Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sweet dreams all
Ja idd
Man dat was de slechtste van de dag
http://www.youtube.com/watch?v=E0r2GyO9aCI&feature=related
slechtste van de dag
animal
Zo jij probeert 20 oefeningen in 1 training te proppen!
Denk altijd, oh ik groei niet als ik maar 1 oefening doe voor een spiergroep en met dat leangains schema pak je vaak meerdere spiergroepen en doe dan altijd nog wat extra oefeningen zodat die spiergroepen goed aangepakt zijn. 

ff cardio iets meer dan 300 kcal, van alles watnu ff tv kijken/avondeten/slapen en vanavond hw maken..joepie.
Morgen naar me vriendin en zaterdag avond ook![]()

ff cardio iets meer dan 300 kcal, van alles watnu ff tv kijken/avondeten/slapen en vanavond hw maken..joepie.
Morgen naar me vriendin en zaterdag avond ook![]()
. Leuk om een log te lezen over iemand die ook de leangains manier volgt. Heb even de eerste 15 pagina's doorgebladerd. Zeer sterke bench press, ik kom met moeite aan de 1x 95kg
.
. Op een gegeven moment blend deze manier het echt in je leven. Greetz
Hey ja klopt je went er aan, wil ook niks anders. Dit past goed bij mij want hoef niet de hele dag aan eten te denken.
Moeite met eten soms.. vooral de 200gr brinta die ik altijd in 1 keer weg werkmaar dat is dan ook maar 3x in de week
![]()
voor mij niet meer als 100gr per keer ( wel met whey erbij )Hoe ben je aan de 100kg lichaamsgewicht gekomen mag ik vragen?
en ja genen spelen ook wel mee moet ik zeggendat is idd een prestatie te noemenvoor mij niet meer als 100gr per keer ( wel met whey erbij )