AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterk man, wel apart dat je lat pulldowns relatief licht zijn, maar wat een sterke rows

• Topic Starter Topic Starter
Sterk man, wel apart dat je lat pulldowns relatief licht zijn, maar wat een sterke rows

Ja klopt deed ze eigenlijk per direct er achter aan en met max 15 sec rust tussen de setjes.:p

Pfff ben maar naar huis gegaan, ben moe en had totaal geen zin. Kan beter hier me tijd benutten aan hw

wel veel oefeningen zeg in dat schema :o

Nette training.

Wat je nieuwe schema betreft, dag 1 te veel oefeningen. Daarnaast zou ik deloaden als je last van je schouder hebt. Want wel bp'en en dippen en niet je schouders trainen slaat natuurlijk nergens op. Want dat doe je dan wel degelijk!
En vier dagen is overtrainen alleen op de manier hoe je nu trained. Zou je alles wat meer doseren kan dat natuurlijk makkelijk. Maar dat moet je zelf bepalen. :)

leerse:):)

Nieuw schema aangepast, sets aangepast, andere oefeningen. Leuke oefeningen vooral!

UB:
Benchpress 4x8
Dips 4x8
Bor 4x8
Chins 3x8
Shrugs 1xfaillure
Cgbp/extensions/kickbacks 3x8
Ez bar curl/hammer curls/Underhand weighted chin ups 2 x8
Side raises/cable 3x8
2x8 front raises

LB:
SQ 4x8
Legg press 4x8
Lunges 2x8
Extensions 5x8
Hyperextensions 2x20
Deadlift 4x8

Abs

UB:
Bor 3x8
Chins3x8
Low row 2x8
Shrugs 1xfaillure
incline Benchpress 4x8
Dips 4x8
Cgbp/extensions/kickbacks 3x8
Ez bar curl/hammer curls/Underhand weighted chin ups 2 x8
Side raises/cable 3x8
2x8 front raises

Laatst bewerkt:
Waarvoor nu 2x flat bench, je had eerst 1x flat + 1 incline?

Persoonlijk vind ik Dips geen borst oefening, zou er zeker nog een dumbbell press toevoegen.

+ 1 front raise zou ik vervangen voor facepull

dips zeker wel borstoefening met de juiste techniek bra.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

btw komt dat allemaal op 1 dag?

Dips de beste oefeningen die er is.

@dennis, facepulls ga ik ook doen, wissel per week af;)

Veel te veel imo

ik zou max maar 7 oefeningen doen, en zelfs dat is veel!

Bedoel te veel oefeningen, en het lijkt in mb ogen nog te veel op een split kan oefening keuze, zoveel isolatie is niet nodig denk ik.
Maar wie ben ik.

Zit ook genoeg rust tussen de ub dagen:)

dan ben je volgens mij bijna 2 uur aan het trainen man! ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben met het schema dat ik nu volg. 4x per week, 2 upper 2 lower en per dag iets van 6 oefeningen waarvan elke training op zijn minst 2-4 compounds zijn :)

Bedoel te veel oefeningen, en het lijkt in mb ogen nog te veel op een split kan oefening keuze, zoveel isolatie is niet nodig denk ik.
Maar wie ben ik.

Veel isolatie? Valt wel mee toch, alleen schouders, biceps/triceps. Rest is allemaal compound:)

Lijkt me een heerlijk schema!

@tymen, 4x per week word mij teveel. Nu pak ik spiergroepen zwaar aan, maar doe minder oefeningen per spiergroep en pak ze 2x per week aan. Ik wil weten hoe me lichaam hier op reageert. En ik neem nu minder rust tijdens de sets, bij oefeningen zoals BP zal dat wat moeilijker gaan omdat ze veel energie vergen maar de rest van de oefeningen zie ik geen problemen

Laatst bewerkt:
Net ff heerlijk cardio gedaan, wist niet dat ik zon goede conditie had opgebouwd. Kon 20 minuten achter elkaar hardlopen op een aardig hoog tempo, moest alleen ff stoppen voor me veters:p

Daarna 5 min crosstrainer en 5 min op dat armen fiets ding, dus dat je je armen gebruikt voor een fiets beweging:p:o

Laatst bewerkt:
Ik ga knallen biches!!:D

Vandaag al 2 suikervrije energydrankjes op, zo nog 1:p Eigenlijk niet zo heel best die caffeine maar ik moet en zal knallen vandaag. Wil weer eens lekker zwaar squaten, ben benieuwd hoe het gaat met de onderrug!

doe het veilig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven