Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga knallen biches!!
Vandaag al 2 suikervrije energydrankjes op, zo nog 1Eigenlijk niet zo heel best die caffeine maar ik moet en zal knallen vandaag. Wil weer eens lekker zwaar squaten, ben benieuwd hoe het gaat met de onderrug!

is goed voor in de cut jonguh, waarom denk je dat mensen caffeine pillen aanschaffen tijdens de cut?
haha
maar wat een k*t oefeningen is dat zeg
Rustig aan gedaan op de legpress bro?
Jammer dat jullie DB's maar tot 36 gaan, zou wel eens willen weten wat je max is met DB press.![]()
Ben wat kracht verloren in de beentjes en moet ook zeggen dat ik iets cheate bij hoge gewichten door ook iets met me handen te drukken. Deze gewichten komen puur uit me benen geperst zonder hulp dus
weet alleen niet of ik het vol hou aangezien ik zondag normaal cardio doe. Maar ik doe dan gwn de borst training die ik normaal maandag zou doen, en dan 2 dagen rust. Heerlijk
Thanks man.
Nu lekker slapen, zondag refeed (en met bartje trainen)weet alleen niet of ik het vol hou aangezien ik zondag normaal cardio doe. Maar ik doe dan gwn de borst training die ik normaal maandag zou doen, en dan 2 dagen rust. «Heerlijk
![]()
waar moet je vandaan komen?
Hateris goed voor in de cut jonguh, waarom denk je dat mensen caffeine pillen aanschaffen tijdens de cut?
![]()

Supersets waren echt geniaal
alleen wel balen dat de balans met zwaardere dumbbells klote ging bij het pressen

)