XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk, gewoon weer naar moeders luisteren. hahaha

Sterke training ouwe!

Zo jij probeert 20 oefeningen in 1 training te proppen :D!

• Topic Starter Topic Starter
Gij spoort niet jonguh:D slechtste van de dag:roflol: animal

:p

Zo jij probeert 20 oefeningen in 1 training te proppen :D!

Ja en dat iriteert me van mezelf, raar he:p Denk altijd, oh ik groei niet als ik maar 1 oefening doe voor een spiergroep en met dat leangains schema pak je vaak meerdere spiergroepen en doe dan altijd nog wat extra oefeningen zodat die spiergroepen goed aangepakt zijn.

Thnx ouwe!:D:p

zo ff cardio, verdomd weinig zin in. Ga voor 250/300 kcal. Gun me lichaam ook ff wat rust

Laatst bewerkt:
ff cardio iets meer dan 300 kcal, van alles wat ;) nu ff tv kijken/avondeten/slapen en vanavond hw maken..joepie.

Morgen naar me vriendin en zaterdag avond ook :)

Laatst bewerkt:
Nice bro !

ff cardio iets meer dan 300 kcal, van alles wat ;) nu ff tv kijken/avondeten/slapen en vanavond hw maken..joepie.

Morgen naar me vriendin en zaterdag avond ook :)

Nog meer cardio dus :D. Leuk om een log te lezen over iemand die ook de leangains manier volgt. Heb even de eerste 15 pagina's doorgebladerd. Zeer sterke bench press, ik kom met moeite aan de 1x 95kg :p.

Hoe bevalt het vasten je? En na je training, kan je dan zoveel wegstouwen(50% kcal van de dag)? Ik ondervind zelf moeite om na mijn trainingen zoveel te vreten (gewoon geen trek). Misschien komt het omdat ik andere tijden volg, eet namelijk van 11 tot 7 uur 's avonds. In de weekenden verlaat ik het, dan train ik om 12 uur op nuchtere maag (met purple wraath 10g bcaa) en eet ik om half 3 tot 's avonds half 11.

Zwaar weeg je wel, in vergelijking met kleine ik..: 1.82 en 76kg.
Kijken of je het over een jaar nog steeds doet :D. Op een gegeven moment blend deze manier het echt in je leven. Greetz

Veel plezier vanavond en lekker knallen. Het is niet meer zo heel warm:):):)

Hey ja klopt je went er aan, wil ook niks anders. Dit past goed bij mij want hoef niet de hele dag aan eten te denken.

Moeite met eten soms.. vooral de 200gr brinta die ik altijd in 1 keer weg werk:p maar dat is dan ook maar 3x in de week ;)

Hey ja klopt je went er aan, wil ook niks anders. Dit past goed bij mij want hoef niet de hele dag aan eten te denken.

Moeite met eten soms.. vooral de 200gr brinta die ik altijd in 1 keer weg werk:p maar dat is dan ook maar 3x in de week ;)

Hoe ben je aan de 100kg lichaamsgewicht gekomen mag ik vragen?

Hoe ben je aan de 100kg lichaamsgewicht gekomen mag ik vragen?

Zoals iedereen haha, eten en trainen. Leefde een tijdje onder het motto, eat, train and shit en dan gaat het snel:p en ja genen spelen ook wel mee moet ik zeggen

dat is idd een prestatie te noemen :p voor mij niet meer als 100gr per keer ( wel met whey erbij )

Ik vind brinta echt niet te vreten, met water er in, snel schudden en opdrinken. Als ik stukken er in heb ga ik over me nek:p

Laatst bewerkt:
Ik snap nooit wat iedereen moeite heeft met brinta/havermout? Gewoon een schep whey erdoor met water en ik vind het gewoon lekker om 250 gram weg te eten. XD

Zelf zit ik eraan te denken om meer te gaan eten en de eetperiode van 8 uur naar 9-10 uur te verlengen. Voorlopig blijf jij zeker cutten met je gewicht? Wat is je max trouwens met chins bw +kg?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven