet opeens dingen doen die andere denken wat goed voor mij zou zijn. :rolleyes:

haha, vandaag ging het slecht door het weekend. En ik maak ook gewoon hele setjes, na mijn top sets.:)

En dat cns is nou eenmaal een risico wat je neemt maar meestal voel je dat wel aan, ik weet heel goed wanneer ik overbelast ben omdat ik het een tijdje geweest ben toen trainde ik 4x pw kt nu 3x.:)

Ik train voor mezelf op me eigen manier wat ik leuk vind, ik ga nu niet opeens dingen doen die andere denken wat goed voor mij zou zijn. :rolleyes:

Met 3x p/w moet je nog steeds om de zoveel weken je rust pakken. En ik denk dat je oververmoeidheid onderschat.. Van ik voel 't wel aankomen, dat is het 'm nou juist met oververmoeidheid...

Dit hierboven, en oververmoeidheid voel je meestal niet aankomen. Als je het voelt aankomen ben je te laat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven